17.

67 6 7
                                    

Sakura sa dívala rovno na Jigovu odpornú tvár. Od strachu sa ani nehýbala. Jej obavy sa naplnili. V rukách krútil obrovskú guľu na reťazi. Zabije ju.

,,Nerád ruším tvoju prechádzku, ale nemienim ťa pustiť, kým mi nepovieš kde je Ruiga," zasmial sa.

Sakura sa snažila polapiť hlas. Stála tam a triasla sa. Upokojila sa tým, že kedysi bola ninja. Zažila aj horšie veci. Prestala sa triasť a zaťala päste. Je na súboje predsa trénovaná.

,,Ruiga pred niekoľkými mesiacmi odišiel. Neviem kde je," odpovedala s odhodlaním v hlase.

,,Nevrerím ti. Klameš!" zvraštil tvár Jiga.

,,Tak si to zisti sám," uškrnula sa.

,,Lezieš mi poriadne na nervy. Nie som hlupák. Viem, že ho kryješ."

,,Nekryjem. Odišiel."

,,Nenúť ma zabiť ťa. Povedz mi kde je a všetko bude v poriadku. Aj celá Konoha bude v poriadku."

Sakura začala pomaly ľutovať, že Ruigu spoznala. Teraz je Jigovým terčom. Ako aj Konoha. Určite opäť zaútočí ak niečo nespraví.

,,Neviem kde je."

,,Tak dosť sama si to chcela." Jiga hodil po Sakure guľu. Ona našťastie včas odskočila.

***

Gaaru prepadlo veľmi zlé tušenie. Naruto stále o niečom rozprával, ale prestal ho počúvať. Bol len rád, že je v jeho prítomnosti.

,,Gaara, je ti niečo?" začudoval sa Naruto.

,,Prepáč mi. Budem musieť už ísť. Určite ťa ešte vyhľadám," Gaara vstal a usmial sa.

,,Aha. Dobre," Naruto sa na neho nechápavo pozeral.

,,Vďaka za čas," riekol Gaara a odišiel.

Divný pocit sa stupňoval. Čo ak sa Sakure niečo stalo? Jeho intuícia ho nikdy nesklamala. Správny Kazekage ju musí mať. Rýchlo bežal do lesa hľadať ju. Zrazu necítil únavu. Strach o Sakuru ho poháňal vpred. Nadával sám sebe, že ju nechal ísť samú.

***

Sakura dopadla na tvrdú zem. Rukami si držala hlavu a triasla sa. Rýchlo sa však vzchopila a vstala. Vytiahla kunaj a hodila ho po Jigovi. Ten ho okamžite odrazil. Čo teraz? To bol jej jediný kunaj. Odrazu zabudla všetky jutsu a všetko čo ju Tsunade naučila.

,,Dobrý pokus," začal sa smiať Jiga.

Opät roztočil guľu a hodil ju po nej. Lenže niečo celý ten útok stoplo. Piesok. Sakure neskutočne odľahlo. Vedela, že už je v bezpečí.

,,Ak jej spôsobíš čo i len škrabanec, zabijem ťa."

Sakura a Jiga sa pozreli hore do korún stromov. Na jednom hrubom konári stál Gaara s prekríženými rukami a chladným pohľadom. Jiga sa nahlas zasmial.

,,O tebe som už niečo počul. Si vraj vraždiaci bezcitný stroj. Ale mňa týmto nezastrašíš!" Jiga hodil po Gaarovi guľu. Pred Gaarom sa automaticky objavila stena z piesku, od ktorej sa guľa odrazila.

,,Si silný, to musím uznať," zaškeril sa Jiga a hodil svoju guľu, tentoraz do konáru, na ktorom stál Gaara. Ten okamžite zoskočil a postavil sa pred Sakuru.

,,Gaara. Ako si ma našiel?" vyzvedala.

,,Nerieš to teraz. Drž sa za mnou."

Chránil ju. Naozaj ju chránil. Stál pred ňou so zaťatými päsťami a chladným výrazom vraha. Bol pripravený zabíjať. Napĺňal ho neskutočný adrenalín a hnev. Také niečo nenažil už dlho. Môže to aspoň zo seba konečne dostať. Chýbali mu súboje a vraždenie. Cítil sa plný energie. Cítil sa opäť silný a schopný.

,,Som zvedavý čo skrývaš za techniky," povedal Jiga.

,,Oľutuješ, že si to povedal," odfrkol chladne Gaara. Jiga sa opäť nahlas rozosmial.

,,To vám všetkým tak strašne záleží na Ruigovi, že chcete pre neho obetovať životy a Konohu?"

Gaarovi sa nahrnul hnev do každej časti tela. Ako si môže myslieť, že bojuje za nejakého vraha, čo ublížil Sakure?

,,Ja neobetujem život pre žiadneho Ruigu. Ja som prišiel, aby som ťa videl umierať."

Sakura mala z Gaaru trocha strach. Jeho hlas bol plný nenávisti a chladu. Tak ako keď boli deti a robili skúšky.

,,Si dosť vtipný. Ale radšej viac bojuj a menej rečni!"

Železná guľa letela priamo na Gaaru. Sakura skoro vykríkla. Gaara rýchlo odriekal jutsu a veľké ruky z piesku zachytili guľu, ktorú odhodili preč. Jigovi sa vytrhla z rúk reťaz.

,,To je všetko čo vieš? Mávať so železnou guľou a hádzať ju po okolí? Aké úbohé. Čakal som od teba viac. Si slabý," povedal Gaara s kamenným výrazom.

Jiga od jedu sčervenel. Odriekal nejaké jutsu a zhromaždili sa pred ním kamene. Malé aj veľké. Poslal ich na Gaaru. Sakuru by už dávno zabili, ale pred Gaarom sa ako vždy vytvorila piesočná stena. Kamene nemali šancu.

,,Hádzať kameňmi vieš. Čo keby si už konečne použil nejaké jutsu, ktoré by ma ohúrilo?" Gaara sa posmešne usmial.

,,Ja sa vrátim! Ešte všetko oľutuješ!" Jiga zmizol.

,,Zbabelec," pomyslel si Gaara.

Očakával od Jigy omnoho viac. Je to iba slabý hajzel. A ešte aj zbabelý. Cítil ako mu ubudlo z energie. A to bojoval iba chvíľu. Otočil sa k ohúrenej Sakure. Sakura si stále premietala čo sa stalo. Nezachránil ju len pred depresiou, ale aj pred reálnou hrozbou.

,,Si v poriadku?" pristúpil k nej.

Ona sa iba jemne usmiala a zadívala sa mu do jeho belasých očí. Pousmiala sa nad tým, aký je starostlivý. Bol tak krásny. Červené strapaté vlasy mu viali po vetre a prázdne belasé oči ju premeriavali skrz na skrz.

,,Môj hrdina," pošepla.

Zavesila sa mu okolo krku a pobozkala ho. On ju silno objal a bozky jej opätoval. Čakal na to predsa tak dlho. Jej pery boli zo všetkých najsladšie a najvášnivejšie. Chcel ju pobozkať už skôr, ale padol by do nej viac a viac. Ako aj teraz. Iba si potvrdil, že ju miluje.

Prečo musí umrieť? Príde o jej nežné pery, na ktorých sa stal v sekunde závislý. Sakure sa v tele rozlialo neskutočné šťastie a vzrušenie. Jeho pery boli úžasné, ako aj jeho dotyky. Nevládala mu už odolávať. Zamilovala sa do neho tak veľmi, ako on do nej. Nenapadlo by ju, že ešte okúsi ten pocit zamilovanosti. A Gaaru nikdy nenapadlo, žeby ho dokázal niekto po tom všetkom milovať. A hlavne, že by on dokázal milovať.

Milovať tak silno a čisto, ako sa o tom píše v knihách. Pochopil ich význam, až keď ten pocit okúsil na vlastnej koži. Pocítil tú lásku, ktorú celé roky odmietal, ktorou celé roky opovrhoval. A teraz z neho spravila silnejšieho človeka. Môže umrieť s tým pokojným pocitom, že dokázal milovať a byť milovaný.

A bolo to úžasné...

A bolo to úžasné

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Yellow MoonWhere stories live. Discover now