Hastaneden çıktık. Ve berklere gittik. 3 lü koltuğa yan yana oturduk. El ele tutuştuk. Birbirimize sarıldık.Asya:biz ne boşuz aras olmayınca.
Emre:dört kişilik bir grup üç kişi olunca boş.
Telefonumu açtım ve fotoğraflara girdim. Aras la olan fotoğraflara baktım.
Asya:berk, emre şu fotoğrafa bakın
Emre:ne tatlıymışsınız.
Berk:Ayyyyyy ne şirinsiniz.
Asya:ayyy şuna bakın
Emre:ne kadar güzel 😭
Berk:aynen.
Asya :ne mutluymuşuz.o kadar mutluymuşuz ki anlatamam kelimeler yetersiz......... Hastaneye gidelim mi?
Berk:neden? Aras ameliyathane yoğun makım felan...
Emre:aynen
Asya:o zaman bizim eve gidelim. Orada ne oldu hiç birimiz bilmiyoruz! Aras a ne zarar verdi kimse bilmiyor. Ve işin malca olan kısmı, bu işe neden polisler girmedi!?
Emre :hop hop! Sakin. Ararız polisleri.
Berk:hadi bırakalım şu resimlere bakmayı. İlk karakola, sonra asyaların evine sonrada hastaneye. Hadi hadi!
Emre - asya:tamam.
Arabaya bindik.berk en arka koltukta, emre sürücü koltuğunda, bende emre Nin yanında... Öylece kafamı cama yaslanmış bekliyorum. Berk dirseklerini dizlerine yaslamış, başını öne eymiş kara kara düşünceler altında. Emre ise tek eli direksiyonda tek eli benim elimde, bana sakin olmamı söylüyor. Berk in değişiyle emre şuan bir polyanna.
"her şey geçicek" "bunlarda biticek"diyip duruyor.Berk:abi.
Emre :ne oldu berk?
Asya:?
Berk:bu işe polisi karıştırmasak mı?
Ben şok!
Emre:neden?
Asya:berk sen ne diyorsun!
Berk:ya arkadaşlar! Polisler bize inanır mı!? Evde film izlerken kapıda bişey gördük o arasa zarar verdi.
Asya:doğru.
Berk:ilk önce biz birlikte eve gidelim.
Asya:bence de.
Emre :iyi madem eve sürüyorum.
Asya:aynen.
Berk:evet.
Bizim eve vardığımızda Hepimiz kapının önünde sıraya dizildik. Emre en önde berk onun arkasında ben de en arkada birbirimizi koruyarak eve girdik. Ev kanlar içerisindeydi. Tüm mobilyalar yırtık, ev kapkaranlık...
Emre:bu evin hali...
Berk:ne yaşandı bu-burada?
Asya:aras sen ne yaşadın aşkımmmmm!!! 😭
Yere dizlerimin üstüne çöktüm. Berk ve Emre de yanıma oturdu. Berk tek elini sırtıma attı. Emre elimi tuttu.
Berk:polyanna 2 3 kelime et kıza.
Emre :Asya, hepimiz aynı durumdayız. Hepimizin içi ağlıyor. Hadi Sil şu göz yaşlarını. Hadi. 🙃
Asya:siz olmasanız.
İki kolumu onların sırtına attım. Emre beni kucağına aldı bir kolu bacaklarımda bir kolu sırtımda... Berk en önden yürüyordu bize kapıları açıyordu. Bi süre evi gezdik. Ev pert.
Emre :hadi artık. Eve gidelim akşam oldu.
Berk:aynen.
Arabaya gittik. Beni en arka koltuğa yatırdılar. Biraz sonra eve vardık. Hepimiz yattık ve uyumadık. Sabahı bekledik.
"kalbim!"
"ne oldu?"
"kalbim durdu!"
"imkansız. Biz hala birbirimizi seviyoruz."
"Aşk nedir? "
"yaşanmadan çözülemeyen sır"
"aşkı kalem yazmaz ki kitaplarda bulasın."
😜😊
Hepinizi seviyorum güneşlerim. 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEZİ
Novela Juvenil"sen aşık etmedin, ben aşık oldum. Bişi beni Bi uçuruma itti ve o kişi sensin. Ama daha uçurumun sonuna gelmedik. Uçurumun sonunda ne var biliyor musun? Duyuyor musunuz? Uzaktan gelen o sesleri... İçimdek savaşın sonlanışının ne zaman olduğunu bil...