ЧонгКук ходеше бавно по коридора насочвайки се към Чен,който седеше с приятелите си до прозореца пушейки.
Чон хвана тениската на Чен долепяйки го бързо до стената.
Виж какво,малко говедо..-изсъска в лицето му-кажи ми как да разваля скапаната сделка между теб и Техьонг..-Чен се изсмя замахвайки с ръка към приятелите си давайки знак,че ще се справи сам
Мислиш си,че ме е страх от теб и ще ти кажа?-избута го от себе си-Господи,Чон! Толкова си жалък..
Виж какво Чен-извика силно-ти имаш проблем с мен,защо трябва да намесваш и Техьонг в това,а?-хвана косата му дърпайки главата му назад,което накара Чен да изстена от болка-страшно много ми лазиш по нервите,глупак такъв! Няма да позволя да разделиш мен и Техьонг,ясно?-избута го силно минавайки с ръка през катранено черната си коса-не ти ли писна постоянно да си нищожеството? Този,който всички мразят? Не ти ли писна постоянно да си губещ,а?
Жестоко се бъркаш,Чон!-подсмихна се забивайки показалеца си в гърдите му-ако искаш твоето малко ангелче-изсмя се-да страда..тогава,добре! Ще ви оставя..-вдигна ръце-но да знаеш,тази сделка ще го съсипе..-намигна му тръгвайки следван от приятелите му
Мамка му!-изпсува забивайки юмрука си в дървената вратата на стаята до него,пробивайки я.
Чон се облегна бавно на стената затваряйки за миг очи.
Страшно много обичаше Техьонг и не искаше да позволява на глупакът Чен да прецака всичко.
Дори искаше скоро да предложи на Техьонг..но думите на Чен се забиха надълбоко в главата му.
Тази сделка наистина може да погуби Техьонг. И факта,че ЧонгКук не може да направи нищо,а просто да седи и да гледа безпомощен...бавно го сриваше.
Сделките са едни от най-опасните неща на това място,а Техьонг е направил сделка с много,много лош вампир. За Чон бе просто една мишка,но Техьонг..Техьонг е мило сладко бебе,което е родено да бъде защитавано. И ЧонгКук щеше да направи всичко възможно,че да го защити...
Всичко!
YOU ARE READING
Deal //vkook
RomanceНека сключим малка сделчица..-усмихна се,което накара сладката му трапчинка да се появи на лявата му бузка,пораждайки желанието в мен да я докосна,а очите му потъмняха карайки ме да изтръпна целият Сделка?-казах объркано Пиша първата си история*~*...