توضیحات

940 95 12
                                    

سلام
Moon ام
این فیک جدیدمه امیدوارم دوستش داشته باشید
اول چندتا نکته رو باید توضیح بدم.
1) راستش ایده ی این فیک رو از روی یه سریال ترکیه ای با همین اسم گرفتم، فقط اولاش و چارچوب کلی داستان شبیه سریاله ولی بقیه داستان کاملا متفاوته، راستش من خودم از کل سریال نهایت 2 یا 3 قسمت رو دیدم و از طرفی داستان جذابی داشت برای همین تصمیم گرفتم بنویسمش. پس لطفا نگید کپی عه و از این حرفا.
2) راجع به کاپل ییژان، این کاپل اصلا از EXO یا BTS و غیره نیست، نمی دونم سریال چینی the untamed رو دیدین یا نه، این سریال از یه رمان که با کاپل های پسر نوشته شده، ساخته شده ولی چون دولت چین همجنسگرایی رو قبول نداره رابطه ی این دونفر رو به صورت دو تا دوست خیلی صمیمی نشون داده، ولی بیشتر طرفدار ها این دو نفر رو با هم شیپ می کنن و فکر کنم تو واتپد هم اگه سرچ کنین بیاره.
3) من اسم ترکیه ایش رو روی کاورا می ذارم چون خودم از این اسم بیشتر خوشم می اد ولی اگه همین اسم رو تو گوگل ترنسلیت بزنید ترجمه اش می شه(داخل) ولی در کل بخوای معنی کنی همین نفوذی معنی می ده.
4) این فیک سه تا بخش داره، به ترتیب :

1- 🃏 آخرین گلوله 💛

2- 🔫شلیک نهایی💔

3- 🔥 ققنوس مرگ🖤

هر سه تا تو همین بود آپ می شه.

خلاصه اینکه امیدوارم به این هم مثل What the Hell are you? کلی عشق بدید.
البته اپ این فیک یه کم نا منظمه چون فعلا تمرکزم روی wthru هستش.
لینک تیزر و عکس شخصیت ها رو توی پارت بعدی می ذارم
هر چه قدر vote ها و سین ها بیشتر باشه زودتر شروع می کنم.
دوستتون دارم
🌙Moon 🌙

💛🃏نفوذی🗡🔫Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora