Perspectief Amine:
Gapend loop ik naar beneden waar is Safae zie. "Goeiemorgen voorjou schat" Zegt ze tegen me. haha sorry viel in slaap. "Ik heb eten voor je moet even warm maken" Ik knik en neem plaats aan de keuken tafel. "Amine weetje wat ik heb gehoord" Zegt Safae. Nou wat heb je gehoord vroeg ik nieuwsgierig. "Dat we snel naar de mac drive gaan" zegt ze met een lief gezichtje. Ik knik. Omdat je het zo lief vraagt gaan we naar de mac drive. Antwoord ik terug. "Ik ga me omkleden dan" Ik knik en leg mn bord in de vaatwasser en loop naar boven en kleed me om en liep weer naar beneden. Safae kwam ookal aangelopen. Waar is Samir eigenlijk. Vraag ik tegen Safae. "Is iets regelen met werk" Ik knik en we lopen naar buiten richting de auto.
Perspectief Safae:
Samen met Amine loop ik naar buiten en rijden we richting de macdrive. Ik laat Amine weer terug rijden naar huis. Ik maak een snap samen met Amine en zet er "❤️" bij en zet hem op mn verhaal. Al snel krijg ik een snap van Imane mijn vriendin. "Girl wat een knapperd is hij zou ik z'n snap mogen" Ik kijk raar naar mn telefoon en laat het aan amine zien. Hij slaat het op stuurt haar wat terug wat ik pas zag toen hij mn telefoon terug gaf. "nee waarom zou ik de snap van mn vriend doorsturen" stond er. Hallo wat doe je sukkel. "Ik hoef der snap niet en zo blijft ze niet door zeuren" ik lach en zie dat ik word gebeld door mn mentor. "waarom belt hij zo laat" vraagt Amine. Ik haal mn schouders op en neem op. Na een lange 5 minuten gesprek heeft hij eindelijk opgehangen. "En wat zei hij" Moet morgen half 12 op school zijn met mn broer voor gesprek. zeg ik met een zucht. "Ik ga wel met je mee" zegt Amine. Dankjewel je bent m'n redder. We lopen naar binnen en loop de douche in haal mn gebeden in. Ik scroll wat door mn sociaal media en zie een appje van Samir.
Samir: Sis , ik heb nachtdienst dus ben niet thuis vanavond. Je red het wel met Amine toch? Als er iets is bel me meteen loveyou!
Safae: Isgoed t komt goed ik bel je als er iets is en let op jezelf Loveyou
Ik loop naar boven en lig in mn bed en al snel val in in een diepe slaap. Op naar morgen Inshallah.
JE LEEST
HardLife.
RomanceSafae leuk lief aardig meisje opgegroeid zonder ouders goeie band met broer Samir en Bestevriend van Samir (Amine) er gebeuren leuke en minder leuke dingen als ze op vakantie gaan naar marokko. Heeft Amine een oogje op Safae? of toch niet. lees mijn...