21

16K 953 233
                                    

"Olum ben hala asansörde kalmanızdayım." deyip kahkaha atmaya başladı Efe.. Eniştem diye demiyorum mal. Gamze nası baktıysa bu çocuğa..

"Artık şu konuyu kapatında film izleyelim ?" diyen Rüzgar'a herkes katıldı.

Five Feet Apar filmini izlicektik. Çünkü ben merak etmiştim. Canım bestfriendlerimde beni kırmadılar.. Tiplerine soktuklarımın man kafalıları! Tamam bu fazla oldu,pardon. Tşk !

"Biz Gamze ile çerezleri hazırlamaya gidiyoruz. Kavga etmeden durabilecek misiniz?" diyen Efe'ye ölümcül bakışlar attım. "Kavga etmeden durabiliriz kanka." dedi sert bi sesle Rüzgar. Bu da bi garip. Bi gün iyi bi gün kötü..

Etraf sessizken telefonumdan bildirim sesi gelmesiyle Rüzgar ve benim gözlerimiz telefonuma kaydı.. Mesajı anonimden beklerdim ama Emir'den gelmişti. Sıkıntıyla oflayıp mesajlarına baktım.

Emir : Selam güzellik

Çisem : selam ?

Emir : şey ben matematikte iyi değilimde beni çalıştırır mısın ?

Çocuğa bak matematiğe çalıştır ayağıyla benimle flörtleşecek. Acaba ben mi çok abartıyodum ?

"Kim mesaj atmış?" diyen Rüzgar'a şaşkınlıkla baktım.

"Ne ?" 

"Sağır mısın ? Kim mesaj atmış diyorum ?" hemen toparlayıp.

"Hee Emir atmış."

"Emir'mi ?" diye sordu şaşırarak bende kafamı sallamakla yetindim.

"Hani sana sarkan ?"

"O olay tam anlamıyla yanlış anlaşılmaymış. Biz hallettik." bana inanmıyomuş gibi baktı.

"Yanlış anlaşılma mı ? Seni öpecekti be öpecekti ! Bizde geneldi birilerini dudağından yanlışıkla öpüyoruz.." dedi alayla. Ona ne ki ? Hayır niye karışıyo ? Cevap vermediğimi gören Rüzgar huzursuzca

"Ne istiyomuş." diye sordu.

"Ona matematik çalıştırmamı istedi." Rüzgar'ın kaşları sinirle kalktı.

"Sende hayır dedin?" Bu beni kesin kıskanıyor. Ahanda buraya yazıyorum!

"Hayır, hayır demedim." çok fena sinirlendi ve telefonumu aldı şifremi nerden bildiğini bilmiyorum ama telefonu açtı Emir'e 'olmaz Rüzgar'la buşucaz' yazdı ve telefonu kapatıp bana attı. 

Bende o an salak gibi kıskanılmanın mutluluğunu yaşıyodum.. Salak salak sırıttığımı gören Rüzgar "neden gülüyosun Çisem ?" dedi bende ;

"Beni kıskandın." dedim zevkle. O da afallayıp cevap verdi,

"Ne?saçmalama ! Sen çok yanlış anlamışsın kızım." dedi. Ben ne anladığımı çok iyi biliyorum.

"İyi o zaman ona matematik anlattığımdada şey yapmazsın ?" dedim sinsize.

#Pislikçisemfunclup

"Hayır.. Yani anlatma ona..Bilmiyorum.. Böyle bişey olmicak Çisem.. Emir'le konuşmicaksın !"

"Nedenmiş ?" dudakları hafifçe kıvrıldı.

"Haklısın-" dedi "Kıskanıyorum" buralar sıcak mı oldu ne ? Tam neden kıskanıyosun dicekken;

"Çerezler hazııııııır" diye salak kankam Gamze girdi içeri.." bende sinirle homurdanıp

"Biraz daha oynaşsaydınız ya! Tamda zamanında geldiniz." dedim. Bunu duyan Gamze'nin yanakları al al oldu. Ama onun aksine Efe Gamze'yi kucaklamaya yeltenip "iyi biz gidelim bidaha geliriz." dedi ama Gamze onun elini ıssırınca gidemediler.. Salak Efe !

Çisem : Bu iş burda bitmedi moruq

Rüzgar : Bitmesin madem.

***********************

Film bitti.. Benim gözyaşlarımda birlikte bitti. Ulan şöyle erkeklere denk gelemedik anasını.

Aslında benim biricik anonimim var. Anonim olmasa Rüzgar'ı kışkırtıp üstüne giderdim ama anonime saygısızlık gibi hissediyorum.

"Film bittiğine göre Çisem eve giderr !" dememle Rüzgar'da benimle ayaklandı.

"Birlikte gidelim madem." dedi. Bende gülümseyip başımı salladım.

Of keşke baba parası yiyenlerden olsaydıda arabasıyla gitseydik. Ama biz ne yapıyoruz , otobüslerde sürünüyoruz.. Seri üzgün bizim için tşk.

Otobüs durağıyla alakası olmayan bi yöne doğru yürüyen Rüzgar'a baktım.

"Durak o tarafta değil şapşal !" bana baktı sanki şapşal demem hoşuna gitmiş gibi tebessüm etti ve beni kolunun altına alıp "sahile gidiyorum minik ve sende benimle geliyosun." dedi. Benim işime gelirdi, yanlış anlamayın Rüzgar umrumda değil sadece.. Temiz hava işte !

Kayalıklara doğru yürümeye başladık. Kayalıklar çok güzeldi çünkü çok az insan vardı.. Ve bu sessizlik demekti.. Ben kayalardan birine oturmaya yönelince Rüzgar beni kolumdan nazikçe tutup durdurdu ve ceketini çıkarıp oturacağımız yere koydu. Aferin good boy !

Sessizliği Rüzgar'ın "annen nasıl ?" sorusu bozdu. İç çektim.. 

"İyi olmaya çalışıyor.. Aslında atlattıda sanırım.. Ama annemin üzüldüğü konu babamın başka kadınlarla birlikte olması değil. Annemle ayrılmadan başka kadınlarla birlikte olması."

"Hmm." dedi Rüzgar. Başka ne diyebilirdi ki ? Bu seferde sessizliği ben bozacaktım.

"Sen neden baba parası yemiyosunda biz otobüslerde sürünüyoruz?" diye sordum. Burukça güldü ve

"Baba parası yemem için babamın olması lazım." dedi. Allah kahretmesin beni. Çocuğun kapandığı yarasını bildiğin soydum !

"Ben üzgünüm Rüzgar." 

"Alıştım sorun değil. Üzgün olma." deyip bana sarıldı. Sanki ikimizinde sarılmaya ihtiyacı varmış gibi.. Sonra babasının onları Rüzgar 3 yaşındayken terk ettiğini anlattı. Rüzgar tek çocukmuş, ona annesi bakıyomuş. Onun adına üzüldüm ama ona acıdığımı sanmasın diye bişey demedim.

Ama düşünsenize, babanız siz küçükken sizi terk ediyo. Şahsen ben onun kadar sakin anlatamazdım.. Sulu gözlüler gibi salya sümük ağlardım. Ama Rüzgar çok güçlü.

Bunları düşününce benden bağımsız akan yaşlarımı fark etmemiştim bile. Ta ki Rüzgar'ın ellerini yanaklarıma götürüp gözyaşlarımı silene kadar

"Şşşh ağlaman için anlatmadım minik." dedi. Bende konuyla tamamen alakasız

"Birazcık daha sarılalım mı ?" diye sordum. O da gülümseyip beni kendine doğru çekti.

Neden bilmiyorum ama bu çocuğa ihtiyacım varmış gibi hissediyorum,

Sürekli..

*

*

BU SON BÖLÜMLER FAZLA TEXTİNG DEĞİL AMA İÇİMDEN BÖYLE YAPASIM GELDİ..

YILDIZ ?

-bASIYOREEEEE

TŞK

-Ö.D

BB


Belki De | Texting *TAMAMLANDII*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin