След като взех програмата си,говорих с директора,който ми обясни някой неща и взех ключа за стаята,която щях да деля с някое момче. Запътих се бавно към голямото стълбище.
Започнах да се качвам насочвайки се към третият етаж. Тръгнах по големият коридор,непропускайки да разгледам всяко кътче и щом стигнах до последната врата,на която се намираше номера на моята стая,вкарах бавно ключа в ключалката завъртайки го когато осъзнах,че всъщност бе отключено.
Затворих очи поемайки си въздух,надявайки се съквартиранта ми да е печен,дори да е ангел не значи,че ще е някой мил и готин.
Вратата се отвори,а пред мен изкочи една огромна стая.
Завесите и килима бяха в бели цветове,от лявата и дясната страна имаше две големи легла,една голяма врата,която явно водеше към банята,два гардероба придружени с две бюра,един диван с малка масичка за кафе пред него,имаше страшно много картини,което привлече вниманието ми защото обожавах изкуството,аз самият бях артист.
Насочих се бавно към леглото,което бе оправено и оставих куфара си оглеждайки още няколко пъти стаята.
Вратата на банята се отвори,а през нея излезе едно ниско момче. Косата му бе сива и мека на вид. Очите му бяха красиви и някак детски,нослето му бе чипо,а устните плътни и розови. Бе наистина красив. Имаше някак нежни,но доста красиви черти.
Тялото му бе оформено и стегнато. Бе облечен в бели панталони,които се спускаха по оформените му бедра,в тях бе загащил една блуза в бебешко розово,а отгоре си бе наметнал една риза,която също бе Бяла. Но нещото,което хвана погледа ми...бяха големите му бели крила,които се простираха широко зад гърба му. Бяха така красиви и величествени.Здравей!-една широка усмивка се появи на нежното му лице карайки очичките му да се затворят.
Здравей!-казах тихо
Аз съм Пак Джимин!-подаде ръката си към мен
Ким Техьонг!-здрависах се с него лепвайки си лека усмивка
Ти си новият?-повдигна вежда лягайки на мекото си легло
Да!-кимнах леко започвайки да оправям дрехите от куфара си-ще ми бъде трудно да свикна с всичко тук!-казах насочвайки погледа си към него
О,ще ти бъде доста забавно!-усмихна се изправяйки се в седнало положение
Коя година караш сега?-седнах бавно на леглото,чудейки се как може да е толкова меко.
Втора!-усмихна се леко-ще има много интересни неща,на които ще попаднеш,Техьонг!-намигна ми-а и има секси вампири..-повдигна игриво вежди,карайки ме да се засмея
Явно изкарах късмет с печен съквартирант.
YOU ARE READING
Deal //vkook
RomanceНека сключим малка сделчица..-усмихна се,което накара сладката му трапчинка да се появи на лявата му бузка,пораждайки желанието в мен да я докосна,а очите му потъмняха карайки ме да изтръпна целият Сделка?-казах объркано Пиша първата си история*~*...