Gün Almak

18 5 0
                                    

Son 9 gün.
Sabah...

Bu akşam uyuyamadım. Sadece Aras ın dediği şeyi düşündüm. Olurmuydu ki? Ah hayır, saçmalıyorum. Olamaz. Daha erken, çok erken. 19 yaşıma girmeme 9 gün var. Aynı zamanda evlenmemede...

Kendi kendime tartıştığım sırada yanımda yatan Aras uyandı. Ve bana tatlılık "yapmaya" çalıştı.

Aras:aaa aşkımm. Yapma ama.

Dedi ve yatağa oturdu.

Beni kendi tarafına çevirdi ve Ellerini belime sarıp yatağa geri yattı. Yanağıma bir öpücük kondurdu.

Asya:ne?

Aras:ne ne?

Asya:ne istiyorsun?

Aras:bak yapma ama, özür dilerim seni kırdıysam. Evlenmemize 9 gün kaldı. Bu gün, gün alıcaz. Balayına da az kaldı. Balayına çıkacağız. Berk in bir sürprizi varmış. Mutlu musun?

Asya:evet, seninle evleneceğim için mutluyum ama... Okumak istiyorum. Ama artık sizin okulda okuyamayız. Baban bizim evleneceğimizi öğrenirse karşı çıkar. Benim annemde aynı şekilde... Onları çok özlüyorum. Ama, izin vermiyecekler...

Aras:korkma. Sanki başka okul yok. Bi şekilde okulu bitiririz seninle. Sen yeterki üzülme. Sen üzülürsen olmaz... Ben senin için ölürüm, Aşkım😊.

Asya:sen benim için ölürsen, ben kimin için yaşıcam?

Aras:slsl😋

Aras yataktan kalktı. Elimi tutup benide kaldırdı.

Aras:sen çok mu tatlısın?xlslş

Asya:evet. Çook tatlıyım.😊

Aras:o zamaaaan.

Beni kucağına aldı ve mutfağa götürdü. Benim harika kısa giysilerim, ve Aras ın boxter ı ile mutfağa giriş yaptık ve berk ve Emre ile karşılaştık. Emre direkt arkasını döndü, berk ise

Berk :laaan, ayy kanka siz ne yapıyonuz ya :dedi ve arkasını döndü.
Aras beni kucağından indirdi. Ve boxter ı gözükmesin diye beni önüne aldı.
Süper kısa giysilerimle öylece Aras ın önünde duruyordum.

Berk :aras kanka, bence sen git benim giysilerimden Bi şeyler giy. Asya sende, emre uzun ya, git onun sweatshirtlerinden Bi tane giy. ÜZERİNİZE Bİ ŞEYLER GİYİN!

Emre:hahahaha, aynen kanka gidin giyinin! Sllsallalalzazazaaa.

Aras beni tuttuğu gibi odaya götürdü. Emre nin bir sweatshirtünü verdi. Kendine de bir eşofman ve bir tshirt aldı.

Aras:şimdi bunları giy.

Asya:tamam ben gidip giyim.

Odadan çıktım ve giydim. Altımda bişey yoktu , ama fark etmez zaten sweatshirt uzun...

Aras ın giyindiği odanın kapısını tıklattım.

Aras:giiiir.

İçeri girdiğinde Aras daha giyinmemişti.

Aras:gel otur.

Dedi ve yatağı gösterdi. Gidip oturdum.

Asya:aras, şey ben sen giyindiğinde mi girseydi odaya. Acaba acaba?

Aras:gerek yok.

Dedi ve akşamdan giydiği berk in  sweatshirtünü çıkardı. Şu anda üzerinde sadece boxter vardı. Ardından eline eşofmanı aldı ve giydi, ardından da tshirtü...

Aras:ben hazırım! 😊

Asya:hadi o zaman mutfağ-

Aras beni yine kucağına aldı ve mutfağa götürdü bizi gören berk ve Emre ise:

Emre:hah! İşte böyle girseydiniz olurdu.

Berk :işte şimdi insan içine çıkabilirsiniz.

Aras:sen insan mısın? Her gün yeni bir şey öğreniyorum.

Yavaşça Aras ı dürttüm.

Asya:aras...sllssl.berk e deme öyle. (berk e döner ve) berk benim en yakın arkadaşım.

Emre:ee ben.

Asya:,ve Emre.

Berk:hadi hadi, o kadar vaktimiz yok. Kahvaltı yapıp direkt gün almaya. Hadi hadi!

Berk buz dolabına Emre ise ocağa yöneldi. Berk kahvaltılıkları masaya yerleştirdi. Emre ise iki dakikada bir omlet yaptı.

Emre:hadi oturun.

Dedi ve kendi sandalyesini çekti. Berk Emre Nin yanına, ben ile aras da  yan yana oturduk.
Yemeğimizi yedikten sonra elimizi yıkadık. Dişlerimizi fırçaladık ve arabaya bindik. Yine Herkez kendi yerlerine...

Kafamı eskiden hep cama yaslardım. Ama artık yaslıyacak bir omuz var. Hep koltuğa uzanırdım, artık kafamı koyacak bacaklar var...

Biraz daha yol aldıktan sonra gün alacağımız mekana gelmiştik. Berk ve Emre içeri girmedi, arabada beklediler.aras ile içeri girdik. Gerekli şeyleri hallettikten sonra Bi odaya aldılar bizi. Sorumlu adam bize yardımcı oldu. İstediğimiz 19 haziran gününü söyledik. Adam onayladı. Son olarak bazı şeyleride hallettikten sonra işimiz bitti ve Emrelerin yanına döndük.
Emre:eeeee ne oldu? Aldınız mı istediğiniz günü?

Asya :aağaaldıııık.

Aras:evet. Artık son hazırlıkları tamamladıktan sonraaaaaaaaa.... Sonra ne olcak yaa?

Asya:o zaman bakarız. Hadi şimdi yorulduk. Eve varınca ben direk uyuyacağım.

Emre:uyu o zaman şuan eve vardık.

Aras:slslslslsls.

Berk :bende yorgunum,eve gidip neden sevgilimin olmadığını düşünücem. Şimdiden iyi geceler.

Dedi ve arabadan indi berk.

Asyalarda arabadan indi ve Berkin peşinden gittiler koşarak. Berk çok hızlıydı.asyalar kapıya vardığında berk çoktan eve girmişti.

Aras:anahtar berkteydi.

Emre:bende yedek anahtar var.

Asya:hadi hızlı açın kapıyı hadi hadi!

Emre:tamam sakin! Açtım!

İçeriye girdik. Berk çoktan yatmıştı. Rahat bırakalım dedik ve bizde yattık.
Sabah en erkenden berk ile konuşacaktık.

GEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin