>11<

432 24 4
                                    

Pov  Jk

Jk : Jennie am să-ți spun ceva ...(in momentul acela bate cineva la ușă)..ma duc să deschid .

Jimin : Buna bratancic !!!

V : Bratan ce faci ...(intra toți uitanduse la mine ca nu aveam chef de petrecere si ca se afla Jennie aici )

RM : Hei ...

Suga : Prosti mai sunteti , vam spus eu ca nu are chef de petrecere ...

Jh : Dar hai totusi sa o facem sa ne înveselim !!!

Jk : Nu as vrea la o petrecere ca vin deja de le una ...

V : Ops...Jennie esti bine , cine tia facut asta parca afara nu plouă...

Jk : IU...

Jin : Ia , credeam ca fata asta e de treaba ...ar trebui să plecăm...

Jimin : Dar petrecerea ?

RM : Lasă petrecerea , hai sa plecam ...pa !

După pleca toți rămânând eu cu Jennie singuri .

Jennie : Jungkook...

Jk : Da ...

Jennie : Mai devreme aveai sami spui ceva ce e ?

Jk : O , nimic nu mai contează...dute si te culca .

Jennie : Ok , noapte bună!

~Dimineața ~

Pov Jennie

Ma trezesc dimineata pe la 7 , ma îmbrac , ma duc sa fac micul dejun , am de gand sa fac clătite americane cu Nuttela si banane , am pregatit si ceaiul .Era ora 7:30 si Jungkook inca nu a venit jos , oare inca doarme ?Merg la el in dormitor , deschid usa usor vazandul ca doarme foarte D R Ă G U Ț 🤫il las , ma duc jos , ies din apartament imi iau un taxi si merg la companie .

Lisa : Unde e Jungkook?

V : Asta ma intrebam si eu !

Jennie : Acasa doarme ...(spun eu plictisita )

După ore întregi de stat și de semnat diferite contracte si hartii in locul lui , vai chiar e greu sa fii director ...( oarecum imi era greu fara el , cu el ma distram ...stiti acel moment cand iti e pofta de ceva dar nu stii ce , asa si la mine era imi era dor de cineva dar nu stiam de cine , sau stiam ?🧠 : Ba stii , iti e dor de el !
Dar de ce oare ?🧠 : Te ai îndrăgostit femeie ,de perversul tău!!!!) Îmi revin din gândurile mele Lisa care imi pusese o ceasca cu cafea pe birou .

Lisa : Esti ok ?

Jennie : Da ...

V : Mai reziști?

Jennie : Aha ...

Lisa: Nu cam , vorbesti fără chef de viață...

V : Te simti bine ?

Jennie : Yaa !!!(țip eu , dar nu stiu de ce)

Lisa : Vai , ce mai speriat ...

Jennie : Ducețivă dracu , nu-i de ajuns ca trebuie sa suport asta !!!

V : Haide Lisa

Lisa : Nu sa mai comportat asa nici o dată cu mine ...

V : Lasă,  cred ca e obosită ...

În sfârșit am terminat si programul de lucru , am luat un taxi si am pornit spre casa , eram al dracului de obosită cum dracu rezista Jungkook la asta ...

Pov Jungkook

M-am trezit,  era ora 19 , what ? eu am dormit atata ...ma duc in bucătărie pe fridiger era un bilețel în care scria sami iau micul dejun ...după câteva secunde aud cum se deschide usa ,o vad si ea la fel ca mine  ,se uita adânc în ochii mei , după...

His manager Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum