Multi : Yazan yıkık, bugünde benim için yakıyoruz TŞK
...
"Kanka umarım gecenin bu saatinde beni çağıracağın kadar önemli biridir."
"Rüzgar'mış.." gözleri fal taşı gibi açıldı. ( Benzetmene sçm dediğinizi duyar gibiyim .d)
"Nasıl ? O olamaz ! O olsa Efe bilirdi ve söylerdi!"
"Ama kanka ben ona anonimden yazacaktım ama o bana bunları dedi." deyip telefonumu gösterdim.
"Kanka, üzmek istemiyorum ama o olmayadabilir. Sonuçta wattpadte birsürü kişi anonimden yazıyor. Bizim okuldada bunlardan olabilir ?"
"Burası wattpad değil. Kendine gel !"
"Peki madem. Ama Çisem tam emin olmadan deme Rüzgar'a bişey." kafamı aşağı yukarı sallayıp cevap verdim
"Evet yarın hareketlerine bakıp bişey yapıp yapmayacağıma karar veririm."
"E ben eve gidim artık." sinirle Gamze'ye baktım.
"Kesin bu saatte gönderirim seni. Yatağım büyük birlikte yatarız."
"Fesat anlıyorum." dedi gülerek. Bende sinsice sırıtıp.
"Belkide fesat anlamalısın güzelim." dedim. O da gülerek ;
"Tamam yatağı hazırla geliyorum." dedi.
"Iıı ama sevgiliniz var ?" dedim. Kahkaha attı.
"Siz daha mükemmelsiniz sizi seçiyorum." dedi. Birlikte kahkaha atmaya başladık.
Deli kız.
"Kızım ne yapıyosun sen odada ? Bu sesler ne ?" kapıda annemi görünce başta şaşırdım ama annemin geleceğini beklemiştim.
"Anne bak Gamze geldi."
"Aaa hoşgeldin kızım. Hayırdır bu saatte !?"
"Çisem çağırdı beni. Acil konuşacaklarımız vardı da." annem göz devirdi.
"Keşke Graham Bell'in icadından haberdar olsaydınız." deyip odadan çıktı.
Bende kendimi yatağa attım Gamze'de üstüme atladı. Onu sağ tarafıma attım ve uyumaya başladık."
...
"Gamzee kalk artık. Geç kalıcaz kızım !?" Gamze homurdanıp
"Yaa beş dakka daha. Git sen uyiycam ben." deyip bana arkasını döndü. Hay Allah'ım ya.. Bi bunu uyandırmak eksikti. Aklıma gelen fikirle sırıttım.
"Gamzeee ! Efe ex sevgilisiyle foto atmış.. Abooo !" Gamze ışık hızında doğrulup,
"Ne !? Ne diyosun kızım sen !? Nasıl yapar bunu bana!?"
"Sakin ol bişey yaptığı yok al benim yedek formalarımı giy. Aşağıda bekliyorum." Gamze yastıklardan birini alıp bana atıyodu ki ( ki bitişik mi yazılırdı acaba. Neyse !) kapıyı suratına kapatıp aşağıya indim..
"Ben hazırım çıkalım."
"E kahvaltı ?"
"Okulun kantininde yeriz ?" başımı salladım ve okula doğru yürümeye başladık ay pardon durağa doğru. Çünkü biz fakiriz.
Okurlar : Anladık amk malı fakirsiniz yeter !
Hemen boş bi sandalyeye oturduk ve tostlarımızı yemeye başladık. Beş dakika sonra Gamze beni dürttü bende "Ne?" anlamında kafamı salladım. O da gözleriyle arka masada oturan Emir'leri gösterdi.
"Eee yani ?"
"Kanka bizim şüphelilerimizden biride Emir."
"Hala anlamadım."
"Yemin ederim salaksın. Dinlicez bunları kızım." Göz devirip dikkatle Emir'leri dinlemeye başladım. Havadan sudan konuşuyolardı.
Zil çaldığında Emir'leri dinlemekten sıkılıp kalkacakken Emir'in Berat'a ( Emir'in besti ) söylediği şeyle vücudum kaskatı kesildi.
"Kanka nasıl deyim şimdi ben sana bilinmeyenden yazıyorum diye. Korkak olarak mı bilsin beni." Gamze ile aynı anda birbirimize şokla baktık.
Yeter ha hangisi anonimse çıksın karşıma ! Ama artık dayanamicam !
"Gamze ben Emir'le konuşmaya gidiyorum amk bıktım !"
*
*
BANA KÜFÜR ETTİĞİNİZİ DUYAR GİBİYİM DDIJDJKDSFKJSSJKSDF
NEYSE KÜFÜR EDİN DE BEDDUA ETMEYİN KORONA FELAN OLURUM ALLAH KORUSUN .d
nEYSE yILDIZA bASIN tŞK
öPTM
bB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*
Short StoryÇisem : Sevgin gerçek gelmiyo, bil istedim.. 0535* : Sevgim gerçek, bil istedim... ~ ☆ Reklam yapanların amk. ☆ Yazım hatalari var rahatsız olan girmesin..!