Şarkıyı açmayı unutmayın!
😘
Karakolda 4 dümüz koltukta yan yana oturmuş polisi bekliyorduk. Berk Ve Emre Koray a kötü kötü bakıyolardı. Ben ise biraz tedirgin Bi şekilde bizi bekleyen belayı düşünüyordum.
Yanımıza yavaş adımlarla gelen polisi görünce korkum daha da arttı.Polis:gençler... Konu nedir.? Sizi sorgulamak istemiyorum. Olayı kıssadan çözelim, daha gençsiniz. _SONRA KORAYA DÖNDÜ VE_oğlum sen şikayetçi misin?
Koray yandan Asya ya Bi bakış attı ve
Koray:değilim,arkadaşları zor durumda bırakmayalım. Sadece Bi anlaşmazlıktı sonuçta konu. Uzatmaya gerek yok.
Polis:yüzünüzün hali... Pek öyle söylemiyor.
Berk fısıltıyla"elimize sağlık. Sanat eseri yapmışız bu kil hamurundan"
Koray:hayır şikayetçi değilim.
Polis:peki. Ailenizi çağırmaya gerek yok o zaman, olay çözüldü, değil mi?
Koray:evet memur bey.
Polis oradan uzaklaşınca Koray ayağa kalktı ve
Koray:bu iyiliğimi unutmayın. 😉
Berk :yaw he he. Hadi yoluna kardeşim.
Emre:bu kıza yaklaşmak yok. Yoksa o kırk bir numaranın yanına 2 tane daha eklenir.
Koray:peki öyle olsun, görüşmek üzere, sanada görüş ek üzere şekerlik.tatlı yemeye tekrar gelirim. By much😘
Emre:bak hala!
Berk emre Nin kolundan tuttu.
Berk:emre karakoldayız.Üçümüz yavaşça karakoldan çıktık ve araba olmadığı için eve yürüyerek gittik. Salona geçip biraz oturduk. Berk gidip elini yıkadı. Koray In yüzü e vurmaktan eli kan olmuştu. Emre ise berk çıktıktan sonra duşa girdi. Ben ise koltukta öylece kalakalmıştım. Arassız...
Berk geldi ve yanıma oturdu.
Berk:aras nerde?
Asya:arabayı alıp gitti ya...
Berk:merak etme aranız düzelecektir. Sadece biraz üzgün.
Asya:bende üzgünüm.
Berk:aras ı aramamı ister misin?
Asya:olur.
Berk:Bi saniye! Arastan mesaj geldi!
Asya:ne yazıyo!
Mesajlaşma
Aras:berk naber lan!omlet!
Aras:burda bii ninne var 75 100 yaşında dank ediyo.
Aras:sarhoşum yine buu akşaaam zokaklarsa dolaşsam. Derdimi kimlerle paylaşsıaam.
Aras:oha çok güzel gız lan! Biii tanesi Asya ya benziyoo.
_____________________________
Berk:bu içmiş.
Asya:sarhoş olmuş. En yakın bar nerde?
Berk:ben biliyorum. Eskiden aras la hep giderdik. Emreye haber ver, ben taxi çağırayım gidiyoruz.
Koşarak lavabonun kapısının önüne geldim. Kapıya vurarak emre ye seslenmeye başladım.
Emre hızlıca bornozunu giymiş Bi şekilde banyodan çıktı. Koşarak odasına gitti. 1 dk sonra ben hazırım diye yanımıza geldi. Bahçeye inip taxi Nin gelmesini bekledik. 5 dk sonra taxi geldi. Bindikten yaklaşık 10 dk sonra bara ulaştık ve içeri girdik.Berk:aha orda.
Emre:barmeni boğmaya çalışan o mu?
Asya:evet o! Koşun.
Yanlarına gittik ve biraz kavgayı izledik.
Barmen:beyefendi aradığınız içkiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra arayınız biiiipp! Lütfën beni bırakırmısınız?
Aras:eyyy omlet! Ver onu bana aaaaaaa!!
Aras:taam o zaman sana Bi soru sorcam eğer bilemezsin seni öldür em taam mığ?
Barmen:tamağağam.
Aras:erkek erkeğe yenen yemeğe ne denir?
Barmen:neeğeğ deniiğir?
Aras:men e men denir salak.
_VE BİTANE TOKAT YAPIŞTIRIR_
Berk:puhahahahaahah!!
Emre:ne komik kavga ya hahaahahah.
Asya:hahaahahah hadi yeter bu kadar, artık ayıralım şunları.
Berk aras ı, emre ise barmeni tuttu ve ayırdılar. Arası Bi koltuğa oturtup sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Sonra aras beni fark etti.
ARAS:ooo bu kız kim çoh güzelmiş maşallah.
Berk:Asya o Asya, kız arkadaşın. Emre şunun yüzüne Bi bardak daha su dök!
Aras:waaaaa benim kız arkadaşım mığ. Çoh güzelmiş...
Aras tam sarhoş olmuştu ve leş gibi içki kokuyordu.
Berk:emre şunun yüzüne Bi bardak daha su dök!
Emre aras ın kafasına yedinci bardak suyu dökerken içim acıya acıya ona bakıyordum.
Ardından yanımıza başka Bi barmen geldi ve sordu.Barmen:hanfendi ikramlarımızdan ister misiniz?
O anki şaşkınlıkla olur diyip adamın elindeki tüm tepsiyi alıp hepsini teker teker dikledim.
Asya:aras! Aşkıığm! Özlediiğm!
Berk:al bu da sarhoş oldu.
Emre :su kalmadı abi. Arasın kafasından Bi damacana boşalttık neredeyse.
Berk:aaaa boşveer, gelişine bırak. Hadi dikle Bi tane.
Emre:tamam.
Yazarın anlatımıyla
Bi saattir barda oturup içen dörtlü sarhoş olmuştur.
Emre ve berk ikişer şişeyi bitirmiştir.
Asya ile aras ise yavaş yavaş anlaşmaya başlamıştır.
Asya:özür dileeğim.
Aras:bende özür dileriğm.
Asya:barışalım mı?
Aras:barışalım.
ARAS ve Asya sarılıp barışırlar.
Emre ve berk ise tam sarhoş durumdadır.
Asya ile aras ise yavaş yavaş ayılmaya başlamıştır.
Asya:ne oldu bize beeğ.
Aras:Aşkım...
Asya:Aşkım...
Berk:Aşkım...
Asya:berk ile Emre daha ayılmamış.
Aras:bırak şimdi berk le emreyi. Ben seni seviyorum. Hemde çok.
Asya:ben de seni çok seviyorum.
Aras:hiç ayrılmayalım, olur mu?
Asya:olur.
_öpüşürler_
Aras:hadi şunları alıp eve gidelim.
Asya:tamam. Aşkım, eve gidelim.
Bi oy hak ediyo şimdi bu son
😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEZİ
Teen Fiction"sen aşık etmedin, ben aşık oldum. Bişi beni Bi uçuruma itti ve o kişi sensin. Ama daha uçurumun sonuna gelmedik. Uçurumun sonunda ne var biliyor musun? Duyuyor musunuz? Uzaktan gelen o sesleri... İçimdek savaşın sonlanışının ne zaman olduğunu bil...