Perspectief Safae:
9:30- Door de harde weker sta ik op. Ik sleur mezelf de douche in en laat de warme stralen over me heen vallen. Vervolgens bid ik het ochtend gebed en kleed ik me om in een witte Nike shirt en een blauwe jeans met gaten. Ik loop naar beneden en begin aan het ontbijt. "Goeiemorgen" zegt Amine. Goeiemorgen antwoord ik terug met een brede lach. "Gaan we" vraagt Amine. Ik knik en doe mn zwarte Nikes schoenen aan en m'n jas aan. Samen met Amine rij ik richting m'n school en lopen we naar binnen voor het gesprek en volg ik mn lessen. Ik heb nu twee tussen uren en staar wat voor me uit. "Gaat het wel met jou" Vraagt Khalid. ik knik en leg mn hoofd op z'n schouders waarna hij een snap maakt en er bij zet. "Sis❤️" Ik scroll nog wat door m'n sociaal media en krijg een appje van Amine. Ik voel Marijam's blik steeds op me branden en hoor der nog wat praten maar mijn naam uit haar mond en mijn zogenaamde lekkere broer. Ik weet dat ze het over Amine heeft. Ik zucht en lees het appje van Amine maar.
Amine: Gedraag je vandaag en doe je best ja?
Safae: Ik denk dat je zometeen weer op gesprek kan komen.
Amine: Beter gedraag je je gewoon wat is er nu weer.
Safae: Alweer begint ze me uit te dagen ik sta op t punt om der haren uit der kop te slaan en haar tanden der uit te trappen wollah.
Amine: Laat der gaan is tijd verspilling.
Safae: Is helemaal geen tijd verspilling want ze moet m'n naar uit der bek halen en al helemaal niet over jou praten.
Amine: Wat zegt ze over mij dan?
Safae: Dat jij fucking lekker bent en dat ze je wel zou willen voor wat plezier even serieus ik ga haar echt op haar bek slaan amine.
Amine: T doet me niks wat ze zegt wollah je gaat haar niet zomaar aanvallen past als ze je aanraakt bescherm je jezelf en anders niet.
Safae: Pff oke maar succes op werk schat.
Amine: Dankjewel jij succes op school❤️.Perspectief Amine:
Na wat te hebben geappt met Safae ga ik weer verder met werken. Toch blijf ik na denken over wat ze zei en het klonk alsof ze jaloers was. Maar het mij ook iets? De manier waarop ze tegen me praat vol respect en op een leuke manier trekt me aan. Met een steek in mn borst kijk ik voor me uit. Ik vind haar interessant en meer is het niet. Maar toch maakt ze me letterlijk gek zo mooi is ze. Amine waar ben je mee bezig man het kan niet dat je haar interessant vindt het hoort niet zo het is de zusje van je beste vriend.
JE LEEST
HardLife.
RomanceSafae leuk lief aardig meisje opgegroeid zonder ouders goeie band met broer Samir en Bestevriend van Samir (Amine) er gebeuren leuke en minder leuke dingen als ze op vakantie gaan naar marokko. Heeft Amine een oogje op Safae? of toch niet. lees mijn...