The Moon That Embraces The Sun

1.5K 16 10
                                    

Oyuncular

Kim Soo Hyun = Veliaht Prens Lee Hwon

Yeo Jin Geo = Genç Lee Hwon

Han Ga In = Heo Yeon -U / Şaman Wol

Kim Yoo Jung = Genç Heo Yeon U

Jung Il Woo = Prens Yangmyeong

Lee Min Ho = Genç Prens Yangmyeong

Bölüm sayısı = 20

Kanal=mbc

Yayın zamanı 2012

Dizinin konusu =

Heo Yeon U (13) ve Prens Lee Hwon (15) bir tesadüf eseri karşılaşırlar ve ilk görüşte birbirlerinden hoşlanırlar. Daha sonra gelişen olaylar sonucu da evlenirler. Fakat daha resmi düğün töreni yapılamadan çevirilen oyunlar sonucu ayrı düşerler.

Aynı zamanda Prens Lee Hwon un abisi olan Prens Yangmyeong (17) da Heo Yeon U yu daha önceden tanır ve sever.

Ve önemli bir bakanın kızının da kalbinde Prens Lee Hwon vardır.

Aradan 8 yıl geçer ve Heo Yeon U hafızasını kaybettiğinden dolayı geçmişini hatırlamaz ve tamamen başka biri olarak , şaman Wol olarak yaşar.

Prens Lee Hwon da bu sürede Kral olur ve bakanın kızıyla evlenir fakat onu eşi olarak kabul etmez hala kalbinde Heo Yeon U vardır. Ama Yeon U nun oldüğünü sanar.

Daha sonra birtakım olaylar sonucu bir zamanlar onları ayıranlar yeniden karşılaşmalarına neden olur. Prens Yangmyeong unda olaylara dahil olmasıyla olaylar çok farklı bir hal alır.

Peki şimdi ne olacaktır Heo Yeon U geçmişini hatırlayabilecek , Lee Hwon sevdiği kadını tanıyabilecek ,ve yapılan haksızlıklar son bulacak mıdır ?

Dizi hakkında kendi yorumlarım

Benim çok severek izlediğim bir diziydi. Hala da etkisindeyim bu nedenle şiddetle tavsiye ederim.

Özellikle çocuk oyuncular bir harika .Karakterleri öyle bir canlandırmışlar ki insan hayran olmadan kalamıyor.

Duyguyu çok güzel veriyorlar ve de çok tatlılar.. bi an keşke hiç büyütmeselerdi karakterleri demiştim ama o sırada Kim soo hyun un süper ötesi oyunculuğunu gördüm ve sustum :)

Karakterlerin büyümüş halleri de ayrı bir güzel onu da belirtmeliyiz tabi .
hele kim soo hyun un oyunculuğu süper o ağlaması , gülmesi beni benden aldı

Itiraf ediyim ki o ağlarken ben de ağladım.

Konu da süper hiç sıkmadan çok akıcı ilerliyor.

Ve birçok dizinin aksine yan karakterler de muhteşem hepsi başrol gibiydi.

Yan karakterlerin ilişkisi de süperdi hele Lee Hwon un kızkardeşinin tavırları hem küçükken hem de büyükken ayrı bir tatlıydı

Sırf yardımcı karakterler için bile izlenebilecek bi dizi

Üstelik finali de birçok Kore dizisinin finaline göre çok mantıklı ve güzeldi Kafamda soru işareti kalmadı
(izleyenler bilir kore dizilerinde genelde finali pek iyi yapamıyorlar biraz saçmalıyorlar ama
Bu dizi kesinlikle istisna)

Ostları ( dizi müzikleri) da bir ayrı mükemmeldi diziyi izleyeli nerdeyse 1 sene olucak ama ben hala dinliyorum.

Bazı ostları

Lyn- back in time

Heora - moonlight is setting

Kim soo hyun - only you

Tarihi diziler hakkında önyargılı olup da tereddütte kalanların mutlaka izlemesi geren bir dizi
Tüm önyargılarınızı yıkacağından eminim..

:) :) :) :)

**Sunelf**

Kore Dizileri ve FilmleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin