Perspectief Safae:
Pff eindelijk heb ik m'n koffer dicht gekregen. Ik loop naar beneden en groet mn oma en opa. "Ik ga je missen mijn dochter" zei mn opa in mn oor. Ik sta op het punt om te huilen maar toch doe ik dat niet. Ik druk een kus op zijn hand er vervolgens op zijn voorhoofd en als laatst geef ik heb nog een knuffel. "Let op jezelf" zegt hij schor. Ik knik en mn ogen vullen zich met tranen. Ik loop vervolgens naar mijn oma en groet haar ook met een kus op haar hand en voorhoofd en vervolgens een knuffel.
"Let op jezelf en bel me als jullie veilig zijn aangekomen" roept mij opa terwijl we instappen in de taxi. Ik knik en geef hun een lucht kusje. "Gaat het" vraagt Amine schor.
Ik knik. Hij Rustig zijn blik op me en na 35 minuten zijn we aangekomen op het vliegveld. We bedankte de taxichauffeur en betaalde hem netjes af. We liepen het vliegveld binnen en liepen richting de douane en deden we ook een paspoort controle. "Mooie dame" zegt de man die mij paspoort controleerde. "We houden het simpel of je houdt je bek dicht of ik kom hem dicht slaan" zegt Amine bijna fluisterend.
Zonder dat ik het door had pakte ik heb bij zijn hand en kneep ik er rustig in. Laat gaan joh. Hij rust zijn blik op me en liet zijn hand los.
We liepen met onze koffers richting de zaal waar we gingen wachten op ons vliegtuig die we moesten pakken. "Moeten jullie iets drinken ik ga even wat halen om de hoek" Vroeg Amine. "Redbull alsjeblieft" Hij knikt en kijk naar mij. "Water alsjeblieft" hij knikt en gunt me een lach. "Hier bro rest mag je houden" zei Samir en pakt een briefje van 20 tevoorschijn. "Jammer ik betaal geen discussie" Samir lacht en weg was Amine.
Ik rust mn hoofd op de schouders van mn broer en hij slaat zijn arm om me heen. "Ben je moe?" Vraagt hij. Ik knik en sluit voor 3 seconden mijn ogen. "Even volhouden paar uurtjes en dan zijn we veilig thuis inshallah"
Ik knik en zijn lieve woorden deden mij goed.
"Kijk een bro" zegt Amine die het blikje Redbull gaf aan Samir. "Thanks bro" hij neemt plaats naast mij en geeft mij het flesje water.Dankjewel zei ik zacht. Hij gunde mij een lach en een knipoog. Na ongeveer anderhalf uur te hebben gezeten staan we in de rij om richting het vliegtuig te lopen. Na een tijdje zitten we er eindelijk in en zoeken we de stoelnummers. "Wat is je nummer Safae" vroeg mn broer.
19. Antwoord ik terug "21" heb ik. Dat betekent dus dat ik naast Amine zit. "Ik heb 20" zei Amine. Ik kreeg al snel een lach op mijn gezicht en liep richting de stoel en deed mn oortjes in. Ik ging naar Spotify en starte de quraan. Ik voelde mn ogen zwaar worden.De quraan die ik in mn oren had deed me goed. Het gaf me rust en luisterde er geconcentreerd naar. Mijn ogen werden zwaarder en rusten mijn hoofd op de schouders van Amine.
hey sorry voor het saaie deeltjes. Met geknepen ogen heb ik dit snel getypt. De licht van mijn telefoon was te vel ondanks ik mijn helderheid op het laagste heb staan. Nevermind stem alsjeblieft en reageer ook even. Goodnight moppies☺️.
JE LEEST
HardLife.
RomanceSafae leuk lief aardig meisje opgegroeid zonder ouders goeie band met broer Samir en Bestevriend van Samir (Amine) er gebeuren leuke en minder leuke dingen als ze op vakantie gaan naar marokko. Heeft Amine een oogje op Safae? of toch niet. lees mijn...