Son Öpücük

16 5 0
                                    

Son yedi gün...

Sabah.

Yine yine yine Uyandım.yanımda arası göremedim. Mutfaktan gelen lezzetli Bi koku vardı. Merakla mutfağa yöneldim.mutfağa geldiğimde beline önlüğü bağlamış elinde omlet tavasıyla bana bakıyordu.

Aras:günaydın güzelim.

Asya:günaydın aşkım.

Yan tarafa döndüğümde ise üzerinde kahvaltılıklar duran güzel bi masa gördüm.

Asya:sen ne yaptın böyle ya😊

Aras:kahvaltı hazırlayayım dedim.

Yavaşça aras ın yanına yaklaştım. Aras elindeki tavayı masaya bıraktı ve belimden tutup beni kendine çekti. Dudağıma hafif Bi öpücük kondurdu. Bu anı çok özlemişim...

Sonra masadan Bi sandalye çektim ve oturdum. O sırada berk ve Emre mutfağa geldi.

Berk:ne oldu ya bize böyle?

Emre:midem bulanıyor sabahtan beri kusuyorum.

Aras:çok içmişsindir.

Emre:ne içmesi ya?

Asya:dün akşam barda içtiniz ya.

Emre:aaa doğru. Ama midem ğöğğ!

Asya:berk emreyi lavaboya götür!

Berk emre in kolundan tutup lavaboya götürdü. İçerden gelen öğürtü sesleri midemi bulandırmaya başladı.

Aras:iyi misin güzelim?

Asya :iyiyim. Sanırım biraz midem bulandı.

Aras:tamam o zaman, ben Bi ekmek alıp geleyim.

Dedi ve ekmeklikte  duran Bi dilim kurumuş ekmeyi gösterdi gözüyle.

Asya:sen dur, yemeğini yapmaya devam et. Ben alırım.

Aras:yok uok ben alırım. Sen otur.

Asya:yok ya, sen bana para ver ben alırım. Büfe yan tarafta zaten.

Aras:iyi o zaman. Anahtarlığın yanında kuruşluklar var. Oradan para alabilirsin.

Asya:tamam, ben gidiyorum, görüşürüz.

Aras, Asya Nın yanına gelip alnına Bi öpücük kondurdu.

Aras:görüşürüz.

Binadan çıkıp yavaş adımlarla büfeye doğru yöneldim. Ama birden iki el, omuzlarımdan tutup beni geriye çekti. Ağzımı kapatıp Bi arabaya bindirdi. Bu bu, bu saç, Koray... Ön koltuğa binip arabayı son sürat sürmeye başladı. Kapıları açmaya çalıştım ama kapılar kilitliydi. Bağırmaya başladım. Ama evden çok uzaklaşmıştık.

Koray:naber şekerlik?

Asya:pislik!

Koray:canım tatlı çekince gelicem demiştim. Ve şimdi gidiyoruz.

Asya:pisliksin, makak maymunu!

Koray:aaaa. Ağzına yakışıyomu öyle laflar, tatlı kızsın sen, demezsin öyle şeyler.

Asya:koraaaaaaayyy!

Koray:bana Koray de, aşkım de, sevgilim de bundan sonra hep bunları diyeceksin.

Asya:neden beni kimse duymuyooooğğr.!!!

Birden araba 2 katlı Bi villanın önünde durdu.
İlk Koray kapıyı açtı ve arabadan indi. Ardından benim kapımı açtı ve

Koray:in bakalım, ama bunu yapmak zorundayım.

Dedi ve beni kucağına aldı. Beni çok sıkı bir şekilde tutuyordu. Bu yüzden kaçamıyordum.

Koray:şortun güzelmiş, kısacık. Villamda böyle giyinmene izin veririm. Benim gözümün önünde... Kısa giyinebilirdin. Yatak odamda.

Asya:ne diyorsun sen lan!

Dedim ve Bi dirsek geçirdim.

Koray:tamam, tamam. O kadarda şerefsiz değilim. Sadece seni hiç ama hiç düşünmediğin kadar seviyorum. Buna inanmalısın.

Dedi ve beni yere indirdi. Ne yapacağımı bilmiyordum. Nerede olduğumu bilmiyordum. Tek bişey biliyordum. Aras beni bulacak.

Koray: burası artık senin ve benim odamız. Dolapta giyinen için bazı şeyler var. Ben çıkıcağım sende onları giyeceksin. Giyinince kapıya tıklatırsın.

Dedi ve odadan çıktı ve üzerime kapıyı kilitledi. Cam ve pencerelerde kilit vardı. Kaçmak için hiçbir şansım yoktu. Odada bir çift kişilik yatak, Bir dolap ve bir komidin vardı. Dolabı açtığımda resmen benim için alınmış bir ton  şey vardı. Ama kötü olan da şuydu:hepsi çok güzeldi. Ve tam korayı tatmin etmek için gibiydi.
Mecbur üzerime bulduğum en uygun şeyi giydim. Ve kapıya tıklattım. Koray kapıyı açtı ve beni gözleriyle süzdü.

Koray:hanımefendiler çok güzel olmuş.

Asya:o hanımefendiler çok güzel tokat atar biliyormuydunuz?

Koray:umarım aras ı son Bi kez öpmüşsündür. Bu senin onunla son öpücüğün olacak.

Bir oyu hak etti şimdi ama.



Oy atmadan geçmeyiniz.




Atmadın mı hala?



😘😘Hadi Bi dahaki bölümde görüşürüz😘😘

GEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin