35

14.5K 686 55
                                    

Gamze : Kanka bugün bi planın varmı ?

Çisem : Emir'le buluşucam :(

Gamze : hm pkİ

Çisem : niye sordun ?

Gamze : öylesine...

Çisem : okey. Neyse ben hazırlanim..

Gamze : tm bby ♥

Çisem : ♥

Gamze / çevrimdışı 

Emir : ben aşağıdayımmm 

Çisem : geldimmm

...

Emir'le starbucks a geldik. Kafe deyince Rüzgar'la gideceğimiz tarz bişey sanmıştım ve onun için siyah eşofman altı içinede beyaz tişört giymiştim ama gel görki Starbucks'a gelmiştik.

Sanırım Emir bana ne kadar iyi ve zengin bi aday olduğunu göstermeye çalışıyor çünkü geldiğimizden beri konu hep mal varlığı..

Ama bilmediği bişey var, ben parasıyla hava atan erkeklerden nefret ederim !

"Çisem ben iki dakika lavabodayım." başımı sallamakla yetindim. Zaten geldiğimizden beri yaptığım tek şey mango passion fruit içmek  !

Emir'in telefonuna ardarda gelen mesajlar sinirimi bozmaya başladığı an elime telefonunu aldım ve Rüzgar'dan geldiğini görünce mesajları daha bi merak ettim.

Beni yanlış anlamayın özel hayatın gizliliğine saygım var ama sonuçta Emir sevgilim ?

Rüzgar : Ulan orospu çocu

Rüzgar : Anonimi kendin gibi göstermek ne ?

Rüzgar : Çisem'i kandırmışsın ?

Rüzgar : Seni öyle bi benzetecem ki

Rüzgar : Bidaha Çisem'in adını ağzına almicaksın..

Ne yani Emir anonim değil miymiş ? Yani burdaki masum köylü Emir değilde benim öylemi? Ne kadar safım. Kendime inanamıyorum !

"Bakar mısınız !?" diye garsona seslendim.

"Tabii buyrun ?"

"Bi kağıt kalem alabilir miyim, acil !"

Garson kağıt kalem getirmeye gittiği an bende peşinden gittim ve kağıt kalemi verdiği an Emir'e beni kandırdığı hakkında şeyler yazıp. Masanın peçeteliğine sıkıştırdım ve kafeden çıktım.

Çisem : Kanka bize gel !

Gamze : Efe ile birlikteyim şuan.

Gamze : Hem Rüzgar'da var

Gamze : sen gel ?

Çisem : Anonim Emir değilmiş !!

Gamze : Neee uçarak geliyorum !!!

*

*

Arkadaşar,

Hype house'la uzaktan yakından alakam yok !

sadece Avani ve Addison ı seviyorum...

Aynı şekilde dansla alakam da yok!!!

Tiktok danslarını bile yapamıyorum !?

Tşk

Bb

Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin