Aras:Aşkım...
Koray Asya dan yavaş yavaş geri çekildi. Şeytani bir gülüşle birlikte aras a doğru iki adım attı.
Koray:selam dostum. Şekerini geri ister misin?
Aras: pezevenk!
Koray:ooo,sakin ol biraz. Küfür etmeye gerek yok. Sadece canım biraz tatlı çekti.
Aras:seni sikik makak maymunu!
Koray asya ya dönerek:
Koray:şekerlik,sevgilinin yanına dön. Ve sana cevabım, hayır seni kaçıramam, seninle olamam. Ve beni Bi daha zorla kendini öptürtmeye çalışma.
Aras:ne!? Asya doğru mu bu?
Asya:bunun doğru olduğunu nasıl düşünürsün! Ben öyle bişey demedim.
Asya Koray In yakasından tutup sağa sola sallamaya başladı. Aras ise yıkık Bi şekilde olayları izliyordu.asya Koray ı bırakıp Bi tokat attı.
Asya :Koray ne diyorsun ya gerizekalı bana bak seni gerçekten döverim, ben asla öyle bişey demedim, demem de!
Aras:bilemiyorum. Sana inanıyorum, ama sonra bu konuyu konuşucaz. Şimdi çekil o köpek müsfettesinin yanından.
Asya koşarak berklerin yanına gitti.
Koray:evet ikimizde burda kaldığımızda göre...
ARAS koşarak Koray In üzerine atladı.
Aras:lan sen nasıl benim sevgilime sulanırsın sütlaç!
Aras koraya Bi yumruk daha savurdu ve Koray In dudağını patlattı.
Aras:senin işini sonra hallederim, şimdi sevgilimin yanına dönmem lazım. _VE YAKASINDAN TUTARAK DEDİ Kİ_bi daha seni Asya Nın yanında görürsem boy ölçünü aldırmaya gelirsin. Anladın mı beni!!!
Koray:uuuu bir tehtit geldi.
Aras koşarak asyanın yanına gitti.
Berk:ne oldu kanka, bu ne hal! Elin kan olmuş!!
Emre:ne oldu yine ya!
Asya:şey kor-
Aras:Asya ile Koray ı tuvaletin önünde öpüşürken buldum.
Emre:neh!
Berk:Asya ne oldu açıklar mısın!
Asya ağlamaya başlar, ve göz yaşlarının arasından her şeyi anlatır.
Berk:tamam. Gel otur şuraya ağlama daha fazla. Aras sende gitme kızın üstüne. Kız bişey yapmamış.
Emre :tamam Asya gel şöyle sil o göz yaşlarını. Aras sende otur. Sakin olalım, hesap sormamız gereken kişi Asya değil Koray. Ama şimdilik uğraşmayalım. Hadi.
Aras:tamam. Sizin eve gidelim. Bizim ev Bi süre öyle kalsın.
Dörtlü arabaya binerler. Ve berklerin evine varırlar. Aras direk Asya ile kaldığı odaya gider üzerine rahat Bi şeyler giyer ve yatağa uzanır. Asya de aras ın arkasından odaya girer, üzerine lacivert eşofman takımını giyer ve aras ın yanına uzanır.
Asya:Aşkım, ben özür dilerim.
Aras:senin özür dileyeceğim bişey yok. Ama Bi süre konuşmayalım.
ARAS yataktan kalkar ve arabanın anahtarını alıp son hız arabaya koşar. Arabaya biner ve arabayı çalıştırır Asya o sırada arabanın camına vurarak aras ı durdurmaya çalışır. Ama aras gaza basarak oradan uzaklaşır. Asya arasın arkasından koşarak yalvaran sözlerle aras a durmasını bağırır. Ama aras durmadan gözlerden kaybolur.
Asya Nın anlatımıyla
Aras yavaş yavaş gözlerimden kayboldu. O an etrafıma baktım ve Bayadır koştuğumu anladım. Yanımda duran banka oturup biraz soluklandım. Ve bankın arkasında duran büfesiden cebimdeki kuruşlarda bir şişe su aldım. Banka geri oturup suyundan Bi yudum aldım. Ve yan tarafıma baktığımda yavaş yavaş bana doğru yürüyen Koray ı gördüm. Gelip yanıma oturdu.
Koray:n'aber güzellik. Sevgilinden güzel bi dayak yedim de geldim.
Koray a baktığımda dudağı patlamıştı ve kapasının ortasında yazan 41 numaralı ayakkabı izini gördüm.
Asya:piç!
Dedim ve güzel bi tokat otutturdum.
O sırada arkamdan tanıdık iki ses geldi. Arkamı döndüğümde ise berk ve emreyi gördüm. O sırada korayla birlikte ayağa kalktık, ben berk ve Emre Nin arkasına geçtim. İlk önce berk korayı Bi yumrukla yere indirdi. Ardından ben elimdeki su şişesini Koray In kafasına döktüm. Ve olay başladı. Emre koraya balıklama daldı. Berk ise küfürler savurarak Koray In kafasını yumruklamaya başladı. Bende yandan yandan tekmelemeye başladım.Asya:seni döverim demiştim.
O sırada uzaktan siren sesleri geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEZİ
Teen Fiction"sen aşık etmedin, ben aşık oldum. Bişi beni Bi uçuruma itti ve o kişi sensin. Ama daha uçurumun sonuna gelmedik. Uçurumun sonunda ne var biliyor musun? Duyuyor musunuz? Uzaktan gelen o sesleri... İçimdek savaşın sonlanışının ne zaman olduğunu bil...