Bir haftadır anonimle konuşmuyoruz ve evet aklımdan çıkmıyo.. Bu süre zarfında Gamze dışında hiç kimseyi umursamıyorum..Diğerlerininde umursadığını sanmıyorumda neyse...
İki saat sonra Gamze'yle bi kafede buluşucaz. İlk defa orda tanışmıştık.. Gamze hayatımda tanıdığım en güçlü ve güzel bi kız. Hiç kimsenin onu üzmesine izin vermiyo ve beni üzmelerinede izin vermiyor.. Gamze ile aynı yaştayız ama o hep ablam gibi oldu bu zamana kadar..Neyse duygusala bağladım gidim de hazırlanim..
"Off daha ne kadar kaldı?"
"Az sabret Gamze geldik sayılır. Hem o yer bizim için özel." Gamze ne dediğimi anlamaya çalışır gibi baktı tam soracaktı ki sözünü kestim. Ah mükemmel ben !
"Sorma çünkü söylemicem aşkım."
***********
Yaklaşık on beş dakika kadar yürüdükten sonra kafenin önüne geldik. Ve Gamze ilk tanıştığımız yer olduğunu anlamış gibi gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Yoksa burası ilk tanıştı-"
"Gamze noldu niye durdun ?"
"Gidelim"
"Ne ?"
"Çisem hadi aşkım gidelim sonra geliriz." dedi. Bi boklar olduğunu anladım tabiikide salak değilim. Gamze'nin baktığı yere baktım ve, ŞOK !
Babam ve yanında sarışın şıllık.. İş arkadaşı (!) olmalarına rağmen dip dibeler..Hadi ne olduklarını anlayalım ! Sinirle kafeye girdim ve önlerinde durdum. Babam şok içinde baktı ve o meşur şeyi söyledi . " Ne işin var senin burda ?"
"Asıl senin bu şıllıkla burda ne işin var ?" Gamze kolumdan çekip beni götürmeye çalıştı ama onu ittirip "bırak ! " diye bağırmamla babama kötü kötü bakmaya başladı. Bende gözümü babamdan ayırıp babamın iş arkadşına (!) baktım.
"Kimsin sen ?"
"Asıl sen kimsin ?" sinirle babama döndüm.
"Yoksa bi kızın olduğundan haberi yokmu vah vah ne kadar üzüldüm anlatamam. Bidaha eve gelmiceksin,akşam anneme herşeyi anlatıcam...Eşyalarını alıp hayatımızdan defolup gidiceksin.Tamam ? " Babam yapmacık bi ifadeyle başını salladı.
Bende yüzlerine tükürüp demeyi çok isterdim, ikisinin yüzüne balgam atıp kafeden çıktım.
"Yanlız kalmak istiyorum."
"Böyle bişey olmicak Çisem !"
"Yanlız kalmak istiyorum dedim , lütfen !" Gamze istemeye istemeye yanlız kalmamı kabul etti. E bende eve gidip herşeyi anlatıcaktım.
Eve geldiğimde annem salondaydı sesi soluğu çıkmıyodu. İyide bu saatte Zuhal Topal'la Sofrada yokmuydu ?
Odaya girdiğimde annem dağılmış bi şekilde halıya bakıyodu. Benim geldiğimi bile fark etmemişti..
"Anne ?" dememle sıçrayıp ayağa kalktı ve bana sarılıp ağlamaya başladı sonrada "baban beni aldatmış kızım" dedi.
**************
Annemle herşeyi konuştuk , üzülmemesini felan söyledim. Annemle babam arasında güven problemi zaten vardı bi kaç haftaya atlatırdı ama ben ? Ben zaten aldatılmıştım, bide annemin aldatıldığına şahit olmak fena koymuştu.. Şu anda odamda 'artık birisine nasıl güveneceğimi' düşünüyorum.. Güvenmek istiyorum Allah kahretsin artık gözüm kapalı birine güvenmek istiyorum. Birini sevmek istiyorum. Annem ve Gamze dışında sevindiğimi hissetmek istiyorum. Bidakka anonim ! Onu çok ihmal ettim. Sokayım Mert'ine benim anonime ihtiyacım var.
Çisem : Anonim,
Çisem : Benim sana ihtiyacım var..
Çisem : Müsait misin demicem, çünkü şu anda birisinin omzunda ağlamaya ihtiyacım var.
Çisem : Yani , lütfen omzunda ağlayabilir miyim ?
Anonim / çevrimiçi
Anonim : Yarım saat içinde sahilde ol !
*
*
AY ALLAH 'IN BELASI ÇİSEM 'İN BABASI !
BU BÖLÜM BİRAZ DUYGUSAL OLDU GİBİ GİBİ.. ŞAHSEN BEN ÜZÜLDÜM..
NEYSSS OY VERMEYİ UNUTMAYIN..
TŞK
BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*
Short StoryÇisem : Sevgin gerçek gelmiyo, bil istedim.. 0535* : Sevgim gerçek, bil istedim... ~ ☆ Reklam yapanların amk. ☆ Yazım hatalari var rahatsız olan girmesin..!