Se uita adânc la mine în ochi după vad cum ii cad niste lacrimi , merg spre ea .
Jk : Esti bine ?
Cade jos in genunchi plângând
Jk : Jennie esti bine ?
Jennie : Jungkook ...(spune ea plângând)
Jk : Da ...
Jennie : Mia fost dor de tine ...(aud cele spuse rămân încremenit după simt cum mă cuprinde de talie raspuzândui la îmbrățișare, oare sa intamplat ceva la firma in lipsa mea ?)
Jk : E in regula ... (după o iau de jos punândo pe canapea , o invelesc in plapuma rămânând amândoi imbratisato eu legându ușor ca pe un copil mic , la un moment dat adoarme )
După o oră
Ma trezesc după privesc prin prejur și-mi dau seama ca sunt in apartamentul lui , dupa imi amintesc ce iam spus...O dracu , ce a fost in capul meu , trebuie să-l gasesc urgent , merg nu fug la el in dormitor intrând peste el , era doar cu un ștergar la talie si atat ma intorc cu spatele ca focul .
Jennie: Imi pare rau, nu am vrut dar am ceva de clarificat cu tine urgent ...Uite ce am spus atunci nu e cea ce crezi-(vorbeam foarte repede , după sunt intrerupta de buzele lui care acum se aflau peste ale mele , nici nu am reusit sa reactionez la ceea ce se intamplase )
Jk : E in ordine ...(vorbea asa de calm si dulce încât imi făcea inima sa iasa din piept , ce dracu se întâmplă?Simt cum imi ard obraji , ies din camera ca focul , fug la mine închizând usa ...)
Ce dracu sa intamplat acum ...o.sun pe Lisa
Lisa : Alo ...
Jennie : Trebuie să vorbim urgent!!!
Lisa : Nu pot , pa !
Jennie : Dar ...
Mia inchis spurcașiunea in nas , lasă cai arăt eu ei .
Jk : Jennie , deschide te rog ...
Jennie : Ma duc la baie , noapte bună!(mint eu)
Jk : Am vrut doar să-ți spun că voi pleca în oraș daca vrei ceva bun sa ma suni , ok ?
Jennie : D-da ...(De ce dracu ma bâlbâi ?ce e cu viata mea doamne )
Off , a plecat , ce dracu sa intamplat , de ce ma sarutat ? Cred ca la ametit apa ferbinte de la duș ...da asta e , sau poate e un efect al cofeinei din cola , ca a băut acum câteva zile sau poate...nu , n-are cum doar nu ma place nu , o vai am să înnebunesc , doamne acum la mine se observat efectul de cofeină. Aud usa deschizânduse pe ea intrând Jungkook .
Jennie : Imi daie voie sa verific ceva ?
Jk : Da,de ce trebuie sa ma întrebi pe mine?
Si dupa ...
CITEȘTI
His manager
RomanceCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)