PART 2

49 3 0
                                    

#No_Copy_Allowed!!!
#HitunganCinta

Sampai ja si Yvonne di KK terus dia minta hantar abang grab pigi di rumah kakak dia. Actually, rumah kakak si Jinny di dekat dengan bandar gea jadi kalau mau beli keperluan senang sikit.hehehhehe.

Ermmm..besar gea rumah durang si kakak ni. Harap poh iman saya kuat lah!bisik Yvonne. Ternganga juga kama si Yvonne nampak rumah kakak dia ni. Mentang2 lah si abang ipar kerja government terus durang beli rumah. Kawasan elit kama jangan main2. Bukan kaleng2 jo!

Aiyaa..terlupa telipun si mama!terus si Yvonne tepuk dahi dia. Cepat2 dia kasi keluar henpon dia yang sumil. Jenama sony erricson. Sorou kama tu debilamg si Yvonne.

Kring..kring..📞📞

“hello mami, sia sampai sudah sini rumah .”bilang si Yvoone.

“bh, hati2 ko sana arr anak. Sini mami di dapur ni memasak.” Mami Yvonne bilang.

“ok mi. hati2 juga arr. Saya kemas dulu ni pakaian saya. Deiii takut pula sia satu urang sini ni..”adu Yvonne.

“isk..teda lh tu.bh2,,mami off dulu arr..babaiii”
Lepas Yvonne babai mami dia, terus dia kasi kemas2 apa yang patut. Pakaian yang dia mau pakai esok pun sudah dia kasi asing. Tingggal mandi terus modop. Yezzzz!yahooo!macam si penulis ni serita juga.hahahhahahaaa

Keesokkan hari..

Awal lagi Yvonne tebangun sudah. Lagipun sudah dia kasi set sedia gea kan alarm dia.

Takut kelambatan.hehhehe..lepas sarapan terus Yvonne besiap2. Ringkas seja bogia .blouse lengan panjang berkolar dengan seluar jean panjang haighwaist. Lawa sudah!terus dia makeup2 sikit. Natural gitu…

Sampai di L&S Netwok Sdn.Bhd. dia nampak ada sudah pekerja yang sampai terus dia kena layan.

“hi. Ni miss Yvonne kan? Saya Natalie, panggil miss Natalie.”kata tu kakak lawa.

“hi miss Natalie. Ea saya laitu”. Jawab Yvonne senyum2.

“bh, mari lah sana. Isi boring dulu baru jumpa dengan boss k. jangan risau, Emir baik juga yang penting kerja mesti ok.” Jelas Miss Natalie panjang lebar. Macam dia tau2 ja saya takut dan risau!bisik Yvonne.

Note: sorry chapter ni pendek seja. Nanti Author cuba kasi panjang sikit ya..tq
Guys..tolong vote dulu arr..TQ

HITUNGAN CINTA (COMPLETED)Where stories live. Discover now