Jennie : Ce vrei sa faci nebunule ?!(după pune până pe umărul meu gol , simt o durere )
Jk : Ce e asta , sangerezi ?!Si după imi zici ca eu sunt nebun !!!(spune țipâind la mine , nu urlând , vede ca imi cad câteva lacrimi din cauza lui si a durerii)
Jennie : Eu ...
Jk: Aishh...treci incoa (spune luanduma într-o îmbrățișare)
MamaJk : Copii ...
Jk : Mama nu e ceea ce crezi .
MamaJk : Dar ce cred eu ?Aishh , nu vezi ca Jennie e rănită , poftim trusa. (După ce mia tratat rana m-am pus la culcare )
Jk : Mama si eu unde dorm ?
MamaJk: În camera ta dar unde alt undeva ...
Jk : Dar Jennie doarme acolo .
MamaJk : Si ce , tu vei dormi jos !
Jk : Aishh...(ma duc in camera , o vad cum doarme era ca un îngeraș , dar de ce cand nu e adormită se comporta ca un drac ...cum sa nu se comporte asa daca măsa se comporta urat cu ea și tatăl ei Îi tine apărarea are nevoie de mai multă iubire ...🧠:Nee,prea siropos ! - Taci ...ma pun langa ea în pat luândo la pieptul , era asa pitică 😂 si adorm deodată...
Ma trezesc dimineata o vad pe Jennie la pieptul meu , o dau ușor pe perna si o invelesc , după cobor si vad ca mama pregătea micul dejun , azi am de gand sa alerg de dimineata zis și făcut.
Pov Jennie
Ma trezesc ma uit prin jur si numi dau seama unde sunt ?(🧠:Fa proasto ai uitat tot la mana pan la gura, esti in camera perversului )după imi dau seama ca sunt acasă la Jungkook (🧠: A a , acasă la el nu in camera, stai ba el nu mai e mistăr pervers, v-ați împăcat)Cobor jos si o vad pe mama lui gatind.
Jennie : Buna dimineata!(zic io politicoasa na ca parca nu-s asa nebună , nu ?🧠:ba Da)
MamaJk : Buna dimineata draga !
TataJk : Iar unde a mai plecat copilul ala de 2 zile nu vine la companie dar și acum acasă?!Vai cred ca am să înnebunesc!
Jk : Fără griji nu am fugit de acasă!(o vai de mine ce dracu ăsta e fantoma sau ce de unde sa evaporat)
MamaJk : Vai de mine puiul meu de ce esti asa ud dute si te schimba !(,,puiul meu " ce drecu se intampla , alo sunt si io aici , ok eu gen ședeam si ma uitam ca proasta la ei , ma simt in plus )
După câteva min vine si pervers jos pt dumnezeule ia trebuit 20 min sa se schimbe dar stai familia lui nu mănâncă fără el ,,puiuțul "al dracului cami vine sa te gâtui in fata la toți, ok sa trecem mai departe (Nu ma luati in seama sun o nebună, stiu)
Jk :La ce te gândesti Jennie ?(wow, am măcar cineva și-a dat seama de existenta mea )
Jennie : Nimic ...(si dupa îi trag o privire de gen , tu asa greu de cap esti ?)
MamaJk : Ar trebui să pleci acasă părinții tăi o să-și facă griji ...(stai ce drecu am zis io ca ma simt in plus dar nam stiut ca e real )
Jk: De ce , asa tare vrei sa pleca ?(wow , nici nu am de gand sa raman , poate încă 2.luni 🤔)
MamaJk : Dragule daca asa tare vrei sa rămîna de ce nu mi-ai spus ?
Jennie : Nu, aveți dreptate sunt in plus cred ca si eu ar trebui să plec ...(spun plecând in camera in care imi erau lucrurile mi le pun in geanta...Și stai ca acum începe acțiune a😏)
Jk : Stai , unde crezi ca pleci ?
Jennie : La Lisa cel mai probabil !
Jk : Și dacă nu te primeste ?
Jennie : O va face , doar nu-i nebună, nu ?
Jk: Nu haide la mine , daca aici te simti in plus !
Jennie : Ce esti nebun , cum un barbat ca tine si o femeie ca mibe sa stea intrun apartamen ?!
Jk: ,,Femeie " ?!Treci incoa !(spune luainduma nu ca sacul de cartofi , ba ca nus io asa grea nu ?dar stil ,,mireasa " sai zicem asa , ma baga in masina lui )...numai prostii in capul tau .
TataJk : Jungkook !Vino sa discutam ...(spune tatăl lui măreț și înțelept)
Jk : Tată...
TataJk : Da stiu ca o placi se vede , dar aveti grija ...
Jk :Al 2 -ilea care se gândește la prostii ...
TataJk : Jungkook , eu sunt serios ...
Jk : Ok , ok ...o să avem...
După ce au discutat nu stiu ce discutia super secreta , pornim spre asa zisul apartament a lui (🧠 : Ba deci tu chiar esti nebună, chiar ai de gând să pleci la el )De ce nu ?!
CITEȘTI
His manager
RomantizmCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)