Gözlerimi açtığımda Bi odanın içindeydim. Koluma bağlı bir serum, Aras tam yanımda, ne olduğunu kavramaya çalışıyordum.
Aras:Aşkım!
Asya:a-
Aras:kendini yorma. Emre kötüleşiyormuş. Doktorlar emre nin stabil durumu için 1 ay hastanede kalmasını söyledi. Senin durumun ise... Bayılmışsın. Panik atak varmış sende, çok korkuncada Bayılmışsın.ama sakin
Ol.bunların hepsi geçicek. Emre ve sen buradan koşa koşa çıkacaksınız. Koray sonsuza dek hapse girecek. Senin doğum gününe son 39 gün kaldı. Sana bir sürü bir sürü elbiseler takılar alıcam. Çok mutlu olucaz.Kafamı salladım arasa gülümseyerek. O sırada kapıdan berk girdi.
Berk:asyaaaaa.
Aras:berk! Sessiz ol biraz. Sakin.
Berk:özür dilerim Asya, emre Nin yanındaydım gelemedim. Ama şimdi geldim. Doktor beni odadan zorla çıkardı da...
Asya :eee-mr-emre, nasıl-nasıl-Dı.?
Berk:sen ne kadar iyi kalpli bir insansın, bu halinle bile emreyi düşünüyorsun. Emre stabil. Ama iyileşecek. Sen bugün taburcu olabilirsin bence.
____doktor odaya girer_____
Doktor:Asya hanım,bugün biraz dinlenmeniz lazım.
Dedi ve elindeki ışıkla gözlerimi kontrol etti.
Aras:bence de, hadi berk biz çıkalım Asya dinlensin.
Aras ve berk odadan çıktıktan sonra doktor bana geçmiş olsun dedi ve gitti. Odada tek başıma oturuyordum. Sonra duvardan bir tıkırtı ve bir ses geldi.
Duvar:pişşşşştt. Asya
Asya:duvar?
Duvar:duvar değil ben emre.
Asya:emre?
Duvar:evet evet, bizi yan yana odalara koymuşlar benim biraz ağrım var bilincim açıldı.
Sesi çok yorgun ve halsiz geliyordu.
Asya:emre sen dinlen biraz bende uyuyucağım sonra konuşuruz.
Duvar:tamam. İyi uyumalar.
Asya:sanada.
Gözlerimi yumdum ve uyudum.
...
Aras ve berk o sırada:Aras:evet berk Bi avm deyiz ve hem Asya ya hemde emre ye kıyafet alıcaz. Şöyle yapalım sen emre ye al. Ben Asya ya alayım. Tamam mı?
Berk:tamam.
Aras ve berk ayrılırlar. Aras Asya Nın sevdiği mağazaya, berk de emre Nin sevdiği mağazaya gider.
Biz Aras la gidelim.
Aras:şimdi ne alsaammm. Buldum Bi kısa tulum ve takılar. Bu olur mu acaba... Yok ya bu çok basar. Peki bu... Hımm mm yok ya çok renkli Asya sevmez öyle. Aaaaahaaaa işte bu Asya bayılır. Mı... Yok yaa en iyisi tulum yerine takım kıyafet bakayım... Şu olmaz, bu takımda olmaz... İşte bu!
Tam asyalık. Şimdi takı...
Bunu alıcam bu güzel.
Buda güzel.
Aras:tamam ben bunları alıcam.
_kasada parasını ödedikten sonra gider. _
Berk arıyor...
Aras:alo
Berk:alo, Aras aldın mı?
Aras:aldım.
Berk :o zaman otoparkta buluşalım. Hediyeleri şimdi mi vericez.
Aras:hayır, hastaneden taburcu olduklarında...
Berk:tamam, bye.
Aras:bye.
Doktor arıyor...
Aras:alo?
Doktor:aras bey hemen hastaneye gelin Asya hanım şuan iyi değil.sayın Dr. Murat bey söylememi istedi.
Aras:ne! Tamam geliyorum.
Arasın ağzından:
Koşa koşa arabaya gittim. Berk i bekleyemeyeceğim. Arabayı hastaneye hızım 120 olan Bi şekilde sürdüm. Hastaneye vardığımda koşarak Asya Nın odasına gittim. Kalp atışlarını sayan makina arada bir duruyordu. Benimde Asya nın da... O olmadan ben tek bir nefes bile alamam.
______________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEZİ
Teen Fiction"sen aşık etmedin, ben aşık oldum. Bişi beni Bi uçuruma itti ve o kişi sensin. Ama daha uçurumun sonuna gelmedik. Uçurumun sonunda ne var biliyor musun? Duyuyor musunuz? Uzaktan gelen o sesleri... İçimdek savaşın sonlanışının ne zaman olduğunu bil...