Gezi1. BÖLÜM

311 12 4
                                    

Sabah uyandım. Mutfaktan gelen omlet kokusu beni istemsizce mutfağa yöneltti. Alt kata indim ve mutfaktaki sandalyaye oturdum.
Annemin seslenmesiyle irkildim. Annem ne ara önüme koyduğunu bilmediğim tabağa omletimi koyuyordu.

"Bugün okulunun ilk günü. Heyecanlımısın bari."

"Aynen annecim çok heyecanlıyım ne demezsin " hiç HEYECANLI değilim. Hatta bugün için mutsuzum diyebilirim.

Bu arada kendimi size tanıtmadım:
BEN ASYA! 18 yașındayım. Özel Bi liseye bașlıyorum. Okulun ilk günü benim için ama 2. Dönemdeyiz, yani yeni Bi okul.

Anne seslenir:
"acele et daha üzerini değiștireceksin.
" Aman iyi zaten aç değilimm"
Odama doğru yöneldim. Dolabımdan Bi kaç giysi buldum ve giydim. _giydikleri umrumda bile değildi... _

Okula doğru yürümeye bașladım neyseki okul çok uzakta değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Okula doğru yürümeye bașladım neyseki okul çok uzakta değildi. Bi kaç dakika sonra okulun tabelası gözüme çarptı BULUT KOLEJLERİ
Tedirgin adımlarla okulun bahçesine adımı attım. Okula girer girmez güvenlik kulübesinin önünde duran çocuk dikkatimi çekti. Heyecanla etrafa bakıyordu. Ben okula girer girmez birine el salladı arkama baktım kimse yoktu o el salladığı kiși BEN mișim!! Onu umursamadan okula girecektim ki kolumdan tuttu ve sen asyasın dedi.
Bi anda irkildim adımı nasıl bildiğini sordum
"ben bugün arkadașım emre yerine bakıyorum bu arada ben berk emre okul görevlisi onun yerine sana okulu gezdirme gerek", dedi. Gerek yok kendim hallederim dedim. Neden bilmiyorum o gün havamda değildim.Her kesi tersliyorum. Ama çocuk yakıșıklıydı.. Bunu eklemeden geçemiğcem. Her neyse sonra sınıfa doğru yöneldim. Sınıf arkadașlarımla tanıștım. Müdür sürpriz Bi konferans düzenlemiști. Ne olduğunu bilmeden bodrum katındaki odaya yöneldim. Gözüme Bi sıra kestirip oturdum. Ardından müdür geldi. O gün okulda Bi süpriz gezi düzenlendiğini söyledi. O kadar da heyecanlanmadım 1 saat müdürün konușmasından sonra koridorda 2 çocuğun kavga ettiğini sabah kendisini görevli diye tanıtan çocuk ve 1 kiși daha da onları ayırmaya çalıștığını gördüm. Oradan uzaklașıp tuvalete saçıma bakmaya gittim. Yaklașık yarım saat tuvalette durduktan sonra tuvaletten çıktım.
Merdivenleri yavaș yavaș inip gezi servislerine doğru yönelirken Bi çocuk resmen kamyon gibi çarptı!!??
Ben
"önüne baksana be!!"
Çocuk
"asıl sen önüne bak!!!!!!"
Çocuğa uzun Bi süre yerden baktım ve bu çocuğun o dövülen çocuk olduğunu gördüm. O anda o çocuğu döven çocuk bu çocuğun üstüne tekrar yürümesin mi!!!
Döven çocuk:
"sen kızla ne biçim konușuyon lan!!"
Dövülen:
"bu biçim konușuyon nolcağak!!"
Yerden onları izlerken gerçekten bu çocuğu tanımak istedim.

Bi süre daha kavga ettiler sonra dövülen çocuk oradan basıp gitti.

Beni yerde gören çocuk ise :merhaba ben aras"
Deyip beni yerden kaldırmak için elini uzattı.

Bende kalkmak için elimi uzatıp:ben de asya"dedim.

"şey istersen kantinde Bi gazoz eşliğinde tanışabiliriz, istersen?"
Zaten buna dünden hazırdım.
"tabi neden olmasın." çok mu dublaj ağazı konuşuyoruz yaa? Sslsl her neyse biraz sohbet ettikten sonra 2 kiși (biri sabah klubenin oradaki çocuk) yanımıza geldiler.
"Aras kanka bu kim dedi tanımadığım çocuk. Sabahki çocukta:
" O bu okula yeni geldi adı asya"dedi.
Kașlarımı çattım ve :
"kendimi ben tanıtabilirim" dedim.
Tanıștıktan sonra anladım sabahki çocuk (yani berk) bu kiși in yerine bakıyormuș(yani emre).

Tam o sırada Bi anons geldi:*GEZİMİZ 10 DK SONRA BAȘLAYACAKTIR, TÜM Öğrencilerimizin SERVİS ALANINA GELMESİ ÖNEMLE RİCA BULUNUR*
"eeeee hadi o zaman ben gider"

Aras birden kolumu tuttu. Ne yapacağımı şaşırdım.

"hiç Bi yere gitmiyorsun."

"hayır gidiyorum."

"Aras bırak kızı yaa dimi emre?"

"evet Aras ne yapıyorsun?"

Kolum gittikçe  daha çok acıyordu.

"Aras bırak kolumu!"

"şey ben özür dilerim, biraz sert davrandım sanırım ama, işte..."

"ne işte?"

"seni berk tanıyo, bende biraz tanıyorum."

"Bi ben tanımıyorum yanii..."

"şey siz benden Bi sınıf büyüksünüz dimi?"

"evet."

"şey tamam. O zaman birlikte gidelim" ya ben ne yapıyorum. Çünkü tek sorunumuz onların benden bir sınıf büyük olmasıydı. İşte aras, berk, emre ve ben Beraber așağı servise bindik. En arka koltuklarda servis kalkana kadar sohbet ettik.

Bi süre sonra servis tıklım tıklım yürünemeyecek bir yer haline gelmiști. Bizim grup en arka 4 lü koltuklarda erken geldiğimize șükrediyorduk. Yolculuk 1 saat falan sürdü. Berk in yaptığı espriler sayesinde zamanın nasıl geçtiğini anlamadık.

"bir grup olduk sanki böyle..."

"Aynen."

"biz hep grup takılalım o zaman"

"tamam."


Oy vermeyi unutmayın❤️

GEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin