Perspectief Amine:
"Khalid mag ik dat rolletje van je" Vraagt Safae aan een jonge genaamd Khalid. 'Kijk eens schat' zegt die jongen. Ik begin irritatie te krijgen door de manier waarop hij praat. "Er zijn genoeg andere kassa's" Zegt Safae. Ook voor jou goeiemiddag mevrouw zeg ik. "Goeiemiddag" zegt Safae met een zucht. "Khalid heb je bonus kaart voor me" vraagt Safae. 'Ja pak maar' zegt hij. Ze staat op en pakt de bonus kaart en scant hem voor me. "€13,65 Alsjeblieft" Ik knik en betaal de boodschappen en doe alles in een tasje. "Ey Ghakir kan ik gaan vullen ben kassa zat" hoor ik Safae zeggen. Chakir is teamleider ik zie het achter zijn shirtje staan. 'Isgoed schat' Schat? wtf. Ik loop richting de garage van de AH en voel dat ik wordt aangetikt. Melia? zegt ik blij en geef haar een knuffel. Melia en ik waren goed bevriend met elkaar sinds eerste klas maar uit elkaar gegroeid. "Heb je tijd om even boodschappen te halen" vraag Melia. Ik knik en loop mee en we kletjes nog wat. "Ik heb je echt gemist wollah dacht laatst nog aan je" ik lach en sla een arm over haar heen en lopen de AH weer in. We lopen richting het snoep pad waar ik Safae zie vullen samen met Khalid de jongen van de kassa. Onze ogen kruisen en zie haar kijken naar melia. 'Hebben jullie melk' vraagt Melia aan Safae. "Heb je in de koeling gekeken" vraagt Safae. 'Anders vroeg ik je niet of er nog melk was' antwoord Melia terug. Ik hoor Safae zuchten en vragen welke melk ze wilt. 'Sojamelk' antwoord Melia terug. Ik hoor Safae zuchten en loopt richting het magazijn. even later komt ze terug met sojamelk en geeft het aan Melia. "Asjeblieft" Ik zie Melia er na kijken. 'Verkeerde ik zou graag die andere van Campina willen hebben' Is toch het zelfe vraag ik aan Melia. 'nee' antwoord ze kort. Even later komt Safae terug met een ander pak melk "Asjeblieft" zegt Safae lichtjes geïrriteerd. 'ik wil geen ingedeukt melk pak' zegt Melia terwijl ze hem op de grond kapot gooit waarna het melk op Safae haar broek komt. "Wtf doe je ben je wel goed bij je hoofd" zegt Safae Boos terwijl ze richting Melia loopt. 'Je moet me een normaal pak melk geven dan schat'
JE LEEST
HardLife.
RomanceSafae leuk lief aardig meisje opgegroeid zonder ouders goeie band met broer Samir en Bestevriend van Samir (Amine) er gebeuren leuke en minder leuke dingen als ze op vakantie gaan naar marokko. Heeft Amine een oogje op Safae? of toch niet. lees mijn...