41

13.8K 637 35
                                    

"Gamze bu kadar abartmamıza gerek yok alttarafı bi konser."

"Bebeğim diğerleri için alttarafı bi konser olabilir ama sizin dolaylı yoldan ilk buluşmanız."

"Aman ne önemli." diye söylenmeye devam ettim. Şimdi Rüzgar dalga geçicek benimle 'bonom oçon soslonmoşson' sonrada o salak gülüşünü yapıcak. Rezillik.

Rüzgar demişken attığım mesajların hiçbirini görmedi üstelik whatsapp'ta çevrimiçi ? 

Neyse ben konsere giderim gelirse gelir gelmezse gelmez. Benden rahatı mezarda valla.

"İşte geldiiim." diye gelen Gamze'ye döndüm. Elinde bilmem kaç tane kıyafet vardı. Hepsini deneyeceğimi sanıyor heralde ?

"Gamze bunların hiçbirini denemicem. Şimdi bitane seç onu giyinip makyajımı yapıp konser saatimi bekleyim."

"Böyle bişey olmicak çiçeem çünkü hepsini deniceksin. İtiraz edersen kankalık hakkımı helal etmem."

"Kankalık hakkı ?"

"Senin için yaptığım herşey kısaca." dedi. Benim için yapmadığı bişey yoktu. Hakkını haram ederse kesin cehennemin en altlarında v.i.p bi şekilde yanardım..

"İyi, peki." dememle ellerini birbirine çarptı ve mutluluk figürleri yaptı. Bu kız gerçekten anlaşılmaz...

Elime kırmızı yüksek bel şort ve üstünde şortun içine almam için beyaz tişört fırlattı. Bende giyinmek için lavaboya gittim. 

Üstümü giyindiğimde aynaya baktım. Tişört aşırı dardı ve göbeğimi fena belli etmişti. Asla bunu giyinemezdim yani. Ama Gamze başkan karar vericek o yüzden vakit kaybetmeden yanına gitsem iyi olur.

Gamze beni gördüğü an yüzünü buruşturdu ve elini ağzına götürüp kusma şeyi yaptı.                         Saol reis ya !

Bu seferde elime siyah şort ve sarı tişört attı. Bıkkınlıkla attıklarını tutup giyindim. Aslında dışardan güzel duruyodu ama benim fiziğimde nasıl duracak Allah bilir !?

Aynaya baktığımda fiziğimden tiksindim. Kilolu biri değilim ama sanki bugüne inat tüm tişörtler üstümde bok gibi duruyor. Biraz daha böyle giderse ağlicam.

...

Yaklaşık on beş dakika sonra siyah salopet tulum içinede beyaz yarım kollu tişört giyinmeme karar kıldık. Hoş durmuştu. Altınada beyaz spor ayakkabımı giyicektim. Giydiklerime fazla makyaj hoş durmayacağı için kırmızı ruj ve rimel sürdük sadece. 

Şimdide konser saatinin gelmesini bekliyoruz.. Bide dün Rüzgar'la herkes konser yerine tek gitsin demiştik yani konser alanında birbirimizi görücez.

*

*

Olaysız bi bölüm oldu ama burayı boş bırakmak istemedim ♥

8k :')

8k :')

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin