Medya: Akay💚/ Adamlar - Mavi Ekran
🍃🍃🍃
Asya.
"Biz çıkıyoruz, anne! "
"Görüşürüz kızım, kendine dikkat et."
Anneme el salladım ve Mert ile beraber dışarı çıktık. Aşağıda, babamın arabasına bindik ve babam sürmeye başladı. "Nasıl yeni okulunuz, sevdiniz mi?" Babam aynadan bana bakıyordu arada. "Eh işte, güzel sayılır."
"İlk gün kavga çıktı ve sınıftan kimseyle henüz tanışmadık." Mert'in aksine daha da negatif bakıyordum okula karşı. Babam bunun üstüne soru sormadı ve yola devam ettik öylece. Geldiğimizde Mert tuvaleti olduğunu söyledi ve hemen çıktı, ben de yavaş yavaş okula yürüdüm.
" Günaydın güzellik. Boş musun bu gece?"
"Efendim?" Şaşırarak arkama baktım. Sınıftan, önümde oturan beyaz saçlı kız karşımda duruyordu. "Ben Ege. Öylesine, komiklik olsun diye." Ona gülümsedim. "Ben de Asya, memnun oldum."
O da bana güldü ve konuşarak yürümeye koyulduk. Babam beni tam okulun önünde bırakmadığı için sokak boyunca yürümeye koyulduk. "Aslında seninle dün tanışmak istiyordum, fırsat olmadı. Doğruyu söyleyeceğim, senin hakkında çok gıcık olduğunu duydum."
Sohbet sarmıştı, okula ne ara vardığımın farkına varmamıştım. O sırada köşede bir kalabalık gördük ve oraya ilerledik. İçimde feci kötü bir his vardı. İnsan kalabalığını aştık ve öne doğru ilerledik. Ortada albino çocuk vardı yine, yanında piercingli bir çocuk başında bir şey tutuyordu. Karşısında da Selim ve arkadaşları vardı, gülüyorlardı.
"Ne oluyor ya burada?" Sesim onların gülmesini durdurdu ve hepsi bana kilitlendi. Fark ettim ki o çocuğun saçına sakız yapışmıştı. Bı çocuğa böyle adaletsiz davrandığı için sinirleniyordum.
Piercingli çocuğun yanına gittim ve ona doğru dik dik bakmaya başladım. " Nasıl bir insansın sen ya? Çocuğun saçına sakız yapıştırmışsın!"
"Kimsin kızım sen?"
"Kim olduğum seni ilgilendirmez."
"İyi, benim de ne yaptığım seni ilgilendirmez." Ağzım açık kalmıştı. Beni takmadı ve ile ilgilenmeye döndü. "Bırak çocuğu, daha çok mahvediyorsun."
"Doğru, kuaför olduğunu unutmuşum. Kusura bakma. Bak kızım, kimsin nesin bilmiyorum ama şu sikik okulda benim ilk günümde görebileceğim her şeyi okula daha giremeden göremem."
"İlk günün ve sen ilk günden zorbalık mı yapıyorsun?"
"Aynen zorbalık yapıyorum. Aptal."
Çok sinirlenmiştim. Bu çocukla bir saniye daha konuşsam kafayı yiyebilirdim. Arkamı döndüm ve Ege'ye baktım. Selim ile tartışıyordu. Geri o çocuğa q ve zorba çocuğa döndüm. " En iyisi içeri gir sen, bu böyle çıkmayacak."
"Te-teşekkür ederim."
"Bir şey değil. Bu piç kurusu sana yine muhalefet olursa, 11-A'da olacağım."
"Aynı sınıftayız."
"Kiminle oturacağım belli oldu o zaman."
Biraz utanmıştım. Meğerse, çocuk aslında yardım etmeye çalışıyormuş.
🎶🎶🎶
Ege.
"Neden Akay'a bulaşıp duruyorsun?" Sinirliydim, hem de çok. Selim sürekli Akay'a bulaşıyordu ve bunu eski sevgilim olduğu için yapıyordu, ki bu benim için bir sebep değildi. "Hadi ama, Ege," eliyle saçlarıma elini doladı. " onun ucube olduğunu herkes biliyor. Sen de benim eski sevgilimsin, çıktığım en güzel kız sensin ve... Benden sonra onu sevmen hoşuma gitmiyor, anlarsın ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakamoz Güzeli
Teen Fiction@kusmuspanda@akpinarmuberra diğer yazarlar Başlangıç tarihi: 13 Nisan Pazartesi, 00.51