Gitarcı Çocuk

21 5 3
                                    

Son 3 gün!

Sabah...

Aras:murat amca biz gelene kadar ev size emanet. Kendì eviniz gibi görün.

Seval t. :ah çocuklar çok teşekkür ederiz. Siz çok iyi çok tatlı çocuklarsınız. Berk söyledi evleniyormuşsunuZ. Erken değil mi biraz sanki?

Aras:evet biraz erken. Zaten erteliyeceğiz gibi.anne ve babalarımız bizi... Biz Asya ile kendi ailemizi kurmak için evleniyoruz. Daha mutlu Bi hayat İçin, birbirimizi sevdiğimiz için.

Aras bana yandan Bi bakış attı. Bende gülümseyerek cevap verdim. Zaten sevgide bu değil miydi. Sadece bakışlarından anlayabilmek. Hiç konuşmadan ona aşık olduğunuzu söyleyebilmek.

Asya:murat amca biz artık gidelim. Sizde güle güle rahat rahat oturun. Burası sizinde eviniz.

Murat amca:teşekkür ederiz çocuklar.

Aras ile yavaş yavaş koltuktan kalktık ve berk in ailesi ile kapıya yöneldik. Bizi yolcu ettiler. Bizde aras ile sahil kenarına gittik. Berk hâlâ ailesi ile birlikteydi emre ile birlikte.

Bi banka oturduk ve denizin dalgalarının kıyıya vurmasını izledik.

Asya:hadi dalgaların yanına gidelim.

Aras:tamam.

Aras elimden tutup beni denize götürdü. Ayakkabılarımızı Bi kayalığın üstüne koyup denize atladık. Kulaç atarak başka Bi kayalığın yanına gittik ve o kayalığa oturduk. Birkaç kayalık ötemizde Bi çocuk gitar çalıyordu tek başına. Ayaklarımız hâlâ dalgalara değerken Bi yandan gitarın melodisi kulağımıza doluyordu.

Asya:şey şu gitar çalan çocuğun yanına gidelim mi?

Aras :hayır.

Asya:neden?

Aras:hayır.

Asya:sen beni mi kıskanıyorsun?

Aras:hayır.

Asya:o zaman sadece ben o çocuğun yanına giderim.

Ayağa kalktım ve kayalıkların üstünde dengede durmaya çalıştım. Yavaş yavaş çocuğa yaklaşmaya başladım.

Aras :Asya! Hemen buraya gel!

Dedi ve ayağa kalktı.hızlı adımlar ile yanıma yaklaştı.
Ve beni kolumdan yakalayıp kendine çevirdi.

Asya:ARAAS! BIRAK beni!

Dedim ve hızlı Bi şekilde geriye çekildim. Bi kaç adım sonra dengemi kaybettim ve denize düştüm.

Aras ın anlatımıyla

Asya birden dengesini kaybedip denize düştü. Çırpınmaya başladı batıp çıkıyordu.

Aras:ASYAAA!

hiç tereddüt etmeden denize atladım. Etrafıma baktım ama Asya yı göremedim. Denizin altına girdim ve etrafa bakmaya başladım. Asya yı hiç biyerde göremiyordum. Daha çok telaş yapmaya başladım. Ve nefes almak için yukarı çıktım. Ve birden Asya yı gördüm. Gitar çalan çocuk denize dalıp onu kurtarmış ve şuan kalp masajı yapmaya çalışıyordu!

Hızlı hızlı kulaç atarak yanlarına gittim ve bulundukları kayaya çıktım.

Aras:iyi mi ne oldu?!

Çocuk hiçbir şekilde konuşmuyor sadece kalp masajı yapıyor ve arada Asya ın nabzına bakıyordu. O an gerçekten yanlış yaptığımı anladım.
Gitar çalan çocuk Asya ya kalp masajı yapmaya devam ederken hata mı anladım ve Asya ın saçlarına dokunup "özür dilerim" dedim.

Gitarcı çocuk:manyak mısın? Kız baygın seni duyamaz.

O sırada Asya ın ağzından yuttuğu sular dışarı çıkmaya başladı. Öksürerek dikelmeye çalıştı. Arkasına geçip onu kucağıma yatırdım.

Asya:önemli d-değil.

Aras:😢.

Gitarcı çocuk Asya ın yüzüne ağzı açık bakakalmıştı.

Gitarcı Ç. :duydunmu? Ama n-bu.

Aras:ben dersem duymama ihtimali yoktur. Aynı şekilde Asya da da öyle.

Asya bana sarıldı. Ve kafasını omzuma yasladı.

Asya:hadi buradan gidelim.

Asya ın elinden tutup onu yavaşça ayağa kaldırdım.

Ardından Gitarcı Çocuğa dönüp dedim ki.

Aras:teşekkür ederim. Hayatımın anlamını kurtardın.ama Asya üşüyebilir. O yüzden hırkanı verir misin?

Çocuk:sırf şu kız için veririm.

Dedi ve üzerindeki hırkayı çıkartıp bana uzattı.
Hırkayı aldım ve çocuğa dedim ki.

Aras:hırka için saol ama Bi daha benim güzelime şu kız derse-

Asya kolumdan tuttu.

Asya:araas. Hadi gidelim.

Aras:tamam aşkım. Kraliçemiz ne derse o. 😊

Asya:☺️.

Asya ın elinden tuttum ve oradan uzaklaştık. Yolun üstüne çıktığımızda yüzlerce insan etrafımıza toplanmıştı.

Aras:ne BAKIYORSUNUZ AT MI OYNATIYORLAR!!!

Kalabalık yavaş yavaş dağılmaya başladı. Asyanın üşümemesi için elimi Asyanın sırtına attım ve onu kendime çektim. Yaklaşık 10 dk boyunca yürüdük. Ardından emrelerin ev gözüktü. Birkaç adım sonra evin bahçesine ulaştık kapıyı çaldık. Emre Nin annesi kapıyı açtı. Asansöre binip 5. Kata çıktık ve eve girdik.

Müge t. :ah asyacım ne oldu ne bu halin.? Gelin geçin içeri. Asya sen benim kıyafetlerimden bazılarını giy. Bende sana güzel bir nane limon kaynatayım.

İçeri geçtik. Asya yı Müge teyze nin odasına götürdüm. Yatağa oturtup tshirt ünü çıkardım. Yavaşça Müge teyze Nin başka Bi tshirtünü giydirdim. Ardından Asya ın elinden tutup onu ayağa kaldırdım. Altındaki pantolonu çıkardım ve Müge teyzenin Bi eşofmanını giydirdim. Ve ben üstümü çıkartıp kendi bavulumdan Bi şeyler giydim. Asya ın tüm elbiseleri yıkanmıştı.

Aras:hâlâ üşüyor musun güzelim?

Asya:biraz daha iyiyim. 🙂

Aras:Müge teyze nane limon kaynatıyodu. Sen onu Bi iç. İçin ısınır.

Asya:tamam aşkım.

Asya yı salona götürdüm. Puf minderin otutturdum. Müge teyze salona elinde Bi bardak ile geldi ve o bardağı Asya ya uzattı Asya teşekkür edip Bi yudum aldı. Ardından uzun Bi nefes verdi.

Asya:aras?

Aras:efendim âşkım?

Asya:Bi iş bulma vakti geldi.

Aras:haklısın. Ama ne yapabilirim ki?

Asya :hastanenin yanındaki kafede garson olabilirsin. Bence yapabilirsin. Tam senlik. Slslslslslsl.

Aras:aaaaa neden yaa?

Asya:ne biliyim. Sabahları masayı çok güzel kuruyorsun. Güzel omlet yapıyorsun falan. Slslsll.

Aras:tamam tamam.

Dedim ve Asya yı kollarımın arasına aldım.

GEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin