Perspectief Amine:
6:20- Het is fucking vroeg tfoe. Ik sta op en vecht wat met het bed en sta op en loop richting de douche en bid daarna het gebed.
Vervolgens loop ik naar beneden en zie Samir, Kevin en Nasrdinne als zitten. Gisteravond was ik geïrriteerd gaan slapen. Waarom? Nou omdat Kevin met heel raar gedrag kwam doen en ik zweer het op alles die flikker gaat mn schoen eten. Toch doet het wat met me als iemand een move probeert te maken op Safae.De gevoelens groeien met de dag. We zitten in het zelfde huis 24/7 doen we de zelfde dingen met z'n drieën. Je ziet elkaar ochtend in de avond en je bouwt een band met elkaar die toch anders is. Je kan elkaar niet ontwijken of iets in die richting. Ik zucht en loop met de boys richting de auto en we moeten hier een paar zaakjes afmaken.
Na ongeveer 2 uurtjes rijden zijn we aangekomen op de plek en zien we al snel iemand die we niet willen tegenkomen. "Souffian wollah billah begin niet" hoor ik Samir zeggen. Even later loopt hij weg en lopen wij naar een leeg kamertje. "Je had 2 weken geleden al dat geld moeten inleveren waar is het" zegt Samir tegen een jongeman rond de 21
Ik zie hem bang kijken en even later belandde ze in een soort gevecht. We lopen weer naar buiten en even later voel ik dat ik ben gestoken in mn middel. "Kanker Souffian wollah ik vermoord je" zegt Nasrdinne en grijpt naar zijn broekzak. Niet doen laat gaan zeg ik en heb net de kracht om hem bij zn arm te grijpen.
Na 2 uurtjes zijn we weer thuis en doet Safae de deur open. "Hey" zegt ze met haar zachte stem. "Safae wil je wat voor me doen" zegt Samir. Ik zie haar knikken. "Kijk we waren net zaakjes gaan doen maar er was wat fout gegaan en Amine is gestoken wil je het even verzorgen"
Ik zie haar knikken en na 5 minuten komt ze met de spullen die ze nodig heeft om te verzorgen."Shirt omhoog" zegt Safae boos. Als je boos gaat doen dan doe ik het zelf wel. "Ben helemaal niet boos alleen ik heb je vaak gezegd stop met die fucking zaakjes" Na ongeveer een minuut voel ik iets prikken op mn wond en schreeuw het uit. Moest dat echt erop? "Ja"
Ze is nog steeds bezig en mn geduld raakt op en ik zucht. Wil je snel doen alsjeblieft man je doet zo lang. "Wollah Amine hou je bek of ik steek je nog een keer neer" Ik zucht en na ongeveer 5 minuten is ze eindelijk klaar en loop meteen weg. "Geen dank hoor Safae" hoor ik haar nog mompelen.
Inmiddels zijn we een tijdje later en loop ik richting de keuken en zie ik Safae daar zitten. Ik pak een glaasje water en drink het op en gooi het glas in de wasbak.
"Ik weet niet wat er mis met jou is maar dat je zaakjes niet goed gaan is niet mijn schuld net deed je ook raar toen ik je wond moest schoonmaken je doet echt als een ondankbare hond. Volgende keer steek ik jou neer" zegt Safae boos.
"Hey dushi van me wil je mijn wond ook verzorgen😉" zegt kevin. Ik hoor Safae zuchten en geïrriteerd kijken. "Kevin flikker op wollah"
"Er is iemand hier ongesteld man man man" schreeuwt kevin door heel de keuken. "vieze flikker donderop man" hoor ik haar nog zeggen.
Vergeet niet te stemmen en reageer voor n nieuw deeltje loveyouall x.
JE LEEST
HardLife.
RomanceSafae leuk lief aardig meisje opgegroeid zonder ouders goeie band met broer Samir en Bestevriend van Samir (Amine) er gebeuren leuke en minder leuke dingen als ze op vakantie gaan naar marokko. Heeft Amine een oogje op Safae? of toch niet. lees mijn...