36

546 35 0
                                    

Ходех към стаята на Чон и Юнги. 

Щом стигнах почуках бавно на вратата,а отвътре се чу тихо "влез". Натиснах дръжката,а вратата моментално се отвори разкривайки ми мрачна,без прозорци,стая.

ЧонгКук бе легнал на леглото си подмятайки някакво топче във въздуха,а Юнги седеше с китара в ръце,на земята,а около него бяха разхвърляни няколко листа.

О,Техьонги!-изправи се в седнало положени Чон щом ме видя-влез,ела..

Какво правиш,Юнги?-усмихнах се настанявайки се в скута на Чон,а той уви ръчички около кръста ми придърпвайки ме по-близо до себе си.

Юнги се прави на романтичен!-подигра му се Кук,спечелвайки си строг поглед от моя страна-какво?-намръщи се

Опитвам се да напиша песен..-сви устни без да ме поглежда

Песен?-повдигнах вежда накланяйки глава настрани-за Джимин?

Да!-отговори

Юнги иска да предлага брак на Джимин с песен..-засмя се Чон

Наистина ли?-опулих се-Господи,това е най-хубавото нещо.

Мислиш ли?-казаха двамата в един глас

Да!-ухилих се кимайки-Джимин ще се зарадва страшно много,Юнги! Какво имаш написано досега..?-погледнах към листовете

Искаш ли да чуеш?-погледна ме

Разбира се!-кимнах,а той нагласи китарата си,а след секунда започна да рапира,а Кук се включваше в някой от частите предавайки още по-голяма топлота с нежният си и вълшебен глас.

Бяха толкова добри. Харесваше ми как се допълваха със смесицата на ангелски и дрезгав глас в едно,а думите,които бе написал Юнги,бяха от дъното на душата му,личеше си.

Уникална е!-опулих се-със сигурност Чим ще се зарадва..-усмихнах се-защо не пишеш повече песни? Страшно си те бива в това..

Благодаря!-усмихна се леко

Гласът ти е страхотен,Куки!-обърнах се към гаджето си боцвайки нослето му,а той се усмихна широко придърпвайки ме в силна прегръдка

Обичам те!-прошепна в ухото ми

Аз също!-целунах го нежно сгушвайки се в него,а той сложи ръчички на бедрата ми започвайки да ги гали нежно карайки ме да настръхна.

Deal //vkookWhere stories live. Discover now