46

529 34 2
                                    

Часовете бяха приключи. Това бе втората ми година тук,а на ЧонгКук бе последната.

Нещото,с което се занимавахме тези дни,бе сватбата ни,която щеше да се състои след няколко дни.

Кук ми разказа за видовете сделки,които може да прави Чен,и ми обясни,че щом се оженим,тази гадост ще се разкара от ръката ми,за което нямах търпение.

Докато търсех как да разваля сделката,бях прочел,че една неспазена сделка убива човек,за почти месец,а ангел за 2 месеца..моят втори месец наближаваше и това ме плашеше,затова щяхме да направим толкова рано сватбата.

Да,мамо!-въздъхнах извъртайки очи,а ЧонгКук ме гледаше докато седеше на дивана пред леглото ми държейки чаша с кафе в ръка усмихвайки се сладко-да! Разбира се! Спокойно! Знам,знам.-разтрих чело-знам,че не го познавате,но и това ще стане! Да! Имам му пълно доверие! Мхм.-извървях очи-добре,мамо! Ще се видим. Чаоооо.-извиках сладко затваряйки телефона-тази жена ще ме довърши!

Радва се,Те! А и се притеснява!-усмихна се леко Чон,а аз забих поглед в него

ЧонгКук,наистина ли си готов за такава голяма стъпка в живота си?-казах тихо несигурен в това дали Чон е щастлив от това,което щеше да се случи след няколко дни

Как може да ме питаш такова нещо,Те?-опули се-разбира се,че съм готов,ако не бях нямаше да ти предложа..а и те обичам страшно много,че да изпусна шанса да те направя напълно свои!-намигна ми,а аз се изчервих целият

Обичам те!-казах тихо

Аз също!-целуна ме нежно сядайки зад гърба ми увивайки ръце около кръстчето ми-страшно много!-прошепна тихо в ухото ми,а меките му устни започнаха да целуват топлото ми вратле

Ръката му започна да слизат бавно към пакетът ми започвайки да го масажира леко,а с другата галеше крилете ми правейки всичко още по-трудно,но страшно хубаво за мен. Отпуснах глава на рамото му затваряйки очи,а тихите стенания се лееха от леко претворените ми устни.

Бутнах го леко назад сваляйки черната му тениска. Започнах да слизам към колана на дънките му,който за секунди се оказа на земята. Разкопчах копчетата сваляйки бавно дънките му надолу по бедрата,а пред мен се разкри голямата му подутина,която се бе образувала. Прехапах устни навеждайки се леко надолу,а след секунда изкарах приятеля му,а Чон ме погледна с потъмнял и нетърпелив поглед.

Започнах да оставям нежни и лигави целувчици по главичката му дразнейки го.

Техьонги..-изстена нетърпеливо карайки ме да се подсмихна и оближа бавно и нежно дължината му-Техьонг..-каза по настойчиво с дрезгав глас изпращайки вибрации ниско долу в корема ми. Вкарах бавно члена му в устата си започвайки да увивам езичето си около главичката му карайки го да стене тихо.

Кук вплете пръсти в косата ми бутайки главата ми надолу карайки ме да се давя,но стенанията му ме надъхваха и поех цялата му дължина.

О,майчице,Техьонг!-изстена отпускайки главата си назад-страшно добър си,слънце..-прехапа устни

Хапех,смучех,играех си,галех бедрата му и го гледах в очите,което явно му доставяше още по-голямо удоволствие.

Започнах да движа главата си по-бързо,а Чон направо се разтапяше,което накара топлина да се разлее по тялото ми.

Това да виждам как доставям удоволствие на гаджето си,ме правеше щастлив и ме надъхваше да съм по-смел в такива ситуации.

Усещах,че е на предела си затова и включих ръката си движейки я бързо.

По дяволите!-изстена-щ-ще свърш..-не довърши заради силните си стенания,а аз усетих топла течност в устата си изкарвайки члена му. Двамата сключихме погледи,а аз преглътнах бавно течностата гледайки го с невинен поглед,а Кук прехапа устни.-Мм..слади беше невероятен..и секси-целуна нежно вратлето ми,а аз му помогна да се оправи и се настаних в скута му увивайки ръчички около вратлето му и отместих бавно един,леко мокър кучур коса,който бе паднал пред очите му закривайки ги.

Вратата на стаята се отвори,а Чим замръзна на място.

Опсии!-опули се-прекъснах нещо?-сви устни-съжалявам,гълъбчета! Ще ви оставя да си довършите..-засмя се излизайки бързо от стаята,а аз го напсувах наум затова,че прекъсна този хубав момент.

Глупак!-извиках след него,а Чон се засмя придърпвайки ме по-близо към себе си

Поне се радвам,че не влезе няколко минути по-рано защото това вече щеше да бъде още по-неловко и неудобно.

Deal //vkookWhere stories live. Discover now