Emir : aşağıdayım..
Çisem : okey geliyorum..
Konsere Rüzgar'la gitmeyi çok isterdim ama Emir'e söz vermiştim.. Neyseki Gamze ve Efe'de Rüzgar'la gidicekte yanlız kalmicak..
Üstüme siyah deri ceketimi giyip aynda kendimi süzdüm. Fazla e-girl havasındaydım ve e-girl lerden nefret ederim. Ama No1'in konserinede böyle gidilir şimdi. Üstümde yarım kollu göbeği göbek deliğimi hafifçe geçecek kadar kısa ama altıma yüksek bel siyah kot giydiğim için göbeğim çok açık durmuyo. İşte onların üstünede siyah deri ceketimi giydim ve hazırım.
"Selam." Emir benim sesimi duyunca gülümseyip beni süzdü. O da hoş olmuştu. Siyah deri ceketi ve altına siyah kotuyla çift gibi durmuştuk.
Emir ve ben ?
Ben ve Emir ?
Çift ?
Eşli piştide bile eşim olamaz.
"Çisem beni duymuyomusun."
"Ne ?"
"Daldın gittin ?"
"Ha evet bişey düşünüyodum.. Ne demiştin ?"
"Çok güzel görünüyosun demişitim." sıkıntıyla iç çektim. Şimdi benimde onu övmem gerek. Gayet yakışıklı eyvallah ama onu övmek istemiyorum o yüzden gülümseyip geçiştirdim.Bozuldu sanırım ama bozuntuya vermeyip arabasına doğru yürüdü. Baba parası yiyenlerden demek hmm. Zengin koca adayı.
Kızım bi dediğin bi dediğini tutmuyo kendine gel.
Ne diyosun iç ses kendine gel !?
Diyorum ki 3 kişiyi aynı anda idare etmeler? Orospu mu olcan başıma ?
Töbe de kız
Töbe.
Aferin !
"Çisem geldik. Yine daldın sanırım." isteksizce gülümsedim.
"Evet biraz öyle oldu." bana başını salladı içeri girmeye başladık.
...
İçeri girdiğimizde No1 çıkana kadar Rüzgar'ı aradım. Ama bulamayınca ve No1 sahneye çıkınca vazgeçtim.
No1 konsere gelenleri yani bizleri selamladı felan filan sonra şarkılarını söylemeye başladı.
İlk olarak Junkie Jumping 'i söylemeye başladı. Bizde eşlik ettik tabii.
Benim aklıma gelirsin içerken,
Ey yani kafam düşerken
Beni düzelten şey bi yandan bozar bu işler hep böyle zaten,
Yoktur sonu,
Boş bir konu,
Tutturup tuttu mikrofonu,
Yey gel içerken,
Lan yani kafam düşerken
(...)
Sırasıyla Tekel Mavisi, Full Time Tragedy, Bu Benim Hayatım'ı söyledi.
Şimdi Böyle İyi şarkısını söylicekti. Ben Gamze'leri bulma umuduyla etrafa bakındım ve Emir ve bana sinirle bakan Rüzgar'ı görmemle şaşırıp kaldım.
"Emir ben bi bizimkilere selam verim sonra gelirim olur mu ?" başını salladı. Zaten nezaketen sormuştum ondan izin alacak değilim !
"Selamm !" diye neşeli bi şekilde Rüzgar'ların yanına gitiim. Efe ve Gamze bana sevecen bi şekilde karşılık verdi ama Rüzgar
"Niye geldin ?" dedi. Donakalmıştım.
"Ne ?"
"Emir'i bırakıp niye geldin diyorum ?" dedi. Bozulmuş muydu ? Yok daha neler !?
"Çünkü Emir umrumda değil." arkamdan gelen Emir'in sesiyle şansıma küfür ettim.
"Umrunda olmadığımı bilmiyodum." dedi ve çantamı bana verip gözden kayboldu. Rüzgar mutlu mutlu sırıtmaya başladı. Bende ona göz devirip şarkıya eşlik ettim.
"Zaman herşeyin ilacıysa sikeyim eczaneleri.." dediği yerde Rüzgar'la göz göze geldik. O bi süre daha bana baktı ama ben gözümü kaçırdım...
...
Konser bitmişti Rüzgar beni Efe Gamze'yi evlerimize bırakmışlardı. Emir'e fena ayıp etmiştim. Off insanları üzmeye programlanmıştım resmen.
Çisem : Emir ( bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz..)
Çisem : Oha ! ( bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz..)
Çisem : ciddi misin.( bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz..)
Çisem : iyi be ( bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz..)
...
Anonim Bey : Ne güzel küfür ediyosun sen öyle.
Çisem : ne ?
Anonim Bey : No1'e eşlik edeken diyorum,
Anonim Bey : Ne güzel küfür ediyosun..
Çisem : hee anladım.
Anonim Bey : hayırdır bi garipsin ?
Çisem : evet moralim bozuk.
Anonim Bey : Nedenini öğrenebilir miyim ?
Anonime Emir'le olanları anlattım. Sonrada Rüzgar'la anonim olarak mesajlaşmak için hattımı değiştirdim. Ama attığı mesajla dona kaldım.
Rüzgar : Bana yazma artık..
Rüzgar : Bizden olmaz.. İkimizde imkansıza aşık oluşuz ve
Rüzgar : İkimizde anonimden yazıyoruz.
Rüzgar : Engel için özür dilerim.
İ : ne yani benim anonim sen misin ? ( bu kullanıcıya mesaj gönderemezsiniz..)
İkimizde anonimden yazıyoruz
İkimizde
ANONİMDEN
YAZIYORUZ !
Benim anonim Rüzgar mıymış ?
Çisem : Gamze acil bana gel..
Ruh Öküzüm : knk gecenin bu saatinde ?
Çisem : anonimi buldum sanırım !!
Ruh Öküzüm : Götüme roket taktım geliyorum.
Ruh Öküzüm / çevrimdışı
*
*
*
YILDIZA BASIVERİN,
TŞK
BB
ÖPTM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*
Short StoryÇisem : Sevgin gerçek gelmiyo, bil istedim.. 0535* : Sevgim gerçek, bil istedim... ~ ☆ Reklam yapanların amk. ☆ Yazım hatalari var rahatsız olan girmesin..!