•6•

494 26 2
                                    

Ajung nervoasa acasă  , trântesc ușa de la camera mea si ma trântesc în pat .

Tata : Jennie sa intamplat ceva ?

Jennie : N-am chef să vorbesc asa ca pleaca si nuti cheltui jumate de viata cu mine ...(se pare ca a plecat )

Mâine trebuie să merg la firma ...dracu stie ce zi nebună o sa fie si maine ...n-am chef de nimic asa ca ma pun la somn ...

Convorbire tel

TataJennie  : Alo , Jungkook dormeai ?

Jk : Nu , ati dorit ceva ?

TataJ : Sa intamplat ceva in vacanta ?

Jk : Nu , de ce ?

TataJ : Pai Jennie a venit cam nervoasă ...

Jk : Nu va faceti griji ma clarifice eu cu ea

TataJ : Multumesc si noapte bună!

Dimineața

Ma scol cu nici un chef de viață ma duc spre baie imi fac rutina (Dar cand am avut eu chef de viață?) si pornesc spre bucătărie o vad pe dracula gatind .

Tata : Draga mea vino si mănâncă!

Jennie : Nu mănânc din mâinile femeii alea !

Mama :Of fata ma scoate din sariți-

Jennie : Nu , voi ma scoateți din săriți !!!(spun plecând pe usa nervoasă )

Pov Jk

Ajung la casa u Jennie , o vad cum iese nervoasă pe usa , ies din masina si fug după ea ...

Jk : JENNIE !

Jennie : Nu ma urmări !

Jk : Oprește-te !

Jennie : Am zis sa nu ma urmaresti !

Jk : Hai sa discutam !

Jennie : N-am ce discuta cu tine !

Jk : Yaa , incăpățânată ce sti !

Jennie : Așa e , asa am fost mereu o povoara pentru toti ...(spune se opreste si cade la pamant in genunchi )

Jk : Esti bine ? 

Jennie : Ce te intereseaza ?

Jk: Pentru ca imi pasa de tine Jennie ...(se uita la mine mirată își dă privirea in jos plângând in continuare , o iau in brate )hai sa mergem ...

Jennie : Nu vreau acasă sau la lucru ...

Jk : Of...atunci hai la mine .

Jennie : Ce...

Jk  : La mine acasă , nu la apartamentul meu .

Jennie : EU nici nu stiam ca ai si apartament...

Jk: Hai ...

După 5 min

Jk: Mama am venit acasă!

MamaJk  : De ce ai venit asa devreme ...

Jk: Închide usa te rog !

MamaJk : Ce sa intamplat cu Jennie ?

Jk : Nuti face griji a adormit...ajutama sa deschid usa de la dormitorul meu .

MamaJk  : Dar de ce nu o duci la ea acasa ?

Jk : Cred că sa certat cu mama sa ...ma duc să deschid eu !

V : Hei bună!

Jk: Taehyung ce cauti aici ?

V : Am venit sa vad ce sa intamplat de nu ai venit la firma ...

Jk : Imi iau liber câteva zile cred ...

V : A ...ok , atunci eu am să plec !

Jk : Bye !

Pov Jennie

Ma trezesc într-un pat străin,  intru in panica după imi aduc aminte ca sunt la pervers acasă aud cum usa se deschide pe ea intrând mama sa

MamaJk: Te-ai trezit , poftim niste haine de schimb nu cred ca am să-ți prea vina , poti sa faci dus .

Jennie : Multumesc ...(intru in dus , după 10 min de dus ies )iaa esti nebun nu poti sa bati la usa ?

Jk: Pff , parca team fi vazut goală...(după își îndreaptă privirea spre mine , mă roșesc de Ce,  se îndreaptă spre mine )

Jennie : Ce vrei sa faci nebunule...

  

His manager Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum