Ma trezesc , aud zgomote , cobor jos și-l vad pe Jungkook care pregătea micul dejun .
Jennie : Neața omule ...(zic eu somnoroasa )
Jk : Neața, ai 20 de min la dispozitie sa te pregatesti , plecăm la companie ...
Jennie : Ce , of doamne si eu de ce aflu de abia acuma ?(spun fugind in camera mea , imi aleg ceva potrivi ca
După cobor jos , mănânc, după ies din apartament vazândul pe Jeon Jungkook
Jk : Hai urca , trebuie să fim la 8 acolo ...
După urcam ajungem la companie in cateva min intrăm dar ceva ne oprește.
Lisa : Jennie !!!(spune venind dandumi o îmbrățișare)
V : Neața lume !
Jennie : What the f*ck is this?!(spun eu uimită)
Jk : O vai cred ca a înnebunit!
Lisa : Wow, taehyung-shii!!!
V : Deci cum vi se pare ?
Jk : Te ai lovit la cap ?Ce dracu e asta ?
V : Nu eu m-am lovit la cap ci tu se pare ca ...
Jennie : De ce albastru ?
V : Nush , asa mi-a venit , haideți la 10 avem ședință!
Lisa : Wow , e asa de frumos ...
V : Stiu !!!
Jennie : Ai băut Lisa ?
Lisa : Da cafea , de ce?
Jennie: Se observa efectul la cofeina...
Lisa : Yaa , piticanie ...
După o zi lungă de lucru nu mai aveam chef de nimic ...până in momentul in care tatal lui Jungkook avea de spus o veste , eram toti in sala de sedinta asteptand vestea .
TataJk : Dragii mei , stiu ca toții știți ce zi e astazi ...
Jk : Vineri .
TataJk : Gresit , azi compania noastra face 5 ani de când e deschisa , asa ca diseară vom da o petrecere sunteți invitați toți.
Lisa : Dar cum ramane -
V : Bine sa inteles !(spune in timp ce mana lui e pe gura u Lisa )
TataJk : Sunteti liberi !
Am iesit din sala aia , cu mare greu pt aveam o lene si o oboseala zici ca in cateva secunde ma vedeai moartă pe jos , simt cum cineva ma ia pe sus acel cineva era Jungkook .
Pov Tata Jk
Ies din sala vmcă toți vreau s ana îndrept spre Jungkook dar el o ia la fuga spre Jennie luândo in brate .Of copii astia ...
X : O vai D.Jung are iubita ?
X : Le-ar sta bine impreuna !
TataJk : Nu-i asa ?
X : O vai domnule mați speriat !
TataJk : Arat ca un monstru !
X : Nu , o zi buna sa aveti !
Pov Jennie
Sunt luată pe sus de el , ducanduma in masina .
Jennie : Iți dai seama ca tea vazut jumate de companie ?
Jk : Si ce ?Esti prea obosita , esti sigura ca vrei sa mergem la petrecere ?
Jennie : Da ...
Ajungem , acasă fac un dus si ma pun la somn pt petrecerea era la 8 seara .
CITEȘTI
His manager
RomanceCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)