Deci alergăm in casa ca nebuna deoarece cea mai bună prietenă a mea mia stins alarma crezând că din greseala am pus-o.
Jennie : Am plecat , paaa !!!
Xing Xing : Dar nu ...
TataJennie : Nu ea de obicei nu mănâncă...
Xing Xing : De unde era sa stiu ca lucreaza la o firmă...
Alergam pe strada si de o dată ma claxoneaza cineva .
Jk : Jennie hai urca !
Jennie : Jungkook ?
Jk : Hai ca sunt si eu in intarziere , azi avem o inspecție la firma din ...
Jennie : O o o , se pare că e populară firmă deja ...
Jk : A da , sa nu îndrăznești sami mai spui la firma Jungkook , pervers , nebun și tâmpit, ai inteles ?
Jennie : Gata , gata nu o să-ți mai zic .
Jk : Promiti?
Jennie : Daa...
În câteva minute am ajuns deja in fata firmei dar spre mirarea mea da eram scoată, ce cauta presa aici ?
Iese Jungkook din masina lumea a început să se apropie de el , el mergând către ușă deschizându-mio , am facut amândoi o plecăciune si vrem sa intram dar aceștia deja punând întrebări și facand poze ...X : D.Jung vreti sa ne spuneti cum merge pregătirea noului produs ?
X : Aveți de gând să vă căsătoriți ?
X : De unde vine aceea inspecție?
X : Acesta e iubita dumneavoastră?
X : Ce relație aveti cu ea ?
X : De când va întâlniți?
Toti puneau dea întrebări nici nu reușeam să le ascult caci puneau altele .
X : Domnule va rugam sa ne răspundeți!
Jk : În primul rând nu am chemat presa ca sa faca o conferință de presă , si în al doilea rând cand puneti întrebări gânditiva ce întrebări puneti nu tâmpită ca acum .
X : E adevărat va întâlniți?(a început să ne incujureze toată lumea și să se inbulzeasca)
X : Acesta e iubita dumneavoastră?
X : Va căsătoriți?
X : Ce planuri aveți?
V : Va rugam faceti loc !!!
Am reusit si am scapat din îmbulzeală.
Lisa : Ce a fost aia ?
Jennie : Habar nam...
Jk : Haide sa trecem la treaba!Jennie peste 10 min adu-mi programul pe azi .
Jennie : Da domnule .(spun plecând in graba spre birou )
Lisa : Ce a fost aia ?
Pov Jennie :
Pregăteam totul in birou cand bate cineva la ușă.
Jennie : Da ...
V : Jennie acesta e contractul cu clientul din America .
Jennie : Ok mersi mult...(peste vreo 2 min ma suna cineva )
Jennie : Da ?
TataJk : Jennie Sunt eu !
Jennie: Da domnule !
TataJk : Spunei lui Jungkook maine la 10 sa organizeze o conferință de presă restul voi vorbi cu el .
Jennie: Ok ...
Merg către birou lui , bat la usa el raspuzândumi cu un ,,da"
Jennie : Vam adus programul de astăzi...azi la 12:30 aveti întâlnire cu clientul din America dupa la 14 aveti ședință cu actionarii din firmă și după la 17 trebuie să mergeți la sediu sa vedeti cum merg lucrurile cu noul produs ...ada si domnul Jung a.zis ca maine la 10 sa organizați o conferință de presă restul veti vorbi dumneavoastră cu el , atât...
Jk : Jennie -
Jennie : Acum am sa plec trebuie să fac copie la schita produsului după si la contract si dupa voi veni sa le semnati , la revedere.
Jk : Yaa , fata asta ...spune-i lui Taehyung sa vina la mine în birou !!!
Jennie : Bineee!!!
Merg către birou lui V bat la usa .
Jennie : D.Kim , d.Jung va chemat la el in birou ...(spun ieșind ca focul pentru ca mai avem o grămadă de lucru de facut )
V : Doamne numa ce era aici iar intro secunde deja nu-i, ce drecu ?
După 3 ore de lucru neîncetat .
Jk : Jennie poti sa-l însoțești tu pe clientul din America la mine în birou?
Jennie : Da ...
Merg spre lift coborând jos ies la intrarea în firmă astept pana se apropie o masina , după iese un bărbat bine facut , înalt spre mirarea mea , si zici ca era un ditamai model dar de ce era asiatic daca e din America .
X : Tu cine esti ?(intreaba el plictisit de situatie , si cu o fata zici ca se credea rege ,pfff )
Jennie : Un cuvânt , M-A-N-A-G-E-R !(spun si eu la fel )
X : A cui , si stii cu cine vorbesti ?
Jennie : Unu alui d.Jung , doi da cu d.Kim Charlie , daca nu mai aveti intrebari fara răspunsuri va rog sa ma urmați!(spun eu închizând-ui gura )
Mergem spre biroul lui Jungkook eu oprindu -ma in fata usei.
Jennie : Aici e ...(spun plecând)
Charlie : Hai , pfff Jungkook cine se mai crede aia ?
Jk : O, deja ai ajuns? Cine ?
Charlie : Ditamai M-A-N-A-G-E-R-U-L tău...
Jk : Ți-a zis ceva ?
Charlie : E prea deșteaptă, mia inchis gura pe loc ...
Jk :ㅋㅋㅋ ....asa e ea , acum hai sa vorbim despre contract !
Charlie : Ce sa mai vorbim , stii ca eu am incredere in tine doar dă-mi contractul sa-l semnez si gata .
Jk : Esti mai rapid decat tatăl tău.
Peste încă o oră jumate :
Jk : Jennie , e timpul să plecăm...
Jennie : Aha , stai un pic să-mi iau lucrurile ...
Jk : De duc acasa sau la mine ?
Jennie : Hai la tine e mai aproape...
Jk : Ok...
HI ARMY deci numi vine sa cred ca deja avem la cartea acesta mai mulți de 1000 de ochișori, va multumesc foarte mult 💖💜 daca vreti ma găsiți pe instagram _nikooki.7k_ multumesc ❤❤❤💜💜💜
CITEȘTI
His manager
RomanceCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)