》14《

406 23 1
                                    

                           Neata , Pov Jk

Mă uit la ceas era 7:30 dar Jennie încă nu era jos , merg la ea în dormitor , intru si vad un înger care dormea liniștită fără nici de o grija in patul ei moale , merg usor spre ea nu doream sa o trezesc dar avertizarea ei ma oprea aceea de a o trezi  daca nu se scoala.

Jk : Jennie scoalăte ...

Jennie : Încă....

Jk : E 7:30 ...

Jennie : Ce ?!

Jk : Haide , ca reușim, nu fa atata zarva ...

Jennie : De ce dracu nu mai sculat mai devreme ?!

Jk : Mai conteaza , du-te și îmbrăcate...

Jennie : Da , da imediat ...

Jk : Zăpăcită mai iesti ...(zic eu in șoaptă )

Jennie : Ce ai spus ?

Jk : Nimic du-te și îmbrăcate !

După 10 min .

Jennie : Hai ,hai ...

Ajungem in fata la companie , acolo se aflau toți angajații și tata la fel , ies din masina cu Jennie .

Jk : S-a întâmplat ceva ?

Tata : Concediu o lună!

V : Surpriza!!!!

Jk : Ce dracu de concediu , stii câte proiecte trebuie de realizat cu cei din Londra , China , New York și Seul(Koreea de sud ).

Tata : Mai relaxează-te ai 3 luni ...

Jk : Tată nu stiu ce dracu e cu tine dar de când am venit la companie esti mai relaxat decat erai  înainte.

Tata : Nu imi fac griji cand stiu ca compania e pe mâini bune .

Jk : Și dacă nu e ?Înainte predai proiecte înainte de limita propusă dar acum ...

Tata : Jungkook relaxează-te, de când ai venit la companie nu te-ai mai oprit din lucru , înainte mai aveai cand sa mai ai grija de tine sa mai vii pe acasă sa te distrezi cu prietenii , dar acum ...

V : Jungkook tată-l tău are dreptate in mare parte ,mai ia-ți liber doar o lună, ok ?

Jk : Eu deja mi-am luat liber 1 săptămână , acum imi ajunge .

V : Jungkook !!!Cand ,acum un an ? Cand și atunci te-ai îmbolnăvit.

Jennie : Jungkook doar accepta ...(nu spune nimic deschide usa la masina si imi arata semn sa intru , intru pornim spre casa ,si ajungem )

Jk : Eu unul nu o sa stau ,ok bine ca am toate materialele de care imi trebuie să termin proiectele .

Jennie : Ma duc să fac ceva mâncare și după vin sa te ajut .

Pov Jennie

Lucra de ore in șir , în care îl mai ajutam si eu ca să termine mai repede .

Jennie : Am o idee ca sa ne fie mai confortabil sa lucram .

Jk : Ok...

După ce am adus o mini masa , jos pe podea am pus doua oghelașe si multe perne .După am adus ceva gustări și niste băuturi răcoritoare.

Jennie : Asa...

Jk : O o o ..te pricepi sa faci aranjamente .

Jennie : Nee,  să zicem că ma pricep ...

Jk : Ok , hai se apucăm de lucru .

Jennie : O ! Cine e la ora asta ?

Jk : Nu stiu probabil Taehyung ...ma duc să deschid ...

Jennie : Aha ...

Jk : Tată?!

Jennie : O , bună seara d.Jung !

D.Jung : Buna seara si tie Jennie !

Jk : Ce vrei?

Jennie : Iaa , nu-l lua asa cu intrebarile lasal sa intre mai întâi!

D.Jung : Jennie are dreptate asa team educat ? Oricum haide ...

Jk : Dar tata...

D.Jung : O de aia ...lucrai...

Jennie : Dar nu ne-ați deranjat , merg sa va fac un ceai !

D.Jung : Vino să-ți spun io ceva ...

Jk : Spune ...

D.Jung : stii Jennie ar fi potrivita pentru tine dar tu pentru ea nu.

Jk : Tată pentru asta ai venit!!!

Jennie : Yaa , de ce tipi !

D.Jung : Da , am venit sa te impedic sa lucrezi , ma bucur ca îți place să ai grijă de companie dar mai ia cate o dată o pauza ce se va intampla atunci cand te vei imbolnavi si nu o sa fie cineva care sa are grijă , a a a ?

Jennie : Stiu ca nu e treaba mea dar cam aveti dreptate , dar nu va faceti griji ma ocup eu de el doar îi sunt manager ...

D.Jung : Am sa plec , dar cand ies din casă asta sa nu va apucato sa lucrați,  ati inteles?

Jennie : Da , la.revede ! Jungkook...

Jk : Nu-mi pasa ce zice eu am să lucrez ..

Jennie : Bine daca lucrezi tu lucrez si eu !

Jk : Yaa Jennie nu fi asa de incăpățânată!

Jennie : De ce nu imi pasa ce zici !(spun mergând la masuta si apucandumă de lucru )

Jk : Ok , fa ce vrei ...

His manager Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum