"Senin yüzünden antremana geç kalıcam ve koç ağzıma sıçıcak." diyen Rüzgar'a kötü kötü baktım. Sanki ben ona yüzüme hayvan gibi yaklaş demiştim. Ama antremana geç kalırsa vicdan azabı çekerdim o ayrı..
Yaklaşık 2 saattir aralıksız yürüyoruz , Rüzgar yoruldu mu bilmiyorum ama ben geberdim ! " Ben şuraya oturup dinlenicem." dedim kaldırımı göstererek. O da başını hayır anlamında salladı. "Niye be ?" diye sorup oturacekken beni kolumdan tuttu.
"Çisem delirdin mi ? "
"Asıl sen delirdin mi ? Yoruldum diyorum ! " sinirle oflayıp ceketini çıkardı kaldırıma koydu ve soğuk bi ifadeyle "otur" dedi. Bende oturdum, işime gelirdi.. O da karşıma oturdu. O konuşmayınca bende konuşmadım ve telefonumu çıkardım. Anonimden , annemden ve Gamze'den mesaj vardı.
Ruh Öküzüm : Çisem nerdesin ?
Ruh Öküzüm : Kanka bilmem farkında mısın 2 derstir yoksun.
Ruh Öküzüm : Kankaaaaaaaaaağğğğğğğğğ
Ruh Öküzüm : Ağzına sıçim Çisem !
Gülerek Gamze'nin yazdıklarından çıktım.
Annemm : Eve geç gelicem kızım bugün.
Annemm : Dikkat et olur mu ?
Annemm : Zaten babanda gece gelir (göz devirme emojisi )
Çisem : Tamam annecim dikkat ederim ♥
Annem normalde beni bırakıp gitmezdi..Kesin bi boklar oldu. Zaten babam kadınla ilgilense endişelenmem. Ona anlatır birlikte hallederler. Ama adam eve de geç geliyo zaten..
0535* : Güzelim bugün okulda yoktun ?
0535* : Merak ettim seni..
0535* : Gelmeyecek misin ???
Çisem : Gelmek isterdim ama gelemiyorum..
Çisem : Rüzgar salağıyla kayboldum...
Bunu gönderdikten sonra Rüzgar 'a baktım pis pis sırıtıyodu . Acaba ne yapıyo telefonda? Amaann banane !!?
0535* : Niye salak dedin ki ?
Çisem : Boşver ,
0535* : Peki ama dikkat et , Rüzgar 'a da çok yaklaşma ♥
Çisem : Ne yaklaşıcam be o salağa
0535* : Sen yaklaşmassın ama belki o yaklaşır diye söyledim
0535* : Neyse görüşürüzzz ♥
Çisem : Görüsürüz
Çisem / çevrimdışı
0535* : Seni seviyorum ♥
0535* / çevrimdışı
*
*
Bİ BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİKK🍒♥️
BU BÖLÜMÜ SEVDİM NEYSSS YILDIZ SİZE SIRITARAK BAKIYO BASIN BANA DİYO,
BİLİN İSTEDİM ♥
TŞK
BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki De | Texting *TAMAMLANDII*
Short StoryÇisem : Sevgin gerçek gelmiyo, bil istedim.. 0535* : Sevgim gerçek, bil istedim... ~ ☆ Reklam yapanların amk. ☆ Yazım hatalari var rahatsız olan girmesin..!