Çisem : Cenette tadilat mı var yiğidim ne işin var dünyada ?
Rüzgar : Sen benden hoşlanmaya mı başladın kız ?
Çisem : yyyooooooooooooooo
Rüzgar : bende yedim zaten
Rüzgar : benden hoşlanıyosun.
Çisem : aynen fillerde uçuyo zaten ?
Rüzgar : :))))))
Çisem : mal mısın lan ?
Rüzgar : :))))
Çisem : senin yüzünden okula geç kalamam bb
Rüzgar : okulda görüşürüz.
Rüzgar : görüşücez*
Rüzgar : :)))))))))))
Çisem / çevrimdışı
Evet Rüzgar'a olan duygularımın farkındayım ama onun bunu bilmesine gerek yok, yanılıyo muyum ?
Üç gün sonra Tuğkan'ın konseri vardı. Normalde konserde anonimi öğrenecektim ama Emir sağolsun. Neyse böylesi daha iyi konserde bayılmak istemezdim değil mi ?
...
Çisem : Bugün son ders kavga ettiğin çocuk kim ?
Çisem : niye dövdün ?
Rüzgar : sana ne ?
Çisem : Regl mısın aq ?
Çisem : şüphelenmeye başlıyorum !
Rüzgar : sen ne zamandır bu kadar gerizekalısın aq.
Çisem : iyi değilsin.
Rüzgar : ne ?
Çisem : iki gündür istemedende olsa beni üzüyosun.. Sen beni üzmezsin.
Çisem : konum at !
Rüzgar : Çisem
Rüzgar : gelmek zorunda değilsin.
Çisem : kOnum atıyo musun ???
Rüzgar : *konum*
Çisem : aferinn !
Çisem / çevrimdışı
Sinirlice evden dışarı çıktım. Beyefendinin sorunu var ama benim haberim yok. Üstelik ben onun sevg- sevdiğiyim.
Konum attığı yer sahildi. Direkt sahildeyim diyebilirdi ama konum attı. Kesin iyi değil.
Sahile geldiğimde kayalıklarda oturmuş çikolatalı süt içen Rüzgar'ı görünce gülümsedim.
Masum..
Arkasında olduğum için beni görmedi bende fırsattan yararlanıp ellerimle gözlerimi kapattım ve sesimi kalınlaştırıp "Ben kimim ?" dedim. Salak Çisem kesin anlamadı kim olduğunu.
"Çisem'cim ne yapıyosun güzelim ?" bi anda kendimi ortama kaptırıp
"Güzelim diyen ağzını öperim." dedim. Bana şokla baktı. Sonra toparlamak adına kahkaha attım ve
"Öperim dememi bekliyodun heralde !? O aitlik ekini bi yerine sokarım görürsün." dedim
o da "tabi tabi" tarzında bişey dedi. Bende olayı kapatmak adına yanında oturdum.
"Neyin var ?" dedim sesimin umursamaz çıkmasını umarak.
"Babam geri dönmüş. Anneme affetmeyelim dememe rağmen affetti. Ya o adam bizi terk etti be terk !! Kim bilir ne boklar yemiştir bizi terk edip ? Annemi tekrar üzmesini istemiyorum ama annem affetti. Şimdi o eve asla gidemem."
"Bende kal !"
"Ne ?" dedi inanmayarak.
"Temelli demiyorum salak ! Anneannem hasta annem köyde bugün bende kal o eve gitmek istemediğini ikimizde biliyoruz." dedim.
Bana sarıldı.
Resimleriyle sarhoş olduğum çocuğun kokusuyla sarhoş oluyorum şuan..
"E hadi madem bugün sende kalıcam sana pamuk şeker almama izin ver." Yüzümü buruşturdum.
"Pamuk şekerden nefre ederim." dedim
"Kağıt helva ?" gülümseyerek başımı salladım ve onu onayladım..
Tam kağıt helva almaya giderken çubukta patates satan amca gördüm.
"Rüzgar dur !" diye bağırdım. Sahilin yarısı bana döndü sanki çok önemli bişey dicekmişim gibi.
Sizim için önemsiz ama benim için önemli
Patatesssss
"Kağıt helva yerini çubukta patates alsan ?" gülümseyip burnumu sıktı ve aşkım patateslerin yanına doğru gitti.
...
rrüzgarr : @çisemini iyi geliyosun Patatess ;)
eefee : hassikti sevgilisiniz ?
rrüzgarr : @eefee değiliz !?
gamzeğeğ : bana ne zaman söylicektin Çisem !!?
çisemini @gamzeğeğ sevgili değiliz malll
Xz : Shipimmm :')
Xx : hayır yaaaaa
Xs : öğhğhğgğğh
Xc : @Xs sana öğgöghğögöghğgö
bizimokulitiraf : Sevgili misiniz ona göre yayacam ?
rrüzgarr : @bizimokulitiraf değiliz krdş !
*
*
HENÜZ SEVGİLİ DEĞİLLER,
AMA BU OLMAYACAKLARI ANLAMINA GELMEZ ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*
Short StoryÇisem : Sevgin gerçek gelmiyo, bil istedim.. 0535* : Sevgim gerçek, bil istedim... ~ ☆ Reklam yapanların amk. ☆ Yazım hatalari var rahatsız olan girmesin..!