Jennie : Ma duc să mă culc ...
Jk : Ok ...
Jennie : A , Jungkook maine imi iau liber ...
Jk : De ce ?
Jennie : Am ceva treabă de facut in oras ...
Jk : Bine ...
Dimineata :
Ma scol ma îmbrac in ceva lejer si ma duc sa-mi caut un apartament ...Mergeam de câteva ore prin oras si tot nu găseam un apartament potrivit mie până când dau de un bloc nici prea mare nici prea mic , intru in el si se pare ca se dădea un apartament in chirie , perfect .
Jennie : Ma scuzati dar pot sa privesc apartamentul ?
X : Da , desigur !
După ce m-am uitat prin am ajuns la o înțelegere cu chiriașa ca sa mil dea .
Jennie : Cat pot sa va plătesc chiria ?
X : Cat doriți?
Jennie : Mie tot una...
X : Ce ziceți de 1000 pe lună?
Jennie : Bine , nici o problema, voi veni diseară...
X : Bine , la revedere !
Merg inapoi la Jungkook și imi pregătesc bagajul , restul lucrurilor sunt acasă. Mi-am dus bagajul la noul apartament si dupa m-am dus acasă sa imi iau restul lucrurilor .după m-am aranjat in noua mea casa .
Stăteam liniștea pe pat și dintr-o dată mi-am amintit ca am uitat să-l anunț pe Jungkook ,deși era ocupat îi scriu un mesaj .
Mesaj :
Jennie : Jungkook azi m-am mutat într-un nou apartament , daca ai nevoie de ceva ma suni .
Se pare că nu a văzut mesajul e ocupat , eu plictisită m-am gândit să o sun pe Xing Xing.
Jennie: Ce faci ?
Xing Xing : Traiesc , tu?
Jennie : Stau , ai mâncat?
Xing Xing : Da , tu?
Jennie : Încă nu , acuș imi fac ceva io ...
Xing Xing : Să nu sari peste mese si culcate devreme si nu bea singura 😅🤣🤣
Jennie : Ok , dar pa si noapte bună!
Xing Xing : Pa~
Pov Jungkook
Am ajuns acasă eram obosit după o zi lungă și grea la munca. Observ ca era prea liniște după deschid telefonul si observ un mesaj de la Jennie.Mesaj :
Jennie: Jungkook azi m-am mutat într-un nou apartament , daca ai nevoie de ceva ma suni .(îi raspund la mesaj )
Jk : Ma bucur pentru tine ...
După ce i-am scris mesajul m-am dus sa fac un dus si dupa m-am pus la culcare .
CITEȘTI
His manager
Storie d'amoreCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)