Donna se vratila kući nakon što je Alanu odnijela ručak. Nije to očekivao, opet je ponavljao da se previše brine. Rekao joj je da je sestra rekla da je noramalno da rana malo krvari i natekne. Sestra je pohvalila njegovo mirovanje. Što se tiče povračanja i temperature rekla je da bi bilo dobro da još malo pričekaju na zatvaranje rane i svakako neka se odmah javi ako se što slično pojavi. Neka i dalje svakodnevno previja ranu. Čini se da se nije inficirala, ali za još par dana biti ćemo apsolutno sigurni. Donna je ponovila da ju svakako zove za bilo što pa i najmanju sitnicu. On se ponovno pretjerano zahvaljivao.
Doma je sve bilo onako kao je i ostavila. Thomas se odmarao, a djeca su se igrala. Otišla je k njima u sobu. Prvo je samo gledala i bila zahvalna kako se lijepo zajedno igraju. Činilo joj se da se igraju gusara, ali bilo je uključeno i puno autića. Pitala je može li im se pridružiti. Odbili su je. Nije očekivala da će se ovako nešto događati prije puberteta, ali možda i bolje. Vjerojatno ne bi niti shvatila takav paralelni svemir u kojem gusari voze trkaće automobile pa bi samo kvarila igru.
Požalila se Thomasu.
- Ljube, dosadno mi je.
- Ljube, što da ja sad radim u vezi toga.
Ovo je bilo još jedno u nizu Donninih "Dosadno mi je" vikend popodneva. Ta žena bila je vrlo aktivna. Možda čak i hiperaktivna. Jedino kad ju je vidio da spava popodne bilo je kada je bila bolesna i dok su djeca bila još skroz mala pa se budila usred noći podojiti ih.
- Uopće više ne idemo nikamo lijepo, da se mogu srediti.
- Prekjučer smo bili na večeri i žalila si se da se ne voliš sređivati.
- Znam samo mi je dosadno i ne znam kako me više podnosiš.
Thomas je čuo ovaj zadnji dio rečenice, ali ga je odlučio ignorirati. Zašto je mislila da je ne bi podnosio. Svi imaju svoje mušice. Dapače, smatrao je da je ona imala izrazito malo mušica s obzirom na ostale žene. Znao je da je ovo stereotip, ali bez obzira. Donna se nije često ljutila, nije često plakala.
Jednom prilikom došla je ljuta s posla i poslala ga je po neku sitnicu u dućan. Morao je kupiti još nekoliko stvari i potpuno je zaboravio na njezinu sitnicu. Točnije, nije zaboravio, ali nije niti kupio baš ono što je ona htjela. Kad je došao kući, po njezinom pitanju "A što je ovo?" znao je da je zabrljao. Već se pripremio na žestok izlijev bijesa jer je već bila ljuta, a i to je epizoda s početka veze kada su tek počeli skupa živjeti i upoznavati navike jedno drugoga. Samo je rekla znaš da se ne mogu na tebe naljutiti.
Kad se i bi naljutila to ne bi dugo trajalo. Vježbanje je bio njezin omiljeni hobi i način za nošenje sa stresom. Trenutke naglih promjena raspoloženje znao je da može popraviti s čokoladom. Zapravo dobio je upute za korištenje Donne od njezine mame tako da niti nije morao puno pogađati.
S druge strane i ona njega mora podnositi. Zbog ovakvih njezinih spontanih i nesvjesnih izjava znao je da je ispravno postupio ne naljutivši se za ručkom. Znao je da ga voli.
-Odi speci kolač ili radi jogu. Znam da to voliš. Možeš i čitati knjigu.
- Danas nije bio dan za jogu, nego za trčanje. Znaš da imam svoj raspored.
- Ajme pa što ćeš sad.- sarkastično ju je imitirao Thomas.
- Nemoj mi se rugati. - Složila je tužnu facu Donna.
Donna je stvarno često razmišljala kako ju Thomas podnosi. Da, sad su bili oženjeni pa ju je "morao" podnositi. Dok je bila mlađa često joj se vrtjelo po glavi pitanje : Zašto bi neki dečko izabrao mene kada ima boljih cura? Ja nisam ona tipična cura koja se voli sređivati. Ja volim biti neovisna kada to hoću, a opet želim pažnju kada sam tužna ili ljuta. Stalno je mislila da je prezahtjevna i da ju nitko neće podnositi. Imala je Alana koji je bio srednjoškolska ljubav pa to nije računala kao ozbiljnu vezu. Imala je par usputnih veza na faksu dok je Thomas bio još samo prijatelj, ali oni su bili zaljubljeni u nju, a ona nije ništa osjećala. Bili su zaljubljeni u njezinu figuru, vanjski izgled, opuštenost, humor (iako sama sebe nije smatrala baš smiješnom), ili nešto treće. Thomas je bio drugačiji. Nije znala kako ga je zaslužila, ali bila je jako zahvalna zbog toga.
YOU ARE READING
Boli me glava
ChickLitObitelj Gold dobila je novog "člana obitelji". Kada to tako kažemo većina pomisli na dijete ili kućnog ljubimca. Ima u ovoj priči i djece, ali nije to ono na što mislim. Koji je to posebni novi član toliko promijenio idilični život ove obitelji ? Ov...