Ajungem la el la apartament , intru rămân uimita , deci nu aveam cum sa mor in apartamentul ala cu 2 etaje (exista asa apartamente serios ) .
Jk : Am 2 camere libere alege care vrei .
Jennie : Hmm , aia e de langa tine ?
Jk : Da de ce?
Jennie : Nimic , atunci aia sa fie , sa stii ca nu voi rămâne mult maxim o săptămână (Nu 1 an) ok ?
Jk : Ce , credeam ca te muți la mine , adică...
Jennie : Mi-ai da voie ?
Jk : Adica de ce nu , o sa ne fie mai usor , adică dacă lipsim dela companie putem lucra împreună acasă, ce zici ?
Jennie : Vai de mine esti genial !!!
Jk : Credeam ca sunt doar nebun si.pervers !!!(si începem să râdem amândoi)Sa intamplat ceva ?
Jennie : Pai imi mai lipsesc hainele de acasă și...
Jk : Ma duc eu acum după ele , zi-mi ce să-ți mai duc ...
Jennie : Ok , deci sa fii atent la mine în garderopa este o ușița , deschizi usa si vei gasi o cutie mijlocie roz , adumio te rog !
Jk : Ok , atata ?
Jennie : Da , n-am nimic altceva important decât hainele ,încălțămintea si cutia !
Jk : Ok , ma duc dar tu până când acomodeazate cu locul sau daca tie foame ia ce găsești prin frigider !(de ce se comporta asa grijuliu cu mine ?)
După ce a plecăm am decis să fac ceva de mâncare, deschid frigider ia ghici numai varza si lapte si cativa castraveți si rosii , e vegetarian ce dracu ?Am avut noroc ca mai aveam ceva bani la mine am.iesit la market .
Ajung acasă, m-am gândit să gătesc ceva orez cu carne adică ,,becon" si suc si m-am gândit să fac ceva prăjituri adică să avem ce sa mâncăm dimineata la ceai .După o oră
Am terminat totul , de ce oare nu mai vine ?Ma luat din gândurile mele Jungkook care pusese mana pe umărul eu tresarind .
Jk : Scuze , team speriat ?
Jennie : Nu , doar ca imi incepusem sami fac griji ...(își făcea griji pentru mine , de ce inima mea e fericita ?)
Jk : Wow , ce miroase ?
Jennie : Am pregatit prânzul , si tu ce esti vegetarian ori vampir ?
Jk : Nici unul 😂!
Jennie : Ok , hai sa mâncăm!
Pov Jungkook
După ce am mâncat am zis sa privim un film .
Jennie : Dar eu vreau Goblin!!!
Jk : Of , ok asa sa fie ...(După vreo ore de privit am adormit pe canapea )Jennie ...hi , a adormit !
O duc in dormitorul ei , o pun ușor în pat și o invelesc cu plapuma după vreau sa plec dar mana ei ma opreste .
Jennie : Stai ...(zice ea în somn )
Jk : Esti somnabula nebuno ?
Jennie : TU !
Jk : Eu?
Jennie : Da , tu ...
Jk : Ce vrei ?
Jennie : Tu , nebun , pervers nu prost ce esti ...
Jk : Stiu ca sunt ...
Jennie : Doar tu nebunule mi-ai facut inima sa tresare...(După ce aud cele spuse zâmbesc la fata care cum stătea în fața mea , poate nu-i asa de nebună cum pare )
Jk : Noapte bună...(zic eu in șoaptă in timp ce o mângâi pe obraz )
Ma ridic de jos , ies din camera închizând usa ușor.Merg spre camera , după intru in dus , după ce am facut dusul ma pun in pat privind podul si gandinduma la cele spuse de Jennie
,,...doar tu mi-ai facut sa trasara inima..."La un moment dat adormind.
CITEȘTI
His manager
RomanceCred ca titlul spune tot , aveti grija nu orice are voie să citească asta....🤯😱🙊👌🔞(Finalizată)