PART 8

28 2 0
                                    

#No_Copy_Allowed!!!!

#HitunganCinta

JAMMIE ANTHONIO POV

“what??bila lagi?????”Tanya Jammie terkejut bila di maklumkan oleh nurse yang Yvonne sudah keluar dari klinik tanpa menghabiskan 1 botol drip. 

“ada setengah jam lalu sudah tu. Ubat2 pun semua sudah dia bayar. Mulanya kami haling tapi dia berkeras. Kami keluarkan lah.” Jawab nurse itu lagi.

“Shitt. Bro, aku balik lah dulu.” Pinta Jammie dan laju seja dia mendail nombor Yvonne.

“shittt…angkat bh call sy ni Yvonne!!! Mana lah koe ni Yvonne?!!koe sakit baitu..koe tau kh sy sayang sudah dengan koe ni. Jangan buat saya gila!!!!!!!”teriak Jammie dalam keretanya sambil memukul stering.

Jammie pusing2 di bandar kk untuk mencari kelibat Yvonne namun tiada. Dia tidak henti2 mendail nombor Yvonne namun balik2 voicemail seja. Akhirnya Jammie balik manatau Yvonne di rumah kakaknya namun rumah itu tiada lampu.

Hampaaaa…..perasaan hampa menerpa bila melihat rumah Yvonne tiada lampu dan tiada tanda2 Yvonne ada di rumah tersebut.

“Where are you yvoneeeeee!!!!!!!!!” teriak Jammie lagi. Menangis Jammie sebab dia mulai sayang dengan Yvonne biarpun mulut Yvonne tidak boleh dibawa bincang.

Dia masih mendail..dan terus mendail…namun  hampa. Balik2 suara mesin yang menjawab. Nasip banyak kredit..hahahaha..🤣🤣(apa baini si penulis merepek..)

Jammie masih di situ menunggu sehingga petang, kalau2 yvonne keluar menyiram pokok bunga kakaknya. Namun, hampa….

“kau nda sihat baitu Yvonne. Mana sudah kau ni??please dear, come back.” Keluh jammie sambil memandu keretenya mencari kelibat Yvonne..

Jammie menghentikan pencariannya, dan keluar duduk di bangku yang disediakan di kawasan Todak(guys…maaf kalau salah k). dia memerhatikan pengujung yang menantikan sunset. Sebab sekejap lagi tiba senja…

Jammie mendail lagi no tel Yvonne, tapi sama seja sejak dari tadi. Hanya suara mesin saja yang kedengaran. Tadi dia ada meminta emir untuk mendail no Yvonne namun seja.

Dia terlampau kecewa dan sakit hati. Dia terus memandu ke sebuah club di kk hanya untuk minum2 seja sebab ingin menghilangkan sakit kepala kerana memikirkan Yvonne. Baru saja dia start jalan, ada text masuk. Yvonne!!!

 📨-thanks bawa saya ke klinik tadi. But no to worries. 1 sen duit pun sy tidak guna untuk bayar bill sy. Erm,,duit minyak kau buat hantar sy pigi klinik nanti sy ganti atau potong dari gaji sy ja. Now, I need my rest. I need my privacy. Give me time and I am apologies. I had to apply for leave with pay or without notice for 2 weeks. I hope ur understand. I need my rest! Thank you.-

Dapat seja tu mesej, terus Jammie call Yvonne. Senang hatinya bila text berbalas….angkatlahhh please!!!!bisik jammie. Kecewa panggilan nda di angkat, jammie membalas text Yvonne.

📨-why u do this to me??please. angkat bh phone dlu. I just ask u, koe ok sdh kh nda. Sdh lh koe keluar dr klinik nda bagitau sy. Baru sekejap sy kasi tinggal kau. Now, ur house pun gelap. Kau pigi mana??let me know please. Jgn buat sy ssh hati bh.-

Jammie penasaran sudah. Dia mau dengar suara gadis yang berjaya buat dia nda keruan itu.aahhhh shit!!!why Yvonne??why??sy tau lh kau sdh besar dan kalau begitu, bh kawin dengan sy lh.

📨-so, married with me-

Alamakkk…jammie tertaip pula dan terhantar tanpa sengaja apa yang keluar dari mulut dia. Shittt!!!!gugup sendiri bila melihat balik mesej yang terhantar itu.

📨-buduh kau, sot!!!-

Jammie tergamam. Sah!!!kena kasi buduh tambah sot lagi..free2 bh. Sakit hati dia saat itu. Kalaulah Yvonne ada di depan dia sekarang, mau dia peluk2 dan luahkan isi hatinya.

Tp be continue……..

.

.

Awwwww,,,,,,hati the playboy tekena getaran jiwa sampai2 gila memikirkan Yvonne. Gila baying sudah dia buskuuu. Hahahhahahaa..tau2 yvonne balik kampung..masih keras lagi jiwa Yvonne.

HITUNGAN CINTA (COMPLETED)Where stories live. Discover now