42

12.9K 683 70
                                    

Konser yerine geldiğimde gözlerim Rüzgar'ı aradı ama bulamadı. Beklemek dışında yapacak bişeyim yok. Tuğkan sahneye çıktığındada gelmezse ekildiğimi anlarım olur biter.

Tuğkan sahneye çıktı bişeyler felan söyledi ama ben hala Rüzgar'ın gelmemesindeydim. Beni ekmiş olabilir mi, yapar mı bu bokluğu ?

Tuğkan ilk olarak Aylar Olmuş şarkısını söylemeye başladı. Bi insanın sesi bu kadar mükemmel olmamalı. Hayır şarkıyı ben söylesem iguanaya işkence edermişçesine çıkar sesim.

Evet Tuğkan 4. şarkısında ama Rüzgar yok. Sanırım ekildim. Emir bile bana bunu yapmamıştı. Belkide artık beni sevmiyodur ?

Evet kesin sıkıldı benden. Off ağlamak istiyorum. Herkes mutlu mutlu şarkısını söylüyo ben mal mal sevdiğimi düşünüyorum. Dünya üzerindeki en şanssız insan felanım !

Belkide şarkısını söylemeye başladı,

yolum uzak biliyorum

ama yine girdi rüyama

bu bi tuzak hissediyorum

kader oyun oynuyor dünyama 

 yeter bu bitmeli

 hayali bile s*ktir olup gitmeli

neyi kaldıysa bende hala yanan

bi an önce söndürülmeli 

Nakarat kısmına geçtiğinde ensemde nefes hissettim ve o nefesin sahibi kulağıma doğru eğilip nakaratı fısıldamaya başladı

Belkide seni hala deli gibi 

seviyorumdur...

Belkide gizliden gizliye

istiyorumdur...

Belkide bunu söylemeye 

utanıyorumdur...

Belkide tekrar kaybetmekten 

korkuyorumdur.

Eridim. Düştüm. Kaskatı kesildim. Sırf bu nakaratı böyle söyleyebilmek için yanıma gelmemiş veya mesajlarıma bakmamıştı.  Parmak uçlarımda yükselip Rüzgar'a sarıldım. O da bana karşılık verdi. Hayatımın en güzel anlarıydı ve hiç kimsenin bozmasına izin veremezdim.

Rüzgar beni hafif ittirip yüzümü iki eli arasına aldı ve baş parmaklarıyla dokunmaya kıyarak yüzümü sevdi. Yüzümün her detayını narin narin öpmeye başladı. Kaskatı kesilmiştim ve çok garip hissediyodum. Ama Rüzgar devam etmemeliydi çünkü herkes bize bakıyomuş gibi hissediyodum. Ama hiçkimsenin umrunda değildik.

Yüzümü Rüzgar'dan uzaklaştırdım. Rüzgar'ın kaşları çatıldı.

"Sorun ne ?" diye sordu korkuyla.

"Şey sadece herkesin içinde... Ne bilim... Garip geldi." şevkatle gülümsedi ve dudaklarını dudağıma kapadı. Ve bende yine onu ittim. Gözlerini devirdi ve beni insanlara doğru çevirdi

"Bak ! Sence bizi umursuyorlar mı ?" etrafıma baktım. Gerçektende herkes kendi halindeydi. Deli cesaretiyle parmak uçlarımda yükselip Rüzgar'ın dudağına yapıştım.

***

Konser bitmişti Rüzgar'da şimdi beni evime bırakıcaktı. Bende utançla doluydum çünkü çok fazla şey yaşamıştık ve bu benim için çok fazlaydı.

"Noldu benim sert kızıma ?" diye soru sormaya başladı Rüzgar. Zaten kıpkırmızı olmuştum ve tüm yol boyunca yere bakıyodum o da geçsin dalgasını. 

Pis pis sırıtmaya başladı. Sonra bi anda durdu. Onunla birlikte bende durdum. Yüzümü ellerinin arasına aldı ve burnumun ucunu öptü en sonundada yanaklarımı sıkıp

"Utandın mı çen kıyamam." deyip dudağını büktü bende koluna vurup yürümeye başladım. Konuşamıyodum çünkü çok pis utanıyodum. 

...

CANIM PATATESLERİM DEĞERİMİ BİLİN SİZİN İÇİN AŞKIM DİZİM OLAN

AŞK 101'E ARA VERDİM :'(

9K :)))))))))))))))))




Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin