4

714 39 4
                                    

Слънцето се издигаше високо в небето,а топлите му и красиви лъчи навлизаха през леко дръпнатите завеси,галейки нежно лицето ми,което ме накара да отворя бавно очи оглеждайки се сънено.

Разтърках очи изправяйки се в седнало положение. Насочих погледа си към леглото на Чим,което бе празно и оправено.

Повдигнах леко рамене и се насочих  към банята за един дълъг и отпускащ душ.

Пуснах топлата вода,която започна да се стича бавно по тялото ми карайки ме да затворя очи и да се отпусна.

След като бях готов,облякох дрехите,които си бях избрал и излязох от банята насочвайки погледа си към Джимин,който се бе появил и седеше с лаптоп на краката.

О,добро утро,Те!-усмихна се

Добро утро,Чим!-отвърнах на усмивката му

Днес и утре са ни почивни дни преди да започнем годината,затова довечера отиваме на купон..-ухили се изправяйки се

Купон?-свих устни-не си падам особено по тези неща..

Хайде де,не ставай дядка!-засмя се-ще бъде забавно,а и ще обсъдим вампирите и ангелите..-повдигна вежди-може да се запознаеш с някой!-намигна ми

Добре де,какво пък?!-засмях се-ще отидем..

Така те искам,кранто!-засмя се удряйки леко рамото ми

Щом двамата се пооправихме малко,слязохме да закусим набързо,а след това с Чим и Хоби решихме да се разходим из училището за да го поразгледам малко.

Хоби е приятел на Чим,с който се запознах вчера. Наистина забавно и мило момче. Само с присъствието си може да ти повдигне настроението. Такива хора ни трябват повече в живота!

И той ме замери с тъпата му пантофа..-Хоби се намръщи скръствайки сърдито ръце докато разказваше за съквартиранта си,който не понасяше-как може да е такъв задник?

Засмях се ядейки от сладоледа,който си бяхме взели с Чим когато без да искам се блъснах в едно масивно тяло,а ваниловият ми сладолед се размаза по черната тениска на човека пред мен.

Опулих се вдигайки бавно поглед към едно момче,което бе по-високо от мен. Косата му бе катранено черна,леко дълга,на вълнички,очите му бяха студени,мрачни,но така красиви,нослето му бе чипо,а устните плътни и розови,красящи ги една сребърна обица. Бе страшно красив. Тази бледа кожа,която караше черната му като катран коса да изпъква така небрежно. Малките бенчици,които имаше по челото си,които бяха така дребнички,но толкова сладки детайли.
Тялото му бе стегнато и стройно. Бе облечен в черни накъсани дънки,които очертаваха изваяните му бедра,в тях бе загащил една черна тениска,която аз,разбира се,съсипах,а плата ѝ бе толкова тънък,че се виждаше черното мастило,което се простираше по цялата му бледа като мляко кожа,включително врата и ръце.
Бе от тези,които смразяват кръвта ти,но в същото време караха краката ти да се разтреперят от красотата им.Тези черти,които можех да изучавам с векове наред,породиха желанието в мен,да нарисувам това лице.

Гледаш ли къде вървиш,кукло?-повдигна вежда карайки ме да изляза от транса,в който бях попаднал.

Моля?!-опулих се-как по точно ме нарече?

Кукла!-засмя се,а една сладка тръпчинка се появи на лявата му бузка,но белите и дълги зъби,привлякох вниманието ми повече

Съжалявам за съсипаната ти тениска,но нямаш право да ме наричаш по този начин..да ти приличам на момиче?-изсъсках в лицето му

Виж какво,Пепеляшке..-подсмихна се наблягайки на думата "Пепеляшка",оглеждайки ме от глава до пети.

"Какво искаше да каже с това "Пепеляшка"?"

Искам тази тениска утре да бъде напълно чиста,ясно?-хвана крайчетата на тениската си вдигайки я нагоре,разкривайки едно стегнато и секси тяло-заповядай!-подаде ми я,а аз забих опуленият си поглед в оформеният му и съвършен корем.

Господи! Ама Джимин бе прав с частта,че ще срещна секси вампири..

Чернокоското ме подмина като не пропусна да удари голото си рамо в моето.

Какъв задник..-прошепнах тихо,а Чим и Хоби забиха погледите си в мен

Това е Чон ЧонгКук..-каза тихо Чим-вампира,за който ти говорих вчера..

Що за задница са тези двамата?-опулих се

Опасни задници..-подчерта Хоби

Господи,Те!-Чим се засмя леко-първият ден тук ядоса един от вампирите,които не са приятни,а вторият ден ядоса другият вампир..-погледна ме-май ще бъде интересна година за теб,наистина-каза го като имитираше гласа на надутият Чен,което ме накара да се засмея леко.

Deal //vkookWhere stories live. Discover now