Ma trezesc dimineata imi fac rutina .
Jennie : Alo ?
Jk : Jennie fati bagajele avem o călătorie de afaceri , vin sa te iau peste 20 de min , bye !(wow...mia spus Jennie ?Wow , ce frumos îl rostește 😍...vai vai chiar ca sunt nebună)
După 20 min
Jk : Nebuno deschide !!!
Jennie : Esti prost ?Ai vazut cat e ora ?
Tata : Jennie ce se întâmplă?(întreba el somnoros )...o Jungkook ?
Jk : Buna dimineata , am să vă fur fica pe 1 săptămână!(spune in timp ce ma ia stil mireasă și cu cealaltă mâna bagajul meu )
Tata : SA NU FACETI PROSTII !!!
Jennie : CU PERVERSUL ASTA ?!NICIODATA !!!(după ce a auzit tata cele spuse hohoteste)
Jimin : Yaa ...Jungkook de ce nu ne-ai spus ca ai o iubita ?😏
Jk : Nebuna nu e iubita mea ci meneger !
Jin : Serios ?Atunci de ce iti spune pervers ?
Jennie : Pentru ca e unul !
V : O o o ...!Ai zis-o!(spune in timp ce da palmă cu mine )
Jk : Unde e Jhope?
Jiwoo : În masina !(spune in timp Jk o ia într-o îmbrățișare pe Jiwoo ...ard pur si simplu ard ...de ce ?)
Jennie : Haideți porumbeilor , o sa terminați tot diseară in pat !(spun in timp ce ma urcam in masina lui Jhope , cu Jhope ma înțelegem cel mai bine )
Toti : O o o !!!
Jk : Tu nu stai acolo !(spune in timp ce ma ia din masina lui Jhope și mă pune în a lui )
Jennie : Ha , crezi ca am să te ascult ?!(spun si el se pune deasupra mea )
Jk : De ce nu ai faceo?(spune si zâmbește pervers in timp ce se ridică de pe mine )
Jennie : Per-(sunt întreruptă de mana lui ce sta acum deasupra gurii mele )
Jk: Șiii...stiu ca sunt pervers nu trebuie sami zici !(Si după urca la volan și pornim spre aeroport )
Am ajuns la aeroport urcam in avion si pornim se pare ca spre Londra .
După 3 ore de zbor , Pov Jk
Jk : Yaa..nebuno scoalate!(spun eu in șoaptă)
Jh : Of ...multumit !(spune Jhope in timp ce o ia stil mireasă și coboară cu ea din avion si o pune în masina sa , ce dracu face parca era menegera mea .🧠: Prost mai iesti , esti doar gelos ! Ha so crezi tu)
Ajungem la hotel ...
Jh : Jennie scoalate!
Jennie : Am ajuns?
Jh : Da !
RM: Bun si ce facem mai întâi?
Jiwoo : Fetelor vreti sa ne cazăm noi toate trei într-un apartament cu trei paturi împreună?
Lisa : Desigur !
Jennie : Cum vreti , mie tot una ...
Jiwoo : Oke , deci am decis !
Lisa : Eii , haideți!
După am mers in camerele noastre. Se făcuse seara .
Jiwoo : Oke la 1 ne ducem la băieți sa le facem un prank !
Lisa : O Da!Ce zici Jennie ?Jennie...
Jennie : Aha...(spun eu aproape adormită)
Jiwoo : Bun poftim masca Jennie tie pasta de dinti Lisa si mie marcherul.
Am pornit spre apartamentul băieților am pus codul , si am intrat era intuneric bine ca mi-am luat si io marcher vreau sa io fac perversului , am observat ca toti aveau o camera cu 3 paturi dormeau cate 2 doar Jungkook dormea singur , ha treaba a devenit mai usoara pentru noi , ha ha ha ...(ras de vrăjitoare in minte 😂)
Pov jk
Aud niste pasi spre patul meu , ma prefac ca dorm , cineva imi scoate oghelul de pe față iar eu in secunda a 2 o trantisem pe pat eu fiind deasupra ei cu mâna deasupra gurii (credeți că nu mi-am dat seama ca Jiwoo va planifica un prank pentru noi , ha ...😏)
Jk : Nebuno ce crezi ca faci , nu crezi ca e prea tarziu sa vii pe la băieți?(spun in timp ce ma apropii de fata ei , dar ea imi trage drept acolo ...da acolo ,,shit ")
Jennie : Nu perversule ...(spune in tim ce iese din apartament)
Jh : Surioara?!Lisa?!
Jiwoo : O shit , ce mai speriat !!!
V : Ce căutați voi doua aici ?
Lisa : Care voi doua ca este si Jennie !Jennie ?!
Jimin : Ha încă ne mai minti !
Lisa : Ba nu , aveam de gand sa va facem prank la fiecare si ea trebuia sai faca lui Jungkook !
Jk : La mine nimeni nu a venit !
Lisa : Ce spurcașiunea mătii, nea parasit cred ca doarme de mult !!
Jh : Ok , ce pedeapsa sa va dam ?
Jiwoo : Care pedeapsa ca nu suntem mici !!
V : Atunci mâine ne faceti cinste cu prânzul!
Lisa : Oke ...Dar și Jennie !!
Jk : Aha visează, ea nu a venit aici !!
Suga: Și dracu încă nu ati plecat ?Ati vazut cat e ora? Unu , nebunilor !!!
Jiwoo : Gata plecăm, bye , noapte bună!
~Dimineta ~
CITEȘTI
His manager
RomanceCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)