Asla da Seni Sevmekten Vazgeçmiğcem

19 5 2
                                    

İkimizde aynı anda güldük. Bavulları yerleştirdik. Ardından 2 kahve yaptım ve birlikte 2 li koltuğa oturduk. Bi yandan kahvelerimizi yudumlarken Bi yandanda birbimize yaklaşıyorduk. En sonunda Aras benim yanımda, bende onun göğsüne başımı yaslanmış Bi pozisyon aldık. Aras tek elini belime koymuştu. Yağmurun sesiyle ve şöminenin çıtırtısıyla içim rahatlıyordu.bi insan daha ne isteyebilirim ki... Sevgilisi yanında, kahve, şömine çıtırtıları,yağmurun hoş sesi...

Aras:hayatım.

Asya:efendim?

Aras:senin doğum gününü erken mi kutlasak acaba?

Asya:doğum günümü erken kutlayınca evliliğe Bi adım daha mı yaklaşacağını düşünüyorsun.öyleyse yanıldın. Erken kutladığımızda ben daha büyük olmayacağım.

Aras: Seni seviyorum öl de öleyim, doğ de doğayım, yan de yanayım, sön de söneyim. Ben sana hayatımı vermişim. İyi de yapmışım.

Asya:seni seviyorum. Sınıftakiler bana hayranlıkla bakıyolardı. Seninle öpüştük ya Aras bulut la öpüştü ya, müdürün oğlu, bulut kolejlerinin gelecekteki sahibi, okulun en popiler ve en yakışıklı erkeği Aras bulut la öpüştüm ya slslslslsls.

Aras:slslslslsls. Onlar ne kadar kıskanırsa kıskansın. Ben seni seviyorum ve sevmekten de asla vazgeçmiğcem...

GEZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin