3

27.6K 980 363
                                    

"Gamze anlamıyo musun ? Dalga geçiyo işte benimle."  Yarım saattir Gamze'ye anonim kişisini anlatıyorum ve onu engellediğim için bana sövüyo. 

"Çisem malsın tamam mı malsın! Mert seni aldattı diye hiçkimseye güvenmiyosun , evet haklısın ama seni sevenleri böyle üzemessin !"  Çisem kimseyi üzmesin ama herkes Çisem'i üzsün öyle mi? Hayır anlamıyorum ben neciyim? Önüne gelen beni üzüo!

"Peki benim sevdiklerim,benim sevdiklerim niye beni üzüyo ?" bunu der demez koşar adımlarla kızlar tuvaletine gidicektim ama lanet olası birine tosladım!

"Daha dikkatli ol bücürük" bücürük mü ? Kendini ne sanıyo bu hah !?

"Asıl sen daha dikkatli ol. Geldiğimi görseydin sana çarpmazdım. Ama sen geldiğimi bile görmedin!? Acımasız, kendini beğenmişin tekisin. " Az önce neden çocuğa böyle tepkiler verdim bilmiyorum ama hak etmedi. Tam sert ifademi takınıp ismini bilmediğim malukattan uzaklaşacaktım ki kolumu çekti yüzüme doğru eğildi. Evet şu anda nefesini hissediyorum. Lanet olsun etkilendim ! 

"Ben mi acımasızım?" o bana yakınken asla güçlü ve sert duramam.

"Şeyy yani...Sinirliydim..U-unut gitsin." deyip koşar adımlarla kızlar tuvaletine girdim. Kahretsin etkilenmiştim ve soğuk ve ifadesiz davranamadım. Lanet olsun etkilendiğimi anladı. Lanet olsun. Herneyse ağlama isteyimde geçti. Ben en iyisi anonimin engelini kaldırim ve benimle oyun oynadığını kanıtlamak için yazışmaya devam edim.

0535* : Kaldı artık şu engeliiii,

0535* : Yedim kafayı deliiii !

0535* : Sonunda engeli kaldırmışsın lşsklşdlldkdslşşdş .

Komik olan ne niye gülüyo bu mal ?

Çisem : Pardon ama komik olan ne ?

0535* : aslkjkaklklşdlşidşlşlflşşllfşllşlşfllşflşlşlşsdlkşlkdkfjkljkjkljkkjlklc

0535* : Yaz bunu bi kenara biz kesin evlenecez. 

Çisem : Ne saçmalıyosun gene ?

0535* : Şeyy... Yanii.. Unut gitsin...

Bu beni mi taklit ediyo? İyide ben bunu çarptığım çocuğa söylemedim mi? Nasıl duydu ki?

Çisem : Sen bunu nerden biliyosun?

0535* : Senin olduğun heryerdeyim güzelim. Herneyse sen buna kafa yorma.Zil çaldı hadi koş sınıfa..

Dediğini dinleyip sınıfa koşarak gittim. Ve yelloz, pislik, aptal Yeliz'in çelmesiyle yeri boyluyodum ki Gamze beni tuttu. Tam Yeliz'e bişey dicektim ki çıkıling! Mesaj geldi.

0535*: Kızım koş dediğimde ciddi değildim.

0535* : Harbiden koştun lan lkşsdlkdkdksjkasjkaksj

Çisem : Senin yüzünden düştüm hala konuşuyosun? 

Çisem : Benimle bidaha dalga geçme.

Çisem : Yada geç bende engeli basim..

Çisem :

Çisem :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 *

*

Yine selammmm ! Umarım severek okuyosunuzdur. Herneyse yıldızcığa basmayı unutmayın !

TŞK

BB

Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin