13

17.1K 1.2K 166
                                    

0535* : Geldim.

0535* : Gözlerini kapat.

0535* : Sakın açma !

Çisem : Tamam

Ellerimle gözlerimi kapattım ve "kapattım" diye bağırdım..Sonra arkamdan adım sesleri geldi..Sonra o adım seslerinin sahibi ürkekçe arkamdan sarıldı..Gözlerimi kapattığıma emin olunca beni önüme çevirdi ve kendine çekip sarıldı.Saçımı kokladı..Saçımı okşadı.

"Anonim ben,ben hayatım boyunca hiçbir zaman böyle sevilmedim..Teşekkür ederim." dedim ve sonra göz yaşlarım firar etti.

Ve bir süre sonra belimi saran kolları açıldı, saçımı ürkekçe öpüp geri çekildi ve gitti...

Anonim gittikten sonra kayalıklara oturdum ve onu düşünmeye başladım..Boy farkımız malesef vardı, kaslı olduğuna yemin edebilirim ve son olarak kokusu...Hayatımda aldığım en mükemmel koku olabilrdi..

"Acaba bidaha karşıma çıkar mı ?" diye düşünürken yine o kokuyu aldım. Ve hemen gözlerimi kapadım.. Sonra anonimin değil Rüzgar'ın geldiğini görmek yüzümü düşürdü..Bugün herkes mi güzel kokuyodu ne ?

"Beni gördüğüne üzülmüş gibisin." dedi. Ama bu sefer sesinde dalga yoktu hatta şevkatle bakıyo bile denilebilir..

"He ondan." dedim çok kibar (!) bi dille. Bu söylediğime aldırış etmeden yanıma oturdu ve yüzümün kızardığını görmüş olacak ki "neyin var " diye sordu. Şaşırmıştım !

"Neden umrunda ?" bu söylediğime şaka mı der gibi baktı sonra aşırı ciddileşip cevap verdi.

"Çisem, farkında mısın bilmiyorum ama saçma bi şey yüzünden benden nefret ediyosun..Kötü bi insan değilim! Beni tanımıyosun ah pardon düzeltim tanımak istemiyosun ama benimde kalbim var. Dışardan umursamaz görünebilirim ama benimde duygularım var. Herneyse şimdi bana ne olduğunu anlatıyosun." 

Rüzgar'ın dediklerinin şokuyla ona mal mal bakmaya başladım. Haklıydı. Hemde fazlasıyla. Sırf bana bücürük dedi diye ondan nefret etmem mantıksızdı ve evet ona herşeyi anlatıcam..

"Babam annemi...." dedim ama devam edemeden ağlamaya başladım. Konuşamıyodum ve çok kötü durumdaydım..Rüzgar durumumu anlayınca başımı göğsüne yasladı ve saçımı okşamaya başladı. Bi süre sonra beni kendinden ayırmadan

"Devam et güzelim, anlattıkça rahatlicaksın." dedi. Bende başımı salladım ve anlatmaya devam ettim. 

"Babam annemi aldatmış." tek seferde söylemiştim. Rüzgar bunu dememi beklemiyomuş gibi kafamı göğsünden kaldırdı ve yüzüme "ciddi misin ?" der gibi baktı..Bende başımı salladım. Sonra başımı göğsüne fırlattı (!) ve sessiz bi şekilde, duymadığımı sanarak "kahretsin" diye mırıldandı..

Neden böyle bişey dediğini bilmiyorum ama bana acımasınıda istemiyorum..

*

*

RÜZGAR BEBEĞİM ♥

OKUYUPTA OY VERMYENLER İNŞ ÇOCUĞUNUZ SİZ YAŞLANINCA SİZİ HUZUREVİNE BIRAKIR! AMİN...

ŞAKA MAKA OY VERSENİZE LA !?

NEYSSS,

BB

TŞK !


Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin