Deel 24

201 7 0
                                    

Perspectief Samir:

Uren zijn verstreken en we zijn leggen onze laatste spullen achterin en wachten even op de rest. Even later zit iedereen in de auto en rijden we richting Tanger. Na een hele lange auto rit zijn we eindelijk aangekomen in Tanger. We rijden nog een klein stukje richting ons hotel en na een kleine half uur zijn we in het hotel.

We hebben nog tijd om de stad te verkennen dus we leggen onze spullen neer en lopen rondjes richind de playa. Tfoe allemaal illies kijken naar mn zusje wat me zenuwen opwekt.

Ik negeer het en sla een arm over haar heen en druk een kusje op haar hoofd. Ik hou van jou zeg ik. "hou ook van jou" zegt ze zacht maar hoorbaar. Na wat te hebben rondgehangen hebben we besloten om terug te gaan naar het hotel. Even later zijn we weer aangekomen ik bid het gebed nog en we gaan allemaal ons bed in.

Perspectief Safae:

9:00- We staan allemaal op en doen onze ding en lopen richting het ontbijt. Even later na ons ontbijt lopen we richting het strand aangezien die schuin tegenover ons hotel is. Even later zijn we aangekomen op het strand en zoeken we een leuk plekje op. We lopen richting het water en staar wat voor me uit.

Ik voel dat iemand achter me staat maar ik negeer het en loop wat dieper het water in. Ik voel dat ik wordt getrokken in het water dus ik zoet happen naar adem en lucht.

Perspectief Amine:

We lopen richting het water met ze allen en wat mij opvalt is dat Safae voor het eerst mee zwemt. Ik loop haar kant op en trek haar het water in. Happend zoekt ze naar wat lucht en adem. "Ga van me af Amine met je zware lichaam" Nee lekker niet. "Alsjeblieft wollah krijg geen lucht meer" zegt Safae.
"Amine maak der af ze wou stoer praten toch" hoor ik Samir roepen. Eerst zeg je Amine ik hou van jou en dan laat ik je los. "Nooit dat ik dat ga zeggen" Ik lach en duw haar weer t water in. "Oke ik hou van jou Amine" Goedzo.

"Doe dat nooit meer ik was bijna dood" zegt Safae die me een duw geeft. Beginnen we weer? "Nee grapje tuurlijk niet" zegt Safae. Ik sla een arm om der heen en druk een kusje in der nek. Een kreun verlaat haat mond. Vond je lekker he?  "Gatverdamme nee donder op man" zegt Safae terwijl ze bloost. Na een paar lange uurtjes op het strand gaan we weer eindelijk terug naar het hotel. We douchen ons allemaal en besloten om te gaan slapen alhoewel het niet zo laat is.

Perspectief Safae:

Aangekomen bij ons hotel lopen we allemaal de douche in en frissen we onszelf op. vervolgens kleed in me om in een simpele jongingsbroek en een t-shirt. Iedereen is al naar bed gegaan behalve Amine. "Ga slapen kleine" Nee ga jij slapen. Zeg ik terwijl ik hem een stootje geef naar zijn buik. "Gaan we slaan wat dat kan ik ook" Ik lach en probeer weg te lopen wat niet echt lukt aangezien Amine zijn benen heeft gekruist om mijn benen heen.

Ik draai me een beetje om en zie dat hij op z'n telefoon zit. Ik draai rustig weer de andere kant op en kruis mn armen om zijn nek en druk een lange kusje in zijn nek waardoor zijn ademhaling omhoog gaat. Vond je lekker he? Hij zegt niks meer en ik loop weg. "Holyshit" hoor ik hem nog zeggen. Ik loop naar mn bedje toe en val al snel in een diepe slaap.

Perspectief Amine:

Ik leun wat tegen het raam aan en geniet van de koude wind even later zie ik Safae aanlopen en starten we een kort gesprek je. Ik kruis mn benen om haar benen en ik zie dat ze haar armen om mn nek kruist. Ik negeer haar en scroll wat door mn telefoon heen. Even later voor ik haar lippen voor eventjes in mn nek waardoor mn ademhaling omhoog gaat. "Vond je lekker he" zegt ze terwijl ze mn hart voelt die tekeer gaat. Holyshit zeg ik terwijl ik haar zie weglopen. oh deze meid doet zoveel met mij...

5:45- Hey schatjes sorry dat ik niet veel plaats jullie weten volgens mij allemaal dat we nu in een belangrijke maand zitten De ramadan. Ik hoop dat het goed gaat met het vasten en alles. Met mij gaat het Alhamdoulilah goed en heb ik nergens last van. Ik plaats dit nu om kwart voor 6 in de ochtend aangezien mn slaap ver te zoeken is en overdag wil ik mn tijd toch beter ergens anders aan besteden in deze belangrijke maand.
Maar genoeg gesproken hou vol deze maand en maak er het beste van met je iedereen Xoxoxooxox💞

HardLife. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu