Jk : Jennie e 12 de noapte ar tre- (a adormit ...o iau ușor de jos si o pun in pat la mine , deoarece noi am lucram la mine în dormitor , îmi e cam sete ma duc in bucătărie deschid frigiderul imi o bere , pentru ca nu prea avem altceva și apa de la robinet era caldă)
Pov Jennie
Ma trezesc dimineata in patul lui Jungkook , ma uit in jur sa vad unde e după simt ceva in dreapta mea ma întorc și-l vad pe Jungkook cum dormea ...era cute , vreau să mă ridic dar din cauza plapumei m-am împiedicat si am vazut peste el el fiind pe spate jos .
Jk : Aish , esti bine ...(spune el , în care privirile noastre se întâlnesc, amândoi uitandu-ne in ochii amândurora )
Jennie : EU- eu , eu ....trebuie să merg la baie .(spun eu ridicanduma de pe le si fugind )
Jk : Ok ....(spun scarpinându-ma la tâmplă)
După o oră de stat în casă de plictiseala .
Eu cu Jungkook stăteam pe canapea eu fiind cu capul în jos si picioarele in sus .
Jennie : Jungkookiiii ~
Jk : Ah~ (spune el plictisit la fel de tare ca si mine )
Jennie : Oare ce face Lisa cu Taehyung ...
Jk : Dar ceilalți?
Jennie : Habar....nu ....am ...
Jk : Vreau inapoi la companie ...
Jennie : Eu nu stiu ce vreau...
Jk : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Jennie : Ce e ? De ce râzi ?
Jk : Filmul asta e amuzant de plictisitor ...
V : Hello everybody!!!
Jennie : De unde a mai apărut și asta aici ?
V : Yaa !!!!
Jimin : Ces cu mutrele astea retardate ?😂
Jk : Spuneti mai repede ce vreți si plecați o dată...
RM: Am venit si noi să vă distrăm!
Jk : Apropo , cum ati intrat ?
Jin : Nu ti-ai mai schimbat parola de acum 3 ani ... ㅋㅋㅋㅋ
Jennie : Yaa~ tâmpitule ar trebui să o schimbi ...(spun cu cea mai mare plictiseala posibila)
Jk : Stiu ....
Suga : De la pervers ai ajuns tampit ?!
Jh: Se pare că da !!!
Jk : Ați terminat , ok , paaa~
RM: Haideți cu noi in oras .
Jennie : Daca vin si fete vin .
Jh: Vine sora mea și Lisa.
Jennie : Atunci haiii!!!
Am ajuns în oraș prima dată am fost sa mâncăm ceva , după neam dus la mall pentru băieții ne-au luat ce au vrut , după am mers in parc si am fost si la cinema .
Mergeam noi toți linistiti spre casa cand cineva ma striga .
X : Jennie ~(un glas ragusit fără de putere ma face sa ma întorc în spate observando pe ea ....)
Hei bună tuturor , scuze ca n-am postat de mult dar chiar nu am avut inspiratie .Sper ca aveti cu toții o vara minunata!!! Bye *voi incerca sa postez si maine *💜.(cam scurt ?)
CITEȘTI
His manager
RomantikCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)