٨

2.3K 63 1
                                    

محمد:(اتخلع ..)انتى كويسه

نرمين:اى بس حبيت اقول انى بحبك⁦❤️⁩

محمد:(عاين لى مسافه ..)انا كمان بحببك و الله و من قلبي عايز اشوفك ناجحه و رافعه راسك فوق

نرمين:ح يحصل ان شاء لله😊

جا عمى داخل و بقا بضحك ..

احمد:حبونا معاكم ي ناس😂

نرمين:(مشيت حضنتو ..)م مشكله ح نحبك م تخاف

احمد:انا فرحان انك عايزه تبدى بدايه جديده ..

نرمين:انا كمان فرحانه⁦❤️⁩ ..

قعدنا شويه بعدين طلعتا اشوف لى حاجه ألبسه .. انا اصلا هدومى هدوم أولاد..

بنطالين و تيشرتات .. فستان واحد بالغلط مافى ..

لبستا و نزلتا لقيت كيان مستنينى ..

كيان:عقبال تغيري لبسك ده

نرمين:اسكت ..(و طلعتا قدامو ..)

كيان:محاضرتك الساعه كم؟!..

نرمين:9 ..

كيان:ارح نفطر طيب بعدين بنزلك الجامعه ..

فعلا مشينا مطعم قريب من الجامعه و قعدنا ..

كيان كان بعاين لى و بضحك و مرات يعاين و يتبسم و انا ساكته ٫ لمن الموضوع غاظنى سألتو ..

نرمين:مالك

كيان:مالى

نرمين:اووووف

كيان:(مسك لى يدى ..)م نفسك نحب بعض؟!..

نرمين:...(طبعا السؤال صدمنى بقيت ساكته و بعاين ليهو ..)

كيان:انتى عارفه انى بهتم لأدق تفاصيلك ٫ بزعل لزعلك و بفرح لفرحك ٫ نفسي أكون معاكى دايما و نفسي أخليكى تنسى كل الفات ٫ انتى عارفه من غير م اقول انى بحبك .. بحب عنادك و بحب الكئابه الانتى م عايزه تطلعى منها دى .. بحب عيونك مع الشمس و لمن تبقا بنيه ٫ بحب طريقه كلامك الحاده و بحب لمن تشوفى نفسك قويه و م محتاجه مساعده .. انا عارف سبب رفضك بس برضو ح أفضل اسئلك ممكن نحب بعض؟!..

نرمين:(كلامو حرك فينى حاجات كتيره💔حسيت و لأول مره انى عاجزه .. عاجزه أرد و نفسي أرد ..)نسرين ..

كيان:(قاطعنى ..)عارف نسرين كانت بتحبنى بس كنا شفع وقتها ي نرمين .. انا م مستنى منك تبقى زى نسرين لانوو من زمان و انتى مفضله بالنسبه لى .. م ح اقول ليك كنتا بحبك من زمان لانو دخلتا ف علاقه مع توسل من وقت م سبتكم و رجعتا السودان .. و م ح اقول انى برضو م كنتا حاسى اتجاهك ب شى ..

امكن تشوفى القصه غريبه بس كان ف شى بربطنى بيكي .. اول م اسمع اسمك بحس انو ف شى جواى انا اتحرك ..

نرمين:كيان خلاص

كيان:امكن القصه صعبه بس نسرين لو كانت هنا و لو كانت عارفه انك بتحبين ..

كيانحيث تعيش القصص. اكتشف الآن